Samy (Celine (Duitse) (ex-Sans Soucis))
Haarkleur/-lengte : bruin/halflang, al eens samengebonden, beetje golvend
Lengte dame : 1,66 m
Postuur/Cupmaat : zeer slank/A
Nationaliteit/Taal : Duits/Duits, Engels en 1 Vlaams woord: Palm
Leeftijd : 30 (niet geschat, ziet er veel jonger uit)
Tatoeages/Piercings : vergeten/zeker een tongpiercing
Service: uitstekend tongzoenen, knuffeldier, PZC, NMC, vingeren, beffen....
Voordelen: lachebekje
Nadelen: niet ontdekt
Extra’s bij het bezoek: zeer perfecte voor- en naservice
(werkte voorheen bij Yin Yang, doch geen formuliertje gevonden)
Ja Celine, ik ben een oude bekende voor haar van Yin Yang en zij voor mij. Ze was in een sofa gaan zitten tegenover mij, naast Laurent74 en Hollandmale. Ze herkende beiden dus ook nog van YY. Even later zag ze mij en moest eens flink lachen. Al die oude bekenden ook van YY. Ze wenkte me bij haar. Ik verwelkomde haar met de nodige kusjes in Sans Soucis en bleef er lekker bij zitten. Ze liet het haar goed bevallen zo omringd door drie toffe heren :D. De mannelijke harem rond deze spontane vrolijke meid. Een beetje vertellen, strelen, kussen… het gebeurde allemaal. Wat erotisch dansen, ook dat. Het leek wel of ze wou niet meer naar kamer. Ik leerde haar immers het Belgische bier Palm ontdekken. Ik geloof niet dat ze nog ooit een Heineken wil. Na wat gestoei verdween L74 met haar op de kamer. Zo een spontane vrolijke meid, misschien omdat ze wat te veel gedronken had (?), wou seksenfun niet laten ontglippen, deze avond. Ik vertelde haar dan maar meteen dat ik het volgende slachtoffer wel wou zijn :smile:. Dit leek me het veiligste omdat zowel HM en Dupke… meer dan enkele geile oogjes naar haar wenkten.
Nadat L74 met haar van kamer kwam en ze haar opgefrist had wou ze eerst nog even een sigaretje roken. Toch duurde het weeral een hele poos vooraleer we werkelijk naar kamer trokken. We trokken op mijn aangeven naar kamer op het moment dat we in de ligsofa wat trailers aan het geven waren van een sensuele film. Het bleef bij trailers. Ik zag namelijk dat er heel wat ogen op ons gericht waren. Waar zij nog vond dat het allemaal niet erg was had ik zoiets van dat sommige dingen toch niet zomaar voor iedereen hoeven te zijn .
Op de kamer ging het geknuffel en gestoei lekker verder. In de bar tongzoende ze al met volle overgave en gemeend, in de kamer was dat zeker niet minder. Ondanks dat pijpen zeker niet mijn nummer-1-ding is tijdens het kameren liet ik haar toch geruime tijd doen omdat ze het deed op de manier dat ik het het liefst heb. Dat gaf ik dan ook duidelijk aan. Natuurlijk kon het niet anders dan dat na zo lang gekroeld te hebben ook de daad er van moest komen. Hierna begonnen we weer te tongzoenen en verwende ik haar borstjes om stilaan naar onder te verdwijnen waar ze mijn orale kunstjes zeker wist te appreciëren.
Nadien nog heerlijk en zot nageknuffeld en mekaar nog sensueel gestreeld en dan weer naar beneden. Daar bestelden we de laatste twee in voorraad zijnde palmkes. Na noch wat na-service ten top (aan de bar nog wat –erotisch en ondeugend- dansen etc) maar weer even naar de lockertjes verdwenen. Rplover verdween later weer met haar. Zo was de cirkel rond en de avond bijna om.
Als Celine altijd zo grappig is, altijd zo’n knuffeldiertje is en altijd zo heerlijk kan genieten van tongzoenen blijft ze op mijn to do lijstje staan.
(Hoewel ze blijkbaar ook het beest kan uithangen, volgens rplover.)
Laatst gewijzigd door seksenfun; 5 oktober 2008 om 18:54
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man