Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 4360

Threaded View

  1. #24
    Geregistreerd
    1 mei 2019
    Last Online
    29 juni 2024 @ 12:58
    Berichten
    132
    Discussies
    2
    Thanks
    2.902
    Thanked
    932 in 84 posts

    Standaard

    Donderdag de 6e van de 6e had ik een zakelijke meeting in Arnhem. Deze was eerder afgelopen dan gepland. Dan kun je natuurlijk braafjes naar huis rijden of een kijkje nemen bij welke dames in Venus het groene lampje brandt. Dit bood genoeg soelaas om de snelweg te verruilen voor de Autobahn. Een aantal uurtjes later dan gebruikelijk aangekomen en dit latere tijdstip zorgde al voor een verbaasde blik bij de theke. Eerst mezelf opgefrist om daarna de bar in te lopen. Ook hier vielen verbaasde gezichten mij ten deel. Mezelf met een bakkie leut op het bovengedeelte geïnstalleerd. Cataleya kwam voorbij lopen en slim en sluw als zij is kwam ze meteen naar boven. Na een hartelijke begroeting liet ze er geen gras over groeien en opperde om een trio te doen met Ella. Door mijn late aankomst was mijn mijn gebruikelijke routine al onmogelijk en zo zou ik twee vliegen in één klap slaan. Ik zei dat ze dit maar met Ella moest regelen die ik nog niet gezien had.

    Ik bestelde wat te eten en terwijl ik in afwachting was kwam Cataleya melden dat het geregeld was voor over zo'n anderhalf uur. Het eten was zoals gebruikelijk smakelijk en had nog voldoende tijd voor een wellness rondje met sauna en jacuzzi. Mezelf daarna weer boven geïnstalleerd met een bakkie leut totdat Cataleya en Ella hun opwachting zouden maken. Rond het afgesproken tijdstip doken ze op en na wat inleidende beschietingen werd de bank verruild voor een kamer met een bed.

    Ik dacht dat niets mijn laatste trio met Cataleya en Maya zou kunnen evenaren maar daar slaagden Cataleya en Ella moeiteloos in. Het helpt natuurlijk ook dat de dames een bepaalde genegenheid tov elkaar hebben. Het werd een waar sextravaganza van drie uur die ik mij nog lang zal heugen met mijn twee absoluut favoriete dames.

    Venus blijft voor mij de ideale plek voor erotische ontspanning. Kleinschalig, sauna en jacuzzi, eten van goede kwaliteit en altijd smakelijk maar bovenal dames die zeer goede service leveren voor een goede prijs. Ondanks de lagere bezettingsgraad qua dames is er momenteel geen club in NRW voor mij waar ik probleemloos met zoveel dames naar de kamer kan dan hier.

  2. Onderstaande 13 leden hebben Pierke69 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (22 juni 2024),AVENTADOR (22 juni 2024),donkeywonkey (23 juni 2024),Giodude (23 juni 2024),Husky (22 juni 2024),Liefje (22 juni 2024),Manus (23 juni 2024),mentholbear (22 juni 2024),Patjax (23 juni 2024),Shakir (23 juni 2024),sweetcat (22 juni 2024),WANDELAAR5 (22 juni 2024),Wentelt Eefje (23 juni 2024)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:20.

Diamond 468*60   Freude 468*60