Hoi bezoeker!
Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!
Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.
-
3 november 2008, 19:45
Christina (Roemeense)
Naam : Christina
Haarkleur/-lengte : Donkerblond/Kort.
Lengte dame : 170.m
Postuur/Cupmaat : Slank/B Cup.
Nationaliteit/Taal : Roemeense/Roemeens,Duits.
Leeftijd : 22 Jaar.
Tatoeages/Piercings :Geen/Oorknopjes [Hartje].
Service: Goede Sex.
Voordelen: Mooi gezichtje/Super lijf.
Nadelen:Komt niet vrolijk over kijkt nors.Maar? eenmaal op de kamer is het Super met haar.
Tijdsduur :1 uur.
Prijs :75 euro.
Extra’s bij het bezoek:Slaat op de kamer om/kijkt eerst de kat uit de boom.En als ze je mag dan gaat ze er voor 100% tegen aan.
Heb afgelopen vrijdag avond mijn vrijkaartje verzilverd. We kwamen vrij laat aan 22.45 uur. Ik was samen met een collega van het werk. Josef heeft meer oog voor de dames,maar mijn collega keek bij aankomst zijn ogen uit. Alleen al naar de dure auto's die er stonden Lamborgini,Porsche,Audi Q8, Mercedes. Josef vond de club heel mooi en groot. Alleen vond ik de plaats van de bubbelbaden niet zo geschikt. Er waren ongeveer +- 25/30 dames. En de glazen WC deuren vond ik maar niks. Verder waren wij er tekort omdat de club al om 1.00 uur dicht ging. Maar dat had te maken omdat de vrijkaart geldig was tot 4 November. Josef wou dit niet missen dit moois. Ik had zelfs een kamer met douche en WC. IK kom hier zeker nog eens terug.
Laatst gewijzigd door Willem2; 3 november 2008 om 21:06
-
Tags voor deze discussie
Regels voor berichten