-
12 oktober 2018, 20:07
Mosseltjes voor de mosseltjes!
Deze week kreeg ik een kortingskaart n.a.v. mijn overwinning in De Beste recensie van de maand. Dank aan iedereen die mij genomineerd heeft, de rolexen zijn onderweg. Nu, ik was sowieso van plan naar Bab te gaan, nog wat genieten van de laatste (?) zomerse dagen. Ja de opwarming van de aarde heeft ook z'n goede kanten... en als het poolijs smelt is het niet Duitsland dat als eerste onderloopt...
Iedereen weet wel waar Babylon voor staat : gemoedelijke sfeer, degelijke wellness en naakte deernes. Keus genoeg : Dolli, Amira, Roberta, Karla etc etc. En ik koos eerst een jonge dame die ik al eens gezien had maar nog niet gegrepen : Alma.
Alma is een jonge meid van 20, een beetje steviger dan al de rest. Dik kan je haar nu ook niet noemen maar ik vermoed dat dat wel wat anders is als ze een stuk of 3 nakomelingen geworpen heeft. Afin, kamer 15 alweer, en Alma doet wat ik graag heb : tongzoenen. Helaas slechts 5 minuten, want toen had ze er geen zin meer in blijkbaar. Tja, dan eiste ik wel een goede pijpbeurt... en dat deed ze dan ook. Neuken was eerst wat moeilijk : dame gebruikt géén flutchi wat eerder positief is maar haar ingang was nogal smal blijkbaar... Na een tweede poging lukte het dan toch en ik heb me maar laten klaarrijden. Geen slechte sessie, maar ook niet echt goed wegens het abrupt weigeren van te kussen. Kosten 50 euro.
https://www.ijsberenforum.com/forum/...344#post630344
De culinaire paragraaf : in de vooravond werden er zowaar mosselen geserveerd! Dat je daarvoor naar Duitsland moet rijden... En lekker, ook de dames lustten er wel pap van.
Ondertussen kwam baas Eddy met een ruiker bloemen iemand van het keukenpersoneel in de euh bloemen zetten en werd er een flesje bubbels gekraakt. Ja goed personeel is moeilijk vindbaar en moet je dus soigneren, ook dit is wel typisch voor Bab.
Ik kwam natuurlijk ook voor de mosseltjes en 't was tijd voor ronde twee. Isabella, nog eentje die ik wel al eens gezien had. Deze keer eiste ik wel deftig tongwerk… en dat was ook het geval. Uitstekend tongen, minuten aan een stuk. Ook pijpen was weer dik ok en ook zij kreeg me klaargereden. Kosten opnieuw 50 euro maar hier is het herhalingsgevaar wél hoog.
https://www.ijsberenforum.com/forum/...la-(Roemeense)
En toen was het al avond : nog snel een Leffe binnengeslagen en daarna naar huis. Dank aan Ijsberenforum én Babylon voor de Rabatkaart!
-
Onderstaande 23 leden hebben mechelen bedankt voor deze bijdrage:
Agronymus1 (13 oktober 2018),biged (13 oktober 2018),brombeerzuid (12 oktober 2018),cheasehead (13 oktober 2018),dennisw (14 oktober 2018),duivenmelker (12 oktober 2018),Eddy_V (13 oktober 2018),eikels (21 oktober 2018),Elmo3108 (12 oktober 2018),Giodude (21 oktober 2018),hasta la pasta (12 oktober 2018),jansenroy (13 oktober 2018),Jooploop (12 oktober 2018),Klatergoud (13 oktober 2018),lampekap (15 oktober 2018),Manureva (14 oktober 2018),Patjax (20 oktober 2018),pret (12 oktober 2018),Schietgraagft (15 oktober 2018),Sjeufke (12 oktober 2018),VAZKOR (16 oktober 2018),Wentelt Eefje (13 oktober 2018),yylover (13 oktober 2018)
Tags voor deze discussie
Regels voor berichten