Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 692

Discussie: Golden Gate Live

Threaded View

Last Online
    Vandaag @ 14:59
    Discussies
    295
    Thanks
    31.319

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 11cc Bekijk bericht
    Eine unverbindliche Preisempfelung voor een duidelijk omschreven dienstenpakket is volgens mij de enige oplossing om duidelijkheid in de chaos te brengen .
    Het kaf wordt zo vanzelf van het koren gescheiden. Dames die 100 / 30 durven te vragen zullen dan eieren voor hun geld moeten kiezen of vertrekken

Ik kon in PHG voor € 40 entree genieten van alle faciliteiten .Een uurtje kameren voor € 100, en vaak later op de dag nog een half uurtje als afsluiting voor € 50 .
    Voor € 190,= helemaal happy .
    Kom daar nu nog maar eens om....
    Een dergelijke richtlijn zou inderdaad wel fijn zijn. Al dan niet ondersteund door een groep vaste dames. Het is ook in hun belang dat het geen wild westen situatie wordt met bizarre prijzen, omdat mannelijke bezoekers dan afnemen/niet meer terugkomen.
    En als er veel klachten van heren (en dames!) komen over een dame, zou bv haar de toegang geweigerd kunnen worden.
    De dames bepalen hun prijzen en diensten. Maar een club kan imho nog wel een deurbeleid hanteren.

En ik maar denken dat ik de enige ijsbeer was die z'n draai in Happy wel kon vinden...
    En dan heeft ie dagelijkse bbq en gamba's op maandag nog niet eens genoemd

2. Onderstaande 4 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

e-is-mc-2 (25 juli 2023),Laatbloeier (24 juli 2023),middagbeer (24 juli 2023),nieuwtje (24 juli 2023)

Regels voor berichten