Naam : Isabella

Nationaliteit/taal : Poolse / Pools, Duits

Leeftijd : 26 jaar

Haarkleur/lengte : Bruin/ Lang met pony

Lengte : 1.76m

Postuur /Cupmaat : Slank / B-cup

Tatoeage /Piercing : tong, navel, klitpiercing

Service : PZC, NMC, Tongzoenen, beffen, aftrekken, FT

Extra : Massage

Isabella, donderdag 24 april in GT

Voor mij een nieuwe dame in GT, echter ze schijnt er al een paar weekjes te werken. Deze Poolse schone, welke overigens al heel wat jaren in Duitsland woont, viel mij op door haar prachtige mooie aparte grijze ogen welke onder haar pony stonden te stralen. Haar figuur deed mij denken aan de Oase Agnieszka, dus voor Sonny geen houden meer aan om haar beter te leren kennen.

De inleidende talk op de bank in de bar was hoopgevend dat het wel eens een klikmeisje zou kunnen gaan worden. Zo ook geschiedde, Isabella bood mij als eerste een rugmassage aan, ze had zoals ze zelf vertelde, in een massagesalon gewerkt. Ik sloeg dit aanbod niet af en genoot even later van een professionele massage. Ik kon het natuurlijk niet laten om ook haar van mijn massagekunsten te laten genieten welke ik liet eindigen door haar ook van voren te masseren.

Mijn handen gleden in de laatste fase van deze massage af naar haar intieme delen en ik zette hulp in van mijn orale kwaliteiten. Isabella kwam in de stemming en er volgde een sessie van hervorragender Qualität!

Haar pijpkunsten waren van dien aard dat ik aan het einde van de sessie een FT niet kon ontwijken (sorry RPlover).

Al met al een meisje welke herhalingsgevaarlijk is voor Sonny

Sonny:wink: