-
Penis van 'gekke monnik' Rasputin op sterk water!
De penis van Gregori Rasputin staat in de prostaatkliniek van St. Petersburg op sterk water. De uitzonderlijk grote piemel van 28,5 centimeter 'hangt' in een glazen weckpot en dat trekt uiteraard veel bekijks. Dat weet 'De Telegraaf'.
Alternatieve geneesheer
Rasputin was volgens sommige Russen een alternatieve geneesheer. Anderen noemden hem 'de gekke monnik' en een relatief kleine groep zag in hem een religieuze pelgrim. Feit is dat Rasputin naam kreeg in 1907. Hij genas toen op miraculeuze wijze de zoon van tsaar Nicolaas II van zijn hemofilie-bloedingen.
Rasputin trad niet veel later toe tot de tsarenfamilie. Hij kreeg steeds meer invloed, ook politieke. Het verhaal gaat dat hij zelfs ministers benoemde en ontsloeg.
Vergiftigd
Na bijna tien jaar macht eindigde Rasputin vermoord. Door zijn grote macht aan het hof en op de Russische politiek werd hij vooral door de Russische adel steeds meer gewantrouwd. De Russische prins Felix Joesoepov vergiftigde, beschoot en vermoordde Rasputin op 47-jarige leeftijd. Zijn penis werd van zijn dode lichaam afgesneden en op sterk water gezet.
"Groter dan Napoleon"Op dit moment wordt het circa 30 cm lange geslachtsdeel nog steeds bewaard. De Russische arts Igor Knyazkin, eigenaar van een kliniek voor vruchtbaarheidsproblemen, is de eigenaar van de piemel. "Hij is groter dan die van Napoleon", aldus Knyazkin. De vergelijking is perfect mogelijk, want ook Napoleon heeft zijn piemel in een weckpot zitten.
Museum Erotika
"We behandelen hier zo'n 1500 mensen per maand. Aan prostaatproblemen, geslachtsziekten, vruchtbaarheidsproblemen, erectiestoornissen, noem het maar op. Het 'Museum Erotika' stelt mijn patiënten op hun gemak", stelt Igor Knyazkin. "Het neemt de angst voor een eventuele behandeling weg. Ik krijg niets dan positieve reacties van mijn patiënten. Ze geven me zelfs aanvullingen op mijn collectie."
"De meeste museumbezoekers komen voor de piemel van Rasputin", vult zijn receptioniste Anna hem aan. Volgens de overlevering waren zijn genitaliën eigenlijk 30,3 centimeter lang en zouden ze niet op sterk water staan, maar compleet uitgedroogd zijn.
http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/a...rk-water.dhtml
:wink:
-
Tags voor deze discussie
Regels voor berichten