Welk type Horloge heb je gespot?
Oorspronkelijk geplaatst door
Knabbel
Trouwens dan kunnen we nog wel een ander Topic beginnen: welk type horloge heb jij gespot? Denk dat dit wel samen gaat met de bestuurders van dergelijke voitures. Daar heb ik ook al bijzondere exemplaren van ontdekt, al dan niet in de replica uitvoering. De mijne kan ik hier niet vermelden, iets te herkenbaar. BTW die TW steel's heb ik nu wel genoeg gezien evenals die Jan Modaal Rolex GMT, of van die gouden blinkers, verschrikkelijk. Nee, dan liever een mooie klassieke en stijlvolle vintage van Audemars Piquet of Jaeger le Coultre.
Zo iets bedoel je denk ik !
With its ultra-thin 1.85 mm calibre and its 38 mm case featuring pure, sleek lines, the Master Ultra Thin 38 is the epitome of elegant understatement. Meanwhile, in its 40 mm case, the Master Grande Ultra Thin embodies horological refinement – from the subtle design of its lugs to the clarity of its dial featuring a small seconds subdial.
:wink::wink:
1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche