Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 10

Discussie: Faith

Threaded View

  1. #1
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 17:31
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.842
    Discussies
    91
    Thanks
    229
    Thanked
    582 in 111 posts

    Lächeln Faith

    Naam :Faith

    Haarkleur/-lengte : Lange zwarte krulhaar, hele bos...........nu dus kort haar

    Lengte dame : 165 cm

    Postuur/Cupmaat :slank, leuk smal. Cup A/B

    Nationaliteit/Taal : Nederlands, Nigeriaans/Braziliaans

    Leeftijd : 27

    Tatoeages/Piercings : tatoeage op haar been.

    Service : NeukenMC, PZC, tongzoenen, heerlijk pijpen, kan heerlijk klaarkomen.

    Bijzonderheden :werkt pas sinds enkele maanden, nog beetje onervaren op leuke manier. Moet wel klicken voor mooi bezoek.




    Hallo ijsberen, hier een recensie van me van 2 weken terug.
    Heb daar een heerlijk bruin godinnetje mogen ontmoeten......

    Afgelopen zondag een fijne bruine dame ontmoet. Bij YinYang zat een kleiner bruin meisje met een grote bos haren. Gustomass was een beetje aan het kuieren, maar als een magneet werd hij naar deze dame gezogen.
    Ze stelde zich voor als Faith. Spreek je Nederlands, Duits, Engels of wellicht Spaans. Ja dat had ik goed gezien. Het is een mooi bruin meisje van 28 jaar van een Nigeriaanse vader en een Braziliaanse moeder.
    Een mooie combinatie. De lange haren bleek ze van haar moeder gekregen te hebben, netjes ingebonden of hoe dat ook heten mag.
    Deze dame heeft op veel manieren diepe indruk op Gustomass gemaakt. Daarvan is veel prive maar niet minder belangrijk als het gaat om een GirlFriend Experience, maar dan in dit geval GFE in het kwadraat.
    We hebben over ons beider privé heel diepgaand gepraat.
    Mooi, goed in sex en intelligent en sociaal kán dus samen gaan.
    Het is wel een meisje waarbij het (wederzijds ) moet klikken. Ze geeft duidelijk aan dat ze als ze om een of andere rede een man niet passend vind, dat ze dan gewoon nee zegt tegen kamerbezoek.
    Dat vind ik wel zo eerlijk, beter dan je 50 euro aftroggelen en je na 10 minuten buiten zetten. Dat siert zo'n dame en geeft toch weer eens aan dat je als man echt onderhoud en sex hebt met een echt mens, met gevoel en emotie. Het zijn verre van poppen waar je platgezegd even lekker overheen gaat. Nee, echte dames met gevoel en emotie.
    Op de kamer was het erg mooi, gelijk geboekt voor een uur, iets wat ik echt zelden doe bij aanvang van de eerste keer. Ik was haar tweede die dag, en ze was zo geil als boter. Nee, beter gezegd, het was een echte vrouw waarmee ik op gelijkwaardig niveau heerlijk heb gekroeld, gebefd, geneukt, gemasseerd, echt alles erop en eraan. Bij het beffen en vingeren dreigde ze bijna klaar te komen, maar toen kwam ze hoogst persoonlijk tussenbeide. Nee, dat wilde ze perse bewaren voor als we echt aan het neuken waren. Ze was nat en ze sidderde, maar ze wist het op te houden.
    Niet te geloven hoe heerlijk, heftig en luidschreeuwend Faith klaar kwam, het hield maar niet op. Als ik óóit kan zeggen dat een dame echt klaar is gekomen dan is het nu wel. Echt geweldig, wat heeft die Faith genoten.
    Daarna heeft ze mij nog een hoogste sferen weten te brengen, hard werken maar ook Faith says; : I won't take no for an answer".
    Daarna hebben we elkaar nog lekker gemasseerd. Sjonge jonge heerlijk.
    Ik verwacht wel dat het met Faith goede sex hebben is, maar als je de gelukkige bent dat er wederzijds een goede klick is, nou dan is het een vol uur feest.

    Gustomass ziet ons nog liggen, Faith met die bos haren uitgespreid over het halve bed........
    Laatst gewijzigd door Willem2; 22 april 2006 om 19:51

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:19.

  Freude 468*60