Weergegeven resultaten: 1 t/m 18 van 18
    Last Online
    23 april 2012 @ 19:54
    Discussies
    127
    Thanks
    149

Standaard Prostitutie een normaal beroep?

AMSTERDAM - Prostitutie is een normaal beroep waarvoor mensen uit vrije wil kunnen kiezen. Dat vindt 55 procent van de deelnemers aan een online enquête van feministisch maandblad Opzij...........http://www.telegraaf.nl/vrouw/actuee...__.html?p=25,2
    herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!

Last Online
    7 juli 2010 @ 14:49
    Discussies
    248
    Thanks
    0

Reden ja, ik wil

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door timjava Bekijk bericht
    AMSTERDAM - Prostitutie is een normaal beroep waarvoor mensen uit vrije wil kunnen kiezen. Dat vindt 55 procent van de deelnemers aan een online enquête van feministisch maandblad Opzij...........http://www.telegraaf.nl/vrouw/actuee...__.html?p=25,2
    Hoeveel prosttuees zouden er mee hebben gestemd?
    Uit vrije wil?
    Klopt, ze willen allemaal naar die heerlijke beren in de clubs, en geilen op ons, en ze worden er nog voor betaald ook.... lekker toch... zeg nu zelf, als jij een vrouw moest zijn, daar koos je toch onmiddellijk voor

:wink:

Last Online
    14 januari 2010 @ 23:37
    Discussies
    21
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover Bekijk bericht
    Klopt, ze willen allemaal naar die heerlijke beren in de clubs, en geilen op ons, en ze worden er nog voor betaald ook.... lekker toch... zeg nu zelf, als jij een vrouw moest zijn, daar koos je toch onmiddellijk voor :
    Carpe diem

"carpe diem quam minimum credula postero", oftewel "pluk de dag en geloof nooit in een volgende"

Last Online
    5 december 2014 @ 18:10
    Discussies
    98
    Thanks
    108

Reden

Heren, beren,

En ik vind dat ijsberen heel gewone mensen zijn. Er zijn veel nette en uiteraard ook een paar minder nette heren, beren, ehh heren.

Daar heb ik geen enquette (heb ik het goed geschreven RPlover ?) voor nodig.

Groet, Foots :wink:

Last Online
    Discussies
    248
    Thanks
    0

Reden

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door foots Bekijk bericht

Daar heb ik geen enquette (heb ik het goed geschreven RPlover ?) voor nodig.
    Neen

Last Online
    5 december 2014 @ 18:10
    Discussies
    98
    Thanks
    108

Blinzeln

Godverdo.....

Je heb gelijk, ach wat kan mij het schelen, ik wordt toch Nederbelg nog 1 maand - 1 dag, gelukkig eindelijk vrijheid en weg bij alle bemoeials. Heerlijk die rust, respect en weg met die gejaagdheid.

Ik drijf weer helemaal af, groet, Foots :wink:

Last Online
    27 januari 2013 @ 21:40
    Discussies
    142
    Thanks
    0

Standaard

Het is een servicejob hoe haarenkappen.

wegens hun mentaliteit kunnen sommige meiden in deze beroep niet werken of niet lang werken. Niet elke meid is een goede haarenkapper.

Whats the difference?

bye n. :wink:

Last Online
    14 januari 2010 @ 23:37
    Discussies
    21
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door neukie Bekijk bericht
    Het is een servicejob hoe haarenkappen.

wegens hun mentaliteit kunnen sommige meiden in deze beroep niet werken of niet lang werken. Niet elke meid is een goede haarenkapper.

Whats the difference?

bye n. :wink:

Ik heb veel vreemde dingen gelezen op het forum, maar dit slaat toch werkelijk nergens op.

Ik zou bijna Neukie nomineren voor beste recensie.

Je mag het ook in duits schrijven neukie, dan kun je beter je mening verwoorden.

And bye the way. What is the difference??
    Tegen een kapster wordt anders tegen aan gekeken dan naar een dame van plezier. Kapster krijgt in de regel meer respect dan een DVP.
    Kapster kan een geldlening krijgen van een bank.
    Als ik met een kapster op een receptie aan komt en ik vertel dat mijn vriendin kapster is dat leuk en normaal zonder dat ik het gesprekstof wordt op de receptie. Zeg ik op een receptie dat mijn vriendin DVP ben ik meteen het gesprekstof op de receptie en nogwel negatief ook.
    DVP krijgen niet hetzelfde respect van de maatschappij dan een kapster of iemand achter de kassa bij een supermarkt. Dat is nu eenmaal een feit.

"carpe diem quam minimum credula postero", oftewel "pluk de dag en geloof nooit in een volgende"

Last Online
    Discussies
    248
    Thanks
    0

Rotes Gesicht

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carpe diem Bekijk bericht
    Ik heb veel vreemde dingen gelezen op het forum, maar dit slaat toch werkelijk nergens op.

Ik zou bijna Neukie nomineren voor beste recensie.

Je mag het ook in duits schrijven neukie, dan kun je beter je mening verwoorden.

Tegen een kapster wordt anders tegen aan gekeken dan naar een dame van plezier. Kapster krijgt in de regel meer respect dan een DVP.
    Kapster kan een geldlening krijgen van een bank.
    Als ik met een kapster op een receptie aan komt en ik vertel dat mijn vriendin kapster is dat leuk en normaal zonder dat ik het gesprekstof wordt op de receptie. Zeg ik op een receptie dat mijn vriendin DVP ben ik meteen het gesprekstof op de receptie en nogwel negatief ook.
    DVP krijgen niet hetzelfde respect van de maatschappij dan een kapster of iemand achter de kassa bij een supermarkt. Dat is nu eenmaal een feit.

Die begrijp ik al helemaal niet.
    Durf jij thuis te komen met een kapster
    Wat? Dat kan je toch niet menen.... brrrrr, ik krijg er koude rillingen van, een vrouw die de ganse dagen in vettig haar zit van verschillende mannen, die achter vuile oren moet knippen, nekhaar afscheren op plaatsen waar je patatten kan planten, eikes, viezerik :D
    En dan dat durven zeggen bij de familie, ze gooiden me er onmiddellijk uit.
    Komaan, geef mij maar de blikken als ik met Shakira naar een huwelijksfeest moet, vol bewondering staren ze dan, en geen enkele man die vies mijn richting uitkijkt, of roddelt over ons.
    En ze heeft heel propere nagels.

A ja, als ze vragen wat ze doet, dan zeg ik heel serieus .. dat is nu mijn nieuwe kapster, ze heeft me net nog maar geknipt

En ik vind het toch ook maar kras dat, vanuit de beleving van ijsbeertjes nog maar gedacht wordt dat DVP een normaal beroep zou kunnen zijn, of beschouwd worden als. Ik vrees dat dat nog heel lang gaat duren, en dat dat niemand van ons (of onze kinderen zelfs) nog gaat meemaken. Prostituees zijn gedoemd om in de mariginaliteit te leven (en wat is mariginaal), en spijtig genoeg zijn er maar een 10 percent die bij het einde van hun carriere hun schaapjes op het droge hebben of kunnen over stappen naar (wat ik noem) een normaal leven. 90 percent zit in de goot, dat is een feit, ja, ook 90 percent van de Meiden waar wij nu iedere keer naartoe rijden, we moeten ons geen illusies maken.
    Dus harde tantes, afwerkstertjes, slechte service of wat dan ook, eigenlijk zijn 9 op de 10 gedoemd om te mislukken in hun leven, om op hun 40e een leefloon (of helemaal niks en een pak rammel) te krijgen, in de goot, op straat te leven...hoeveel ze ook hebben verdiend.
    Eigenlijk zijn het (bijna) allemaal sukkeltjes, eerst tien jaar van hun leven enkel lul moeten freten, en nadien niks meer hebben om te freten. Want eens de respectabele leeftijd van de 35 gepasseerd, staan er alweer een bende 18-jarigen te trappelen om de fakkel over te nemen, en die hebben op hun beurt 10 percent kans op slagen.
    Wat een vrije keuze, wat een ongedwongen beroep.

Of zou het niet beter zijn te verkondigen..... wat een ellende.....

Last Online
    Discussies
    142
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carpe diem Bekijk bericht

ELKE dvp krijgt van me minstens te 102% respect.

Sinds 4 jaaren heb ik een zeer vaste vriendschap met een gestopte dvp en daarom weet ik wat meer.

Zeker heeft niet elke ijsbeer respect tegen dvp's.

Maar: ook niet elke man heeft respect tegen een kapster.

En daarom nog eens: what's the difference??

Cheers n.

Last Online
    Discussies
    248
    Thanks
    0

Blinzeln that's the difference

En daarom nog eens: what's the difference??

Cheers n.
    Voor jou en mij, en voor andere enkelingen GEEN, voor de rest van de wereld is het verschil zo groot dat het onoverkomelijk EN onoverbrugbaar is.
    Zoals Zakkenleger zei: wie van de ijsbeertjes durft doodleuk op een familiefeestje vertellen dat hij naar de paradijsjes gaat neuken, laat staan dat er beertjes zijn die een Meid durven mee te nemen (als ze zich al in die mogelijkheid moesten bevinden) en doodleuk aan de familie te vertellen dat ze een hoertje is.
    Dat is het grote verschil: onze maatschappij aanvaardt dit niet. En dat zal nooit gebeuren.....

Last Online
    25 juni 2023 @ 20:52
    Discussies
    83
    Thanks
    0

Lächeln

Die begrijp ik al helemaal niet.
    Durf jij thuis te komen met een kapster
    Ik vraag nog wel eens regelmatig aan meiden wat hun beroep voorheen was of waar hun opleiding op gericht was in hun vaderland.
    Op de onbetwiste eerste plaats staat: kapster:smile:
    Misschien is dit wel een goede basisopleiding om vervolgens carriere te kunnen maken en door te stromen naar DVP
    On the seventh day finally he got creative ..... and God created woman

Last Online
    5 september 2021 @ 09:08
    Discussies
    7
    Thanks
    55

Standaard tolerantie? normaal?

