Naam : Megan
Nationaliteit / taal : Italiaans/Engels (maar volgesn wat roemeens meisjes Roemeens)
Leeftijd : 24 jaar
Haarkleur/lengte : zwart halflang haar
Lengte : 1.65 mtr.
Postuur / Cupmaat : zeer Slank /c-cup
Tatoeage /Piercing : weet ik niet meer (was ff afgeleid)
Service : PZC,NMC, zoenen, vingeren (AV zegt ze zelf)
Extra : heel geil

Na een lekkere openings sessie met Nina probeerde ik even op adem te komen toen deze dame een leuk onschuldig gesprekje begon. Het gesppek was heel leuk ook vanwege har goede Engels (en mijn beroerde Duits). Ze bleek nog mar enkele dagen aanwezig, hiervoor zat ze in een prive club in dusseldorf.

Lang verhaal kort: goede klik, toch voortijdig tov mijn geplande hersteltijd na een sessie naar de kamer gegaan toen ze onder mijn badjas aan het graaien was in de bar. Was in voor anaal totdat ze de maat van mijn apparaat opnam en besloot dat dat toch iets te zwaar zou zijn omdat ze niet van nature gezegend is met een een soepele achteringang (gebeurde in de bar) .

Op de kamer: heel geil en wild, heeft me bereden. Verder heel lekker diep pijpen, beffen vond ze ook geweldig, vingertjes mochten overal in en dat vond ze ook lekker geil. Meer dan een half uur bezig geweest op de kamer geweest omdat het zo klikte en toch wilde ze een half uurtje afrekenen (fooi gegeven voor de tijd).

Qua bedgedrag deed ze me een beetje denken aande Iraans/Duitse Denise uit GT (afgezien van de AV).

ze is iets minder populair bij een aantal andere dames uit roemenie blijkbaar