-
26 februari 2008, 18:57
Palace - 23 februari 2008
Op 23 februari was ik met een vriend in Palace. Lara (Duits/Kroatisch, Goldentime) had me laten weten dat ze er ook was.
Het was een gezellige avond in Palace. Het eten kon iets beter, en er waren ook minder vrouwen aanwezig. Maar het maakte niet uit, want Lara en Elisa waren er. Jammer genoeg was Cassandra er niet.
Ik wilde graag weer met Elisa naar de kamer. Ik ben al vaak met haar naar de kamer geweest, maar dit keer wilde ze niet me naar de kamer. Ik was zeer teleurgesteld, ze zei dat ze zich niet lekker voelde. Ik dacht dat ik iets verkeerd had gedaan, maar ze zei dat niet het geval was.
Ik had me voorgenomen een uur met Lara, een uur met Elisa en een uur met Cassandra naar de kamer te gaan. Maar ja, Cassandra was er niet, en Elisa wilde niet.
Dus uiteindelijk ben ik met Lara drie keer voor een uur naar de kamer geweest. Daarnaast ben ik nog met twee vrouwen geweest met wie ik nog niet eerder was:
- Gina (Tsjechisch), blond haar, cup C. Service was matig.
- Diana (Roemeens), bruin haar, cup D. Service was uitstekend.
Voor beide dames heb ik 50 EUR betaald voor een half uur inclusief tongzongen.
Ik zeg dit laatste erbij, want het is me opgevallen dat er een aantal vrouwen in Palace zijn die voor zoenen 50 EUR extra vragen. Maar gelukkig is dit nog een minderheid.
Kortom, afgezien van het feit dat Elisa niet met me naar de kamer wilde, was het toch een geslaagde avond. Op 22 maart ben ik weer in Palace. Maar eerst op 8 maart naar Goldentime waar ik hoop Cosmina wederom te ontmoeten.
Bergm550
-
Tags voor deze discussie
Regels voor berichten