Weergegeven resultaten: 1 t/m 11 van 11

Threaded View

Last Online
    13 december 2016 @ 15:09
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard Jansen vertelt over zijn vele DVP ervaringen!

Mijn eerste bezoek is zo lang geleden,maar ik weet wel dat ik als 22jarige eerst meerdere malen met mijn auto in Eindhoven over de Hemelrijken ben gereden.
    Heel langzaam langs de dames die op de stoeprand stonden in een minirok met een goed gevulde koltrui op een herfstachtige avond.
    Dan stopte ik een paar meter verder en kwam de dame naar mijn rechterportier gelopen.
    Ik draaide dan het raam open en dan kwam een parfumlucht met een lekker kopie naar binnen kijken met mooie rode lippen die dan vroeg " Ga je mee !!

Ik vroeg dan wat kost het en kreeg het antwoord wat ik al vele malen had gehoord van 35 gulden schat !
    Ik zei dan even nadenken en rijdt nog een rondje.
    Ik voelde dan aan mijn lul of hij al hard was en reed dan weer een rondje.
    Na dit een paar avonden gedaan te hebben vond ik dat ik nu maar eens mee moest gaan.
    Dus na een gesprek van waar gaan we dan naar toe ,en hoe lang duurt het,parkeerde ik mijn auto en liep achter de dame aan die via een zijdeur naast een erotheek de trap op ging.
    Ik voelde de hartslag van angst en spanning in mijn keel en keek naar boven
    onder de korte rok naar een witte slip.
    Geil was ik wel en boven was het een beetje donker met een rood peertje in een fitting.Er stond een smal eenpersoonsbed op een kamertje van 3m lang en 2 m breed en een stoel.Zij deed haar minirok en laarzen uit gevolgd met de witte koltrui maar de BH bleef wel om haar borsten en haar nijlons bleven ook aan.
    Ik gaf haar 35 gulden deed mijn schoenen uit trui en hemd werden gevolgd daarna mijn spijkerbroek.
    Toen kwam het grote gebeuren ze wachte op het moment dat mijn slip uit ging en dat moest nu gebeuren.Ja daar stond ik dan met een slappe piemel en kousen nog aan.
    Zij deed haar slip uit en een grote bos krullend haar deed mij dan ook heerlijk op geilen.
    Ik moest op bed gaan liggen en ze deed wat trekwerk terwijl ik over haar rug aaide en heel voorzichtig haar BH voelde.
    Ze vroeg of het de eerste keer was en ik bevestigde dat, ze lachte en zij dat ze dat wel aanvoelde omdat bij deze vraag mijn penis weer wat kleiner werd.Ze zei dat ze me al diverse malen had voorbij zien rijden en het leuk vond dat ik bij haar was gekomen .
    Ze was denk ik rond de dertig jaar langzwart haar mooi figuur en ze deed nu zelf haar BH af.
    Ik voelde me opeens op mijn gemak en mijn penis werd weer groter en harder.
    Ik voelde eens tussen haar spleet en ze lachte en deed haar benen iets uit elkaar.
    Ze ging liggen op het te smalle bed en ik kreeg een condoom over mijn penis die na wat trekken nu een mooie grootte had aangenomen.
    Ik ging boven op haar liggen en duwde mijn penis tussen haar begroeide spleet.
    Ik ging als een haas te keer met mijn hoofd naast haar en snifte aan haar parfum en zij kreunde dat ik dacht dat ik super bezig was
    ik kwam klaar met een kreun die ik niet echt durfde uit te roepen omdat ik dacht dat er dan mischien wel een pooier binnen zou komen.
    Ze kroop onder me vandaan en ik kreeg een velletje papier ik deed mijn condoom af en veegde mijn penis af.
    Ze deed haar BH aan trui er over en maakte haar spleet schoon met een washandje.
    Ik keek er naar en vond dat ik wel even haar verwend had dus vroeg ik ook nog was het goed ?
    Ze lachte en zei kom nog maar eens langs schat en deed haar slip met minirok en laarzen weer aan.
    Daar ging ik dan trap af naar beneden een kus op haar wang en kijken of niemand mij zag toen ik de zijdeur open deed en met mijn kraag op naar de auto liep.
    In de auto ademde ik uit met een gevoel van wat was dit super zeg en rook nu zelf naar haar parfum in mijn hals.
    Ik starte de auto en dacht toen ik de Hemelrijken af reed wat is dit mooi binnenkort weer terug.
    Ik reed terug naar mijn vriendin en dacht nu heb je een echte vent.

Wordt vervolgt omdat er een mooi vervolg kwam in dit peeskamertje.

Ik heb hier hele mooie herinneringen uit deze tijd
    Laatst gewijzigd door Jansen; 12 juli 2008 om 01:43

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten