Gisteren zelf een kijkje gaan nemen, met alle ophef hier over het kamer en drank beleid.
Inderdaad geen sleutels meer halen bij de receptie. De wachtrij die normaal onder aan de trap stond verplaatst zich nu naar de hal boven en onder. Hier wachten de dames en ijsberen ondertussen rustig totdat er een kamer vrijkomt. Ik denk dat iedereen even moest wennen aan het nieuwe systeem. Zelf niets gemerkt van mensen die op de kloppen of aan de klink rammelen.
Het nieuwe systeem voor het betalen van de drank werkt naar mijn idee ook goed. Je moet een chipkaartje halen bij de receptie dat je hier ook kunt opladen. Bij de bar wordt het verschuldigde bedrag van je chipkaartje afgeschreven.
Je wordt zo bij het verlaten van de club ook niet meer verrast met een rekening voor drank die je niet hebt gehad. Dit kwam toch geregeld voor.
Dat dames op drank "jagen" of er naar vragen is naar mijn idee niet anders dan voorheen. Ook zie ik verschillende dames die hun eigen chipkaartje hebben. Ze vragen dan wel eens een gast om te bestellen, of het kaartje ook door de gast is betaald kan ik niet beoordelen.
Dus heren ijsberen niet direct in paniek raken!! Ik heb gisteren een leuke avond gehad in YY. Goede mix tussen gasten en dames. Veel nieuwe dames aanwezig waarschijnlijk voor de party van zaterdag.
Ich hab drei Haare auf der Brust, ich bin ein Bär.
Ich zähl sie jeden Tag, es werden halt nicht mehr.
So ein Bär scheut in der Tierwelt überhaupt keinen Vergleich,
man kann mit Bären prima kuscheln, denn so ein Bär ist herrlich weich.
Wer´s einmal ausprobiert hat, will immer mehr.
Ich hab drei Haare auf der Brust, ich bin ein Bär.