Afgelopen woensdag moest ik beroepshalve in het zuiden zijn en daarom even op afspraakjes.be gekeken of er iets leuks te doen was in Vlaanderen. Als snel viel m'n oog op een gangbang van Mieke en Co. Ik had al meerdere positieve recenties gelezen en ze stond al op m'n lijstje, maar zoals veel GB in Vlaanderen worden ze s'middags gehouden en dat schikt me meestal niet. Mieke hield echter haar eerste avondgangbang. Om 6 uur aangereden, 125 euri betaald en met een sleuteltje naar binnen, zoals eerder beschreven een gelijkvloerse redelijk nieuwe club, normaliter een parenclub. Aan de bar stond de gastvrouw Mieke: Met een brede lach werd ik verwelkomt en naar de (kleine) kleedkamer met lockers gverwezen. Na een douche me weer gemeld aan de bar. Mieke vertrok al snel naar de met matrassen bedekte dansvloer met een van de ongeveer 15 medestrijders. Ik er achteraan en terwijl strijder 1 Mieke beftte, kon ik haar heerlijk tongzoenen en Mieke slikte op haar beurt m'n pik geheel in. Ze lust er wel pap van. wat een geile meid is dat!! Na een heerlijke neukbeurt was voor mij de eerste druk weg! De dansvloer lag inmiddels vol met bezwete lijfen. Ik ging douchen en naar de bar voor een drankje en een praatje. De 2 ronde met een blonde, van ongeveer 30. heerlijk gegpijpt z.c. en ik haar uitgebreid gelikt. De 2e keer kostte al wat meer tijd, maar ook deze ronde heerlijk afgesloten. Na afloop nog lekker blijven liggen kijken naar de rest van de sexende meute, heerlijk.
in totaal waren er geloof ik 5 vaste dames en nog enkele stelletjes.
Van de 5 vaste 2 blonde slanke en een steverige en een heel slanke zwartharige.
En natuurlijk Mieke, een klasse appart, komt doorlopend spuitend klaar en geniet er echt van. Met aansporingen en geile blik van haar kwam ik voor de 3e en laatste keer klaar. Dit was voor mij de laaste driuppel. De dames wilde nog een zaaddouche maar daar kon ik geen bijdrage meer aan leveren.
Kortom, een leuke en geile gangbang, mischien niet allemaal piepjonge meiden, maar wel allemaal geil en zeer actief. Er waren wat te weinig mannen voor het echte gangang sfeer, maar de avondgangbangs moeten nog bekendheid krijgen, denk ik. Ik heb geen eten gezien,maar er scheen en soep en broodjes te zijn. niemand verteld mij ook wat!. Om 10 uur ben ik richting het noorden vertokken maar eerst nog een lekkere tongzoen van Mieke. Je hebt er een fan bij uit Holland!!:D