Larissa, Hongaarse ex-Naomi YY
Haarkleur/-lengte : donkerbruin/zeer lang, tot net aan haar onderrug
Lengte dame : 1,66
Postuur/Cupmaat : slank/B-tje
Nationaliteit/Taal : Hongaars/Duits, klein beetje Engels
Leeftijd : 24
Tatoeages/Piercings : vergeten/nee, dacht ik
Service:
Nimeni nu este perfect, eu sunt nimeni.
Voordelen: super gfe, lekker en veel tz, neemt er zelf het inititatief toe, ze heeft een supergeile blik, pzc, vingeren, beffen, uitgebreid knuffelen en strelen
Nadelen: hoezo?
Tijdsduur : 1,5 uur
Prijs : gangbare prijs + fooike
Extra’s bij het bezoek: voor en naservice o.k..
Ik merkte haar meteen op in het restaurant . Ik kon mijn ogen er niet van afhouden . Aanvankelijk dacht ik het daar maar bij te houden. Optick fick, je weet wel én het feit dat ze vriendin was met Christina.
Aangekomen in de bar, met de mede-ijsberen, kwam ze naast me zitten, met een barkruk er tussen. Waarom toch, dacht ik nog :o. Ik keek haar aan, glimlachte eens en van haar kant meteen een supergeile blik naar mij, ze wenkte bovendien om naast haar plaats te nemen. Vooruit dan maar (allé 't is te zeggen, met veel plezier :smile. Een babbeltje kan geen kwaad. Na wat praten, de kamervraag. Ik vertelde haar dat ik eerder een diesel (hoewel tegenwoordig niet meer zo) ben en normaal gesproken niet na 10' aanwezigheid in de bar meteen mijn eerste kamersessie begin. Ze keek eens heel verleidelijk en hield vol. Ze stelde voor om naar de kino te gaan. "Dan kan je daar gewoon rustig genieten", zei ze. "Ik zal er dan wel wat schepjes bovenop doen". Dit leek me geen slecht idee. Vooral dat van die 'schepjes', die films zijn meestal toch maar bedenkelijk en vaak niet opwindend. Zogezegd, zo gedaan. Na 5 luttele minuutjes had ik al zoveel van haar heerlijk ondergaan, dat ik zeker wist dat ik met haar op de kamer wou. Liefst zo snel mogelijk, maar ik telde tot 10 en liet haar eerst nog maar wat begaan. Flink binnengedraaid, oraal verwend en een wilde schootdans later, vroeg ze of ik haar zag zitten. Ik dierf zelfs niet meer voor de grap 'nee' zeggen :smile:.
Omdat er maar één winnaar op plaats nummer één kan staan moet ik ze catalogeren net onder Claudia. Kenners weten wat dit betekent.
Op beffen na (tong was lam van gisteren met Claudia) hebben we al wat mogelijk is doorlopen. Alles geleidelijk aan rustig opbouwend. Van lieve strelingen en kusjes, heerlijk tonzoenen naar steeds geilere seks. Ze heeft het voor mekaar gekregen om mij twee maal te laten klaarkomen. En dat terwijl ik tegen Dupke had gezegd dat ik het vandaag rustig aan zou doen, vanwege vermoeidheid. Niets was dus minder waar. Om twee uur zat ik al op de kamer :smile:. En dit terwijl ik zoiets had van, misschien zal het vandaag de eerste keer zijn dat ik een saunaclub bezoek en geen sessie gedaan zal hebben.
Een écht toppertje, hopelijk was het geen eendagsvlieg. Maar ik heb het dan toch maar gehad . Btw, ze was steeds op kamer.
Duur: 1,5 u.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man