Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 925

Threaded View

Last Online
    Gisteren @ 07:19
    Discussies
    152
    Thanks
    9.499

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Patjax Bekijk bericht
    Zowel mijn ex-vrouw als mijn huidige vrouw moeten teleurstellen maar wordt nog wel goedgemaakt/gecompenseerd
    Een vooruitziende blik of voorspellende gaves?
    Het quintetje staat nog open door het ontbreken van Deborah. Al deden verschillende dames een poging om deze plek op te eisen
    Een zeer hartelijk weerzien met de Schotse krijger Braveheart waarmee ik mijn ex-echtgenote doe timesharen
    Nadat deze het strijdtoneel had verlaten werd ik door haar naar het slagveld gesommeerd
    Mijn huidige echtgenote was mijn ontrouw beu en vond dat ik mij aan de huwelijkse voorwaarden moest houden en schijnbaar hoort sex daar ook bij. Niks mooier dan je clubjaar af te sluiten met een potje schilpaddensex
    Samen met mijn echtgenote Cataleya geadopteerd en haar omgedoopt tot Black Widow Baby
    Het was weer super in Venus en daarmee besluit ik deze korte update in de woorden van de man wiens schrijfstijl ik dit weekend heb gecopycat
    Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?

A woman is as old as she looks but a man is never old untill he stops fucking.

2. Onderstaande 11 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (16 december 2019),brombeerzuid (15 december 2019),CVARIA (16 december 2019),Giodude (16 december 2019),Husky (16 december 2019),JonnyFontane (15 december 2019),Pierke69 (20 januari 2020),Piet Plezier (16 december 2019),Sjeufke (15 december 2019),Viscamessi (19 december 2019),WANDELAAR5 (16 december 2019)

Regels voor berichten