Tegen all verwachting in was ik gisteren in Lemiers (mijn oorspronkelijke plan was door werk en weer gedwarsboomd, vandaar). Daar trof ik Beate die me liet weten dat er een vervangster voor Michelle in de maak is. Maar dat er nog aan gesleuteld moet worden.

Sinds een maand of twee op deze locatie (voorheen een maand of drie in Kaarst) is deze kleine, strakke, slanke Roemeense met een stevige B-cup (waarvan ik niet zeker weet hoe echt ze zijn - heb de laatste tijd zo weinig teenies in mijn handen gehad.... Ik vond het wel heel erg strakke tietjes :D - een kenner mag het me nog eens uitleggen ) een aanwinst - naast de andere jonge meiden die daar de laatste tijd de dienst uitmaken is deze een verademing.
Ze is lief maar ze zegt niet veel. Ze laat veel toe en neemt zelfs wat initiatief. Ze kust zacht en nat en prettig en is zelfs niet vies van een lekkere tongzoen tijdens het beffen of pijpen door.

Strak en met potentie.
Ze heeft naar het schijnt een zus die er ook werkt (maar die was met vakantie). Beate zei me dat ze voor zo'n jong ding veel returning customers heeft, en dat velen haar errug lekker vinden.

Ik vond het OK maar ze kan wat mij betreft niet in de schaduw staan van mijn vertrokken topmeisjes Nicole en Michelle. Daar is ze te jong, te onervaren voor - daar kan dat kind niks aan doen - zo is dat nu eenmaal. Toen ik haar na afloop bedankte vroeg ze: "Waarvoor?" - de schat had geen idee... Hoezo jong?

Een schatje wel, en de kans op herhaling bestaat (als ze tijd van leven heeft) - laten we zeggen: the best of the rest.

Haarkleur/-lengte: Blond/kort
Lengte/postuur: 170/slank
Cupmaat/Tuned: B/Tuned?
Nationaliteit/Taal: Roemeens/Duits-Engels
Leeftijd: 19
Tatoeages/Piercings: geen
Service: Prima - lekker zoenen, lekker pijpen
Voordelen: jong en stevig
Nadelen: jong
Tijdsduur: 1 uur
Prijs: 100€ :D