-
28 januari 2008, 14:12
Nathalie
Naam : Nathalie
Nationaliteit/taal : Poolse / Duits klein beetje Engels
Leeftijd : ongeveer 35jr
Haarkleur/lengte :Blond lang
Lengte : 1m72
Postuur /Cupmaat : normaal slank/C bijgewerkt
Tatoeage /Piercing : niet opgemerk (niet op gelet ook)
Service : TZ PZC NMC BEFFEN
Extra : niet gevraagd
Nadeel: Geen tijd voor een knuffel achteraf
In Duitsland geboren maar of ze echt van Duitse origine is weet ik niet.
Blijkt dat ik voor dames val waarover hier nog niets staat (of die van naam zijn veranderd)
Tijdens mijn 2de bezoek aan LR nu vorige vrijdag viel me een meid op die me deed denken aan Sonja uit YY, later zou blijken dat ik niet alleen zo dacht.
Een blonde deerne van rond de 30 (maar ik ben daar slecht in, zeer slecht zelfs) die geen minuut op dezelfde plaats kan blijven, later op de dag viel me dat nog meer op, echt de manieren van Sonja uit YY, het steeds rondlopen , met haar poep draaien, aan de bar een drankje halen, dan naar de kino, weer naar de bar. Zelfs de manier om van haar glas te drinken, hoe ze rond een pijler stapt en als ze om de hoek gaat hoe haar hand nog even blijft hangen: HELEMAAL SONJA, je acht het niet voor mogelijk.
Nu ja in de Kino kwam ze naast me zittten een korte babbel van wie waar hoe en namen uitgewisseld, Nathalie noemde ze zich, nationaliteit……….. OEPS vergeten. Wat zitten TZ in de Kino en ze greep al onder de badjas, terwijl ik haar bijgewerkte borsten kon verkennen. Ze stelde voor om op de matrassen achter in de kino te gaan, maar ik prefereerde een kamer, zo geschiede het dan ook.
Op de kamer ging ze op de bedrand zitten en begon me te pijpen, mijn ballen te likken met de tong langs de schacht weer naar boven en hap, zo hebben we het graag.
Ik trok haar zachtjes recht en een tongzoen later draaide ik haar om, ze bukte haar en ik liet me op mijn knieën vallen zodat ik onder haar poep mooi haar poesje zien kon. Ik ben haar langs achter beginnen likken en daar had ze geen bezwaar tegen, haar kutje proefde droog en netjes gewassen, maar na een tijdje kwam er smaak in een licht zoutachtige maar ook zoete smaak, echte vrouwensappen dus. Ik draaide haar om, wenkte haar om te gaan liggen, likte haar borsten en zakte weel af naar de heilige vrouwenplek. Lekkere vrouwensappen beroerde mijn tong, haar toch wel erg verborgen kittelaar kwam langzaam maar zeker uit zen schulp. Het beroeren van haar gevoelig knopje ging niet onopgemerkt voorbij. Ze werd steeds natter en op een bepaald moment kreunde sneller sneller, ik kreeg bijna de kramp in mijn tong maar beter een kramp in je tong dan een kramp in je kloten zoals wij Vlamingen dat zo sappig kunnen zeggen. Ze nam mijn hoofd met beide handen vast drukte het tussen haar benen en begon steeds feller te hijgen. Dit kon geen fake zijn dacht ik zo. Ik bracht een vinger voor haar grotje, er kwam reactie, ze duwde haar onderlijf naar beneden zodat mijn vinger in haar natte grotje schoof. G plekje gezocht, tweede vinger erbij, weer nam ze mijn hoofd fast weer ging het sneller sneller, haar poesje klemde rond mijn vingers, kleine krampjes, tepels die ten hemel rezen en licht gekreun en plops de benen dicht ik moest ophouden. Haar poesje aanraken kon even niet meer. Ze trilde en sidderde en zou mij nu van hetzelfde laken een broek geven. Een goede pijpbeurt volgde maar haar kutje beroeren neen dat kon even niet.
Ik deed haar stoppen omdat de druk op de ketel te hoog werd. Het was mijn eerste date die dag, en dan is het inhouden vaak net iets moeilijker. Ze ging rugwaarts met haar benen open liggen ik kuste haar, zakte naar haar borsten, navel en weer de heiligste der heilige plekken opgezocht. Ik kon haar weer likken, de sappen waren nog overvloedig aanwezig, ik duwde mijn tong zo ver mogelijk naar binnen, likte haar klitje, schaamlippen en ging terug richting navel, borsten om te eindigen bij een tongzoen.
Ze duwde me op mijn rug om een rubbertje aan te brengen en kwam als een wilde op mij rijden, al rollend naar missionaris gegaan en alzo ook mijn 10CC in het zakje geloosd. En oeps het was over. Jasje uit maar geen tijd meer voor wat geknuffel achteraf. Nu ja de 30min waren rond, maar blijkbaar is bij haar klaarkomen het einde van de sessie. Jammer want het had net de kers op de taart kunnen zijn.
Toch een zeer goede sessie gehad met haar, achteraf sprak ze me in de bar aan of ik zin had in een tweede ronde, maar dat is iets dat ik nooit doe, volgende keer misschien, wie weet.
Achteraf zou mijn reisgezel (seksenfun) ook met haar op kamer gaan, en ja ook hij vind dat ze in de bar Sonja manieren heeft.
Laatst gewijzigd door Willem2; 30 maart 2010 om 14:10
-
Tags voor deze discussie
Regels voor berichten