Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Randy Bekijk bericht
Citaat uit PHG bezoeK van 22 maart:
...............Lekker dagje gisteren,

Willem2 vond dat ik wat meer moest neuken en heeft me de halve avond belaagd met 'ga eens met die, of met die'. Heb ik het nou goed gedaan?
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ace2 Bekijk bericht
Citaat van donderdag 20 maart uit de GT-recensie:
...............Toch waren al die mooie dames niet mijn eerste doel. Mijn eerste doel waren Willem2 en Jack42, ijsberenvrienden bij uitstek. Bij de bar gaven wij elkaar een hand en namen wat te drinken. “Met wie ga jij neuken?” vroeg Willem2 direct................

..................Wie er goed uitzag was Mercedes. Willem2 vertrouwde mij toe, tussen zijn standaardzinnen: “Wanneer ga je neuken? Wie ga je neuken?”, dat ze goed moest zijn.

............Ik ging weer eens op jacht onder de bemoedigende woorden van Willem2: “Wanneer ga je weer neuken? Wie ga je neuken? Wanneer ga je weer neuken? Ga je nog neuken?” Ik voelde mij opgejaagd.

........... Ik ging maar weer op jacht, waarbij ik Willem2 tegenkwam. “heb je al iemand gevonden om te neuken?” Zo lukt het mij natuurlijk nooit.
Watch out: naast de jagende dames is er ook een opjagende Willem2 in de clubs gesignaleerd.