Laura (blond)
Haarkleur/-lengte : blond/ lang, maar opgespeld in de bar
Lengte dame : 1,67
Postuur/Cupmaat : slank/B-tje
Nationaliteit/Taal : Duits
Leeftijd : 28 (schatting)
Tatoeages/Piercings : -/-
Service: great! knuffelen, strelen, lekker en veel tongzoenen (neemt zelf het initiatief), tz is minder in de bar, pzc, nmc, anaal (strelen, neuken?), vingeren, beffen.
Voordelen: knap, lief, super gfe
Nadelen: zal ik na de tiende sessie misschien weten te zeggen
Tijdsduur : 1 u.
Prijs : 75
Ik kwam ze tegen in de gang beneden om naar de sauna, HWP, wc en kamers te gaan. Vooral dat laatste zal ik nog lang herinneren. Na wat praten en aftasten wat de mogelijkheden zijn, besloot ik om ermee naar de kamer te gaan. Vol goeie hoop. En terecht. Alles werd heel rustig opgebouwd, meer en intenser dan anders mekaar lief gehad, gestreeld, gekust.... Lekker en veel tongzoenen overigens. In beffen had ik niet zo veel zin (vandaag). Dan maar stilletjes aan mijn vingers laten dalen naar haar wonderlijke grotje. Tijdens het vingeren kreeg ik heel sterk de indruk dat ik een nieuw liefje leren kennen heb. Zoals zij daar werkelijk van genood, heel echt, heel intens. Ze gaf trouwens aan waar ze lieft gevingerd werd en waar háár gevoelige plekjes lagen, niet zo voor de hand liggend trouwens. Ik had ook de indruk dat ze een speciale intense ervaring beleefde. Zeker hier kan ik me absoluut niet van de indruk ontdoen dat het echt was. Het wond me zodanig op dat ik voor het eerst spontaan klaarkwam tijdens dat ik haar vingerde. Uiteindelijk kwam ook zij heerlijk klaar, iets wat maar zelden gebeurt, vertelde ze mij, met een man in de club. Tijdens het vingeren kwamen er zinnetjes uit als 'I love you'. Gespeeld? Ik denk niet helemaal. Dit zei trouwens nog geen enkele clubmeid tegen mij, Nipa niet te nagesproken, maar dat lag anders, daar was ik al vele malen mee op kamer en die hing hele dagen rond mij.
Ik ben de overtuiging toegedaan dat ze uitzonderlijk ook zelf heel erg intens genoten heeft en haar volledig liet gaan.
Nu was het natuurlijk mijn beurt om eens heerlijk verwend te worden. Een lekkere pijpbeurt en nog heerlijk geneukt. Ik kwam echter een beetje kracht te kort vandaag om een tweede keer klaar te komen. Het bleef bij het gevoel van, ja het gaat komen... Geen erg. Supersessie .
-gevaar? Heel zeker, maar ik ben sterk genoeg om mij aan mijn principes te houden: geen dame uit de prostitutie als relatie.
Goede naservice nog gehad ook.
Ik denk niet dat ik al eens twee keer op één dag met een dame op kamer was, hier scheelde dat niet veel, ik dacht er serieus over na.
Laatst gewijzigd door seksenfun; 19 maart 2008 om 23:42
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man