Naam: Mia

Haarkleur/-lengte : Zwart / Halflang

Lengte dame : 1.80m

Postuur/Cupmaat : Slank, fors gebouwd / C-cup

Nationaliteit/Taal : Duitse / Duits

Leeftijd : 22

Tatoeages/Piercings : geen

Service: PZC, NMC, Zoenen, FT en Anaal

Voordelen: Sympathiek

Nadelen:

Tijdsduur : 30min

Prijs : 50 euro

Extra’s bij het bezoek: Walk like a Egyptian

Mia, 28 februari 2008, FKK-Paradise

Na een geweldige sessie met de Roemeense Michaela was het voor mij echt even pauzeren. In deze club zijn daar genoeg faciliteiten voor waaronder schommelbanken. Languit op zo'n bank liggend ploft er een dame naast me neer welke wel heel veel weg heeft van Cleopatra. Exact hetzelfde kapsel en een Orientaal gezicht. Tijdens ons gesprek vraag ik nog die richting op, maar nee, ze is een 100% Duitse. Een jonge studente welke af en toe eens een avondje komt werken om de beurs bij de spijkeren. Ik had geluk deze avond om dan maar eens met een studente naar de kamer te gaan.

Mia is fors gebouwd, volgens haar eigen zegge doet ze veel aan krachttraining. Ondanks dat ze vrij groot (1.80m) en forse bouw, zag haar lichaam er strak uit. Ze had een schoot, waar ik zowat in zou verdwalen. Ze had wel wat dus besloot ik na een uitgebreid inleidend gesprek met haar naar boven te gaan om een kamer op te zoeken.

Op de kamer ontdeed ze zich van haar enige kledingstuk, een heupsjaaltje.
Eenmaal op bed nam Mia direct het initiatief. Vol tongzoenen wat geregeld werd afgewisseld met lekker dieptroath pijpen. Ze luste 'm wel. Lekker meedoen met haar handen en ook maakte ze het geheel lekker vochtig met haar speeksel. Ik lag lekker achterover met een vracht kussens onder mijn hoofd het geheel te aanschouwen. Ik begon al bijna weer te komen, maar wilde eigenlijk wel even lekker vol in haar brede schoot aan de gang gaan. Ik vroeg om het condoom. Zij komt eerst cowgirl op mij, en daarna draait ze zich in de reverse variant van deze positie. Ze had er wel zin aan en werd steeds vuriger. Ik had was alleen maar bezig om mijn orgasme te onderdrukken, ik wilde nog wel even genieten van de Cleopatra look a like.
Ze had wel zin in doggy (niet mijn ding), dat was haar lievelingsstandje. Ik er achterop en kon gelukkig nog even volhouden. Het zweet stond me op het voorhoofd. Uiteindelijk langszij het karwei geklaard.

Ze lust er wel pap van deze jonge studente. Je kunt echt aan haar merken dat buiten de aanvullende beurs ze niet vies van een sex is. Je moet ze maar treffen in de club. Ik had geluk. Mia, een leuk tussendoortje in Paradise.

Sonny:wink: