Nadat ik was bijgekomen van de eerste indrukken van de nieuwe FKK club Paradis bij Stuttgart, kon ik beginnen met het op jacht gaan naar de mädels.
In het midden waar twee halfe circels banken een mooie ontmoetingsplaats vormen, zag ik twee leuke blonde dames zitten. Ik had oog voor een typies Sonny meisje, wat later bleek Steffi te heten. Echter deze Diana zat nog tussen ons in en toen ik eenmaal met Diana in gesprek was geraak belande ik uitneindelijk met haar op de kamer. In mijn achterhoofd nog wel een tweede sessie met Steffi in gedachten. Dat noemen ze nu de Kwahl Der Wahl.
De sessie met Diana liep uit op een uur. Dit vooral gekomen omdat ik ze zowat een halfuur heb gebeft. Diana is verder een stil meisje wanneer het op sex aankomt. Ze laat het initiatief meer over aan de klant maar geniet stiekum van wat er met haar gebeurt. Hierdoor dus ook lang moeten beffen, maar het was de moeite waard wanneer je het spreekwoord "stille wateren hebben diepe gronden" er op na houdt. Als dikke stront de hug op kwam deze dame tot een intensief hoogtepunt. Het leek wel een sidderaal hoe zij steeds heftiger begon te trillen. Dit meisje moet hebben genoten.
Toen ze eenmaal weer terug op aarde was leek het erop dat ze zich een beetje schaamde voor deze uitspatting. Hetgeen wat ik ervoor terug kreeg leek wel een revance. Geeft wat, heeft wat, heet dat dan. Een gevoelige pijpbeurt waarbij ik telkens tegen een huigverwijdering aan zat. Al met al het kunnen uithouden om in mijn ideale neukhouding deze dame een vol condoom te geven.
Ik moet zeggen, een aparte sessie, vermoeiend maar wel de moeite waard. Soms moet ook een ijsbeer hard werken.