Oberhausen, Flasshofstrasse 38 (Laufhaus, 1e Etage, Kamer 13) Elena
Haarkleur/-lengte : Licht Bruin - Half lang
Lengte dame : 1,76
Postuur/Cupmaat : Normaal A/B cup
Nationaliteit/Taal : Russisch, duits
Leeftijd : 29/30
Tatoeages/Piercings : niet dat ik weet
Service: PMC, NMC
Voordelen: Geil en lief
Nadelen: Tikkeltje verlegen aan de deur
Tijdsduur : 20 min.
Prijs : 30 Euro
Extra’s bij het bezoek:
Het is de laatste maanden behelpen in Oberhausen, veel (goede) dames zijn vertrokken. Alleen een harde kern van "middelmatige" dames is gebleven. De toppers die er nog zijn worden druk bezocht en werken vaak op (telefonische) afspraak.
In al dit geweld zou ik Elena bijna vergeten, dit is inmiddels mijn derde bezoek aan haar. Elena is leuk een uitziende Russische die al een tijdje mee draait in Oberhausen. Ze was met een andere klant aan het praten, toen hij twijfelde stapte ik gelijk haar kamer binnen. Hij bedacht zich en wilde toch naar binnen, maar Elena smeet de deur dicht in zijn gezicht :thefinger en zei tegen mij: "die sind trunken".
Ik kleedde mij uit en ging even mijn handen wassen, inmiddels was Elena zich teasend uit aan het kleden op het bed en begon al geil op het bed te kronkelen zoals zij eigenlijk altijd wel doet :D Elena weet je door haar uitstraling en sensualiteit zeer goed op te geilen :D menig dvp kan daar nog van leren. Pijpen doet ze altijd geknield op bed (ik moest dus blijven staan ) Na het pijpen géén glijmiddel er op, ze had er vandaag dus wel zin in.
Een aantal standjes afgewerkt en lekker klaargekomen.
Na afloop vroeg ik me eigenlijk af waarom ik niet vaker naar Elena ben geweest maar goed soms moet je bepaalde dingen herontdekken
The Gods pause for a moment to contemplate your fate.