Haarkleur : zwart
Lengte dame : 1m65
Cupmaat : B (echt)
Nationaliteit: Belgisch
Leeftijd : 22 - 25
Service: pzc / nmc
Tijdsduur :1u30
Prijs :125 euro
Extra’s bij het bezoek: zoenen / beffen

Vorige vrijdag was er in Ritz veel moois te bekijken.Ik kon mijn ogen niet geloven.Van de oude bekenden waren Pauline,Iris,Barbara en Isabelle aanwezig.Er was een hele vloot nieuwe en bevallige meisjes paraat.Foxy,Chanel,Paricia en Lisa trokken mijn aandacht.En nu ter zake.......
In de jacuzzi-ruimte kennis gemaakt met Lisa(22 jaar).Zij is een prachtige melange-de-tout.Geboren in Belgie,maar zowel marokkaans,spaans,chinees als frans bloed door haar aderen stromend.Lisa is een stil,bescheiden,lief meisje(GFE) waar je een aangenaam gesprek mee kan voeren. Ze heeft halflang zwart haar tot op de schouders en een lichtbruine spaans-aanvoelend getinte huid.Inderdaad een Belle Perez look met ontwapenende glimlach en donkerbruine vuurbollen van ogen.
Tijdens een 40 minuten durende sessie in de jacuzzi toonde zij haar opmerkellijk kus-vermogen.Dit is gewoonlijk een goed voorteken voor het latere kamer -bezoek.Lisa stelde me in niks teleur.Kussen,beffen,PZC;het hoorde er allemaal bij.Omstrengeld door zoveel tederheid heb ik 1.30 u mogen genieten van haar lichaam EN haar persoon.
Lisa heeft in mijn ogen het mooiste snuitje van alle aanwezige dames.Wees er lief tegen en je krijgt een pak tederheid terug. Herhalingsgevaar ...JA ...ZEKER!!Een fooi kon er dus zeker van af
-------------------------------------------------
Dit is een ervaring van Coco2 die mij gevraagd heeft dit hier te posten.