Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!
Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.
Haarkleur/lengte : lichtblond / lang strak naar achter in paardestaart
Lengte : 1.70m
Postuur /Cupmaat : Normaal / C/D-cup
Tatoeage /Piercing : weet ik niet meer
Service : pmc, TZ (light), beffen, NMC, vingeren
Extra : talenwonder (Deutsch, Italiano, Français, English, ...)
Ik had ze al in burgerkloffie zien binnenkomen en dan krijg je al een goed beeld. Met deze Eva de ontgoocheling van mijn mislukte blind date geprobeerd te vergeten. Op sessie van 1 uur lukte dat wel een beetje. Was haar eerste dag in de Villa of hope and dreams. We hadden een kamertje in de kelder, meer een hok maar toch verassend cosy. De dame was redelijk gereserveerd (of is het onervarenheid, want naar eigen zeggen is ze nog studente) maar als je braaf bent en goed je best doet dan komt ze wel los. Toch wel raar, die knielaarzen aanhouden in bed. En dan moest ik dan nog heel dat spul + kousen al doende gaan ontmantelen
Ladies: keep it simple !
Toch zeer funny, als je van de kamer komt na een redelijk goede sessie dan ben je altijd een beetje groggy. Als je in de kelderverdieping dan van de kamer komt dan geraak je compleet gedesoriënteerd in dat gangenstelsel: ipv linksaf ga je rechtsaf recht naar de kleedkamers van de dames. Ik maakt dan maar direct een praatje met enkele vrouwen die zich aan het omkleden waren :D