Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6
    Last Online
    30 oktober 2009 @ 13:23
    Discussies
    6
    Thanks
    0

Ausrufezeichen Waarom schrijven bij Nederland.......

Ik ben zo iemand die niet ((meer)) schrijft, terwijl ik ditnog doe.
    Een Duitsche club heb ik nimmer bezocht...
    En daarom denk ik dat het weinig nut hep om te schrijven.
    De oorzaak is te vinden in het hookersforum, Juist frankkinky en zijn holmaat bobje. de banmasjien in tweevoud
    Waarom dan hier reageren
    Omdat ik het idee heb dat het hier geen core bisnis is, de ramen dus.
    Okee daar wordt er ook niet mee verdient, een raamdame adverteert immers niet
    Maar ik heb het idee dat het hier weinig toevoegt, nee Willem zal het daar niet mee eens zijn, dat weet ik.
    Maar wat denkt de rest, is het interresant om hier raamdames te beschrijven welke errug weinig worden gelezen.
    En nog interresanterder zijn er meer met dit dillema:zauberkis
    Apart topic heb ik overwogen:hot:??
    Proleten? kijk es op H..kers

Last Online
    14 januari 2010 @ 23:37
    Discussies
    21
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dieperin Bekijk bericht
    Omdat ik het idee heb dat het hier geen core bisnis is, de ramen dus.
    Okee daar wordt er ook niet mee verdient, een raamdame adverteert immers niet
    Maar ik heb het idee dat het hier weinig toevoegt, nee Willem zal het daar niet mee eens zijn, dat weet ik.
    Maar wat denkt de rest, is het interresant om hier raamdames te beschrijven welke errug weinig worden gelezen.
    Toevallig heb ik gisteren met W2 over dit thema gesproken.
    Ik vind het ook jammer dat er erg weinig geschreven wordt over de ramen, clubs en privéhuizen in Nederland.
    Ik zou graag willen dat de rubriek Wandelen in Nederland meer vorm krijgt in de vorm van meer recensies. Maar de vraag is hoe??
    Ik kom zelf haast niet meer in Nederlandse clubs, privéhuizen en de ramen.
    Ja... ik loop 1 á 2 keer per jaar over de walletjes in Amsterdam. Kijken maar niet

Ik denk wel degelijk dat hier lezers zijn die daar wel geregeld komen. We moeten ze alleen nog aan het schrijven krijgen.
    In Nederland wordt wel degelijke goede service verleend door de DVP. Ik heb me vroeger uitstekend vermaakt in Nederland.

Nu is eigenlijk, van mij, de vraag naar de lezers van dit forum of er behoeften is voor de rubriek Nederland wat levendig te krijgen.
    Hebben jullie als lezers, ook bezoekers van de DVP in Nederland, misschien suggesties of ideeën hiervoor om het levendige te gaan krijgen.

Kort samengevat: Is er behoefte om deze rubriek levendig te krijgen en hoe??

:wink:
    "carpe diem quam minimum credula postero", oftewel "pluk de dag en geloof nooit in een volgende"

Last Online
    23 april 2012 @ 19:54
    Discussies
    127
    Thanks
    149

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carpe diem Bekijk bericht
    Nu is eigenlijk, van mij, de vraag naar de lezers van dit forum of er behoeften is voor de rubriek Nederland wat levendig te krijgen.
    Hebben jullie als lezers, ook bezoekers van de DVP in Nederland, misschien suggesties of ideeën hiervoor om het levendige te gaan krijgen.

Kort samengevat: Is er behoefte om deze rubriek levendig te krijgen en hoe??

:wink:
    Volgens mij is deze site (voornamelijk)opgezet voor de wandelaars in de sauna/FKK clubs zoals op de startpagina staat. Ik denk dat dat ook voldoende is. Wat mij betreft is er geen behoefte om zo'n rubriek levendig te krijgen.

(Het IJsberenforum is ontstaan in 2005 als initiatief van een aantal Saunaclub-liefhebbers. Een site gemaakt door IJsberen en voor IJsberen. "Een IJsbeer" is een bezoeker van FKK's en Saunaclubs vanwege de witte badjas en is een vriend van betaalde liefde.)
    herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!

Last Online
    7 juli 2010 @ 14:49
    Discussies
    248
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door timjava Bekijk bericht
    Volgens mij is deze site (voornamelijk)opgezet voor de wandelaars in de sauna/FKK clubs zoals op de startpagina staat. Ik denk dat dat ook voldoende is. Wat mij betreft is er geen behoefte om zo'n rubriek levendig te krijgen.

(Het IJsberenforum is ontstaan in 2005 als initiatief van een aantal Saunaclub-liefhebbers. Een site gemaakt door IJsberen en voor IJsberen. "Een IJsbeer" is een bezoeker van FKK's en Saunaclubs vanwege de witte badjas en is een vriend van betaalde liefde.)
    en daar hebben we al etelijke discussies over gehad.
    Ik citeer uit het vuistje: dit is een forum voor (bijna) alle vormen van prostitutie. En iedereen kan vrij schrijven waarover hij wil.
    Dit is geen forum ALLEEN voor de saunaclubs, totaal verkeerde interpretatie.
    Ik herinner me nog als de dag van gisteren toen Wico me hier de weg naartoe wees, we hebben toen op IM met Willem2 er een langdurig gesprek over gehad. Met als resultaat: doen jullie maar, iedereen is welkom.

Last Online
    Gisteren @ 22:18
    Discussies
    58
    Thanks
    2.768

Standaard

Het heet niet voor niets het ijsberenforum.
    Natuurlijk mag er over alle vormen van viespeukerij geschreven worden, maar het gros van de bezoekers hier is ijsbeer en zal dus ook vooral schrijven over zijn ervaringen in de saunaclubs.

Last Online
    4 mei 2010 @ 21:01
    Discussies
    56
    Thanks
    0

Standaard

Ik ga zelf al jarenlang niet meer in NL naar welke DVP dan ook. Dus ik zal het schrijven daarover niet stimuleren, en ook niet lezen. Just not my thing. Maar als anderen er over willen schrijven, laat ze lekker hun gang gaan.

Laatst nog over de Wallen gelopen. Paar ongelooflijk mooie meiden gezien, die me ook werden aanbevolgen door de meelopende kenners. Maar het hele concept staat me tegen: binnenkomen, je kwakkie lozen, en met 20 minuten weer op straat. En dan vooral mechanisch: niet zoenen (voor mij al de helft van de sex), PMC (hun goed recht, maar ik wil anders) en niet te veel standjes . Nee bedankt, niet voor mij.
    Wat doet ZL op dit forum? En hangt hij echt alleen maar op banken in de clubs?

De beste 'gouwe ouwe' van IJBF!

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten