-
Utrecht, Zandpad 142-1, Justine (avond/nacht)
Haarkleur/-lengte : blond, halflang
Lengte dame : 1,58 m
Postuur/Cupmaat : tenger/slank, b-cup
Nationaliteit/Taal : Duitse
Leeftijd : 29
Tatoeages/Piercings : ja
Service: fmc, nmc, anaal bij man, massage, soft-sm
Voordelen: zeer schone en actieve dame
Nadelen:
Tijdsduur : 35 minuten
Prijs : 100,00
Extra’s bij het bezoek:
Deze slanke kleine blondine dacht ik al te herkennen van bootje 104, toen twijfelde ik, maar nu liep ik dicht voorbij en haar ogen en lach trokken mij aan.
Half Duitse, half Poolse, vertelde deze 29 jarige blondine te zijn.
Superslank lichaam met spannede tattoo boven haar billen en felle sprekende blauwe ogen en lange zwarte laklaarzen gaven mij al enige hoop. Het tarief niet, net als die nieuwe knappe meiden van 112-2 (Yvette) en 138-3 (Janet) durfde ze gerust 150 Euries te vragen voor soft kinky met sex, ja ik ben gekke Henkie niet, werd dus 100 voor 30 minuten waar later de sex nog er bij in geschoten is, maar dat gaf niet want het kinkygedeelte wat totaal nieuw apart en supergeil!
Ik werd eerst met mijn tepels geteasd en met een dildo anaal verkend en dat werd al snel opgevoerd! Met wat poppers en de echt zichtbare lol die Justine in dit spelletje had werd ik al erg geil, haar ogen werden feller en straalde, en ze ging ook steeds feller tekeer en moedigde mij aan in overigens prima Engels!
En toen kwam de verrassing er werd een soort zachte dildo ingebracht met een blaasballetje, met 1 handknijp werd er lucht in de dildo geperst waardoor de dildo uitzette een zeer spannend en geile en apart gevoel! Al snel deed ze dit meerdere malen, ik kronkelde van genot voor Justine het sein door te gaan tot het moment dat ik niet meer wist wat ik voelde en of het lekker was of niet, 1 ding was zeker ik werd er bloedgeil van!!!!
Totdat ik genade riep en Justine alle lucht liet ontsnappen, ik voelde mij bevrijd maar ook tintelend en van slag, mijn benen waren slap wat een intens gevoel!! Inmiddels was ik al klaar getrokken tijdens deze behandeling, mmmm. Ja dit smaakt duidelijk naar meer!!!
Justine werkt in de avond-nacht.
-
Tags voor deze discussie
Regels voor berichten