Toevallig vertelde een Duitse clubdame, die onder de noemer MILF valt, me ooit eens, dat ze tegen haar familie vertelt dat ze Theke doet in de club.

Dus zelfs in eigen omgeving vrezen dames dat hun beroepskeuze niet zal worden geaccepteerd.

Overigens is deze dame niet gedwongen, en is het haar eigen keuze. Uiteraard kan ik me voorstellen dat een andere privésituatie niet tot deze keuze zou geleid hebben. Het was dus geen keuze uit luxe, maar uit financiële noodzaak. En dan levert dit beroep redelijk wat geld op (als je je job goed doet, zoals bij haar het geval is).

Dus hoe zeer wij ook het ijsberen als hobby normaal beschouwen, en hoezeer wij ook ons respect aan de dames verkondigen op dit Forum, dit is niet de norm in het dagelijkse leven.

Gegroet,
    Saruman, die ijsberen als volstrekt normaal beschouwd :wink:

P.S. Sommige vrijgezellen-ijsberen hebben er soms al moeite mee dat er ook getrouwde ijsberen rondlopen. Dat blijkt soms ook moeilijker te accepteren, als ijsberen onderling. Laat staan voor de buitenwereld. Dus ook onder de ijsberen is er al sprake van meer of minder tolerantie van het clubbezoek.
    "Men, it has been well said, think in herds. It will be seen that they also go mad in herds, while they only recover their senses slowly and one by one."

Charles Mackay, "Extraordinary Popular Delusions and the Madness of Crowds" (1841)

Last Online
    Discussies
    142
    Thanks
    0

Standaard

Voor jou en mij, en voor andere enkelingen GEEN, voor de rest van de wereld is het verschil zo groot dat het onoverkomelijk EN onoverbrugbaar is.
    Zoals Zakkenleger zei: wie van de ijsbeertjes durft doodleuk op een familiefeestje vertellen dat hij naar de paradijsjes gaat neuken,
    Dat moet ook niet.

Maar mijn gehuwde weet om Linatje en me. En ik ga ook niet meer zo graag in de clubs. Teveele emoties in mijn privacy. Naar *2* vrouwen.

En nog eens: What's the prob? - De "mindere" respect toch niet. Eerder de socieele status.

Last Online
    Discussies
    248
    Thanks
    0

Blinzeln

What's the prob? Eerder de socieele status.
    yep3 :D
    dus yep yep yep

Last Online
    10 januari 2009 @ 17:27
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

Ik word bijna 21 dus heb nog tijd genoeg.Ik neem het er nu nog van en over een paar jaar zie ik wel.Maar er zijn best leuke meisjes in de club in Maastricht waar wij heen gaan ja niet te vaak.Ik wil ooit een ander een andere auto kopen Want als ik naar mijn werk ga wordt de hele buurt wakker.Maar met de meiden zit het wel snor.Ja niet allemaal
    Er zijn ook gladde op allerhande manieren.Maaar de meeste vrouwen hebben het ook niet gemakkelijk. Zitten ver van huisSommige mogen ook maar3maanden blijven en moeten dan weer 3 maanden terug.Wat vertel je dan thuis? niet de waarheid denk ik .Jammer voor deze meisjes.
    Laatst gewijzigd door Wigwam3; 19 november 2008 om 22:36 Reden: wouw dit nog even kwijt.

Last Online
    23 januari 2025 @ 21:34
    Discussies
    24
    Thanks
    2.043

Standaard

,
    Zoals Zakkenleger zei: wie van de ijsbeertjes durft doodleuk op een familiefeestje vertellen dat hij naar de paradijsjes gaat neuken, laat staan dat er beertjes zijn die een Meid durven mee te nemen (als ze zich al in die mogelijkheid moesten bevinden) en doodleuk aan de familie te vertellen dat ze een hoertje is.
    Dat is het grote verschil: onze maatschappij aanvaardt dit niet. En dat zal nooit gebeuren.....
    Zeg nooit , nooit
    Regelmatig bezoekt me een meisje om weer effe tot rust te komen.
    Ze logeert dan een weekje bij mij.
    Mijn ex ,waar ik nog altijd een goede verstandhouding mee heb, weet welk beroep ze heeft.
    Vorig jaar toen ik op vakantie was is zij bij mij in huis gekomen om op mijn hond te passen , soms gaat de service van de meiden wel erg ver :D
    Toen ik terug kwam van vakantie zaten die twee gezellig aan de koffie.
    Vorige maand was haar verjaardag en toevallig was ze weer bij mij.
    Mijn ex kwam voorbij met een cadeautje voor haar....
    Het kan dus wel, gelukkig

Last Online
    10 januari 2009 @ 17:27
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

Als je een ex hebt is er ook niets aan de hand.Mag je gerust een ander meisje in huis hebben .Vind ik.Zij moeten ook op verhaal kunnen komen.Je weet nooit wat er allemaal achter steekt.Hier zijn mannen laten meisjes op bestelling komen .En na drie maanden moeten ze terug dat vind ik niet zo fraai Want dan nemen ze een ander.En zo gaat dat door.

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten