Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Randy Bekijk bericht
Wat bedoel je eigenlijk met budgetneuker? Zie je dat als negatief?
Komen budgetneukers meer of minder voor in wandelgebieden dan in saunaclubs? En wat betekent dat?
Budgetneukers zie je overal, maar ze gedijen beter in de saunaclubs, de gelegenheid maakt de dief.
Negatief? Ikzelf krijg de webbe ervan, maar ieder doet met zijn centen wat hij wil, op de manier dat hij het wil, .....
Komt dus inderdaad veel meer voor in de saunaclubs. Mannen die er de ganse dag rondhangen, zichzelf lopen op te geilen, zich aan alles tegoed doen wat er te vinden is, eten, drinken, behalve aan de Meiden, uren zitten lullen tegen Meiden, maar bijna nooit ermee naar een kamer gaan, zichzelf gaan bevredigen in de kino of op de toiletten.... dat zie ik als de plaag die de budgetneukers zijn in mijn ogen.
Een trapje lager, maar nog steeds budgetneukers in mijn ogen, zijn die heren die op alles wel iets negatiefs vinden, dit was niet goed, dat was te kort, het half uur duurde maar 23 minuten. Tot daar nog aan toe, maar die dan ook nog hun gelijk willen halen bij de thekefrau, en om de haverklap gaan klagen over de Meiden.
Wat dat eigenlijk betekent of te betekenen heeft, dat weet ik ook niet, Randy ..

:wink: