Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 15

Discussie: Maureen

Last Online
    7 juli 2010 @ 14:49
    Discussies
    248
    Thanks
    0

Standaard Maureen

Haarkleur/-lengte : zwart / halflang

Lengte dame : 1.70 m

Postuur/Cupmaat :normaal / B

Nationaliteit/Taal : Nigeriaanse / Engels

Leeftijd : 29

Tatoeages/Piercings : nihil

Service: zoenen / beffen / vingeren / PZC / NMC

Voordelen: zeer lief en aanhankelijk

Nadelen: zeer lief en aanhankelijk

Tijdsduur : 1 uur

Prijs : 75 euro

Extra’s bij het bezoek: GFE

Vorige donderdag een uurtje mogen genieten samen met Maureen, een lachende parel uit Nigeria. Die glimlach, daar valt toch iedere man voor.
    Kende haar nog van een vorig bezoekje aan YY, toen samen het bubbelbad gedeeld en aansluitend een stoeipartij in een van die open hokjes.
    Maureen schuwt dus geenszins publieke sex,heb haar de afgelopen bezoekjes meermaals beertjes zien afwerken in de bioscoop en in de hokjes in de natte ruimte.
    Herkenning van de Meid in kwestie: groot. Ze heet je van harte welkom van zodra ze je opmerkt, altijd plezierig als ze je vol op de mond komt zoenen, een stralende glimlach toont, en ze blijft dit ook de ganse dag doen,en behandelt je dan alsof ze je vriendinnetje is. Van zodra ze effe tijd heeft komt ze met je iets drinken, knuffelt je, ook al weet ze dat je enkele uren geen sex wil.
    De goede houding uiteraard voor een Meid. Goede voor-en nasales, kan je het noemen, ik noem het gewoon een lief kind, die weet waar ze mee bezig is.
    Daarkunnen andere vrouwen nog een puntje aan zuigen.
    De sex: zeer goed,zeker niet te professioneel afgewerkt, en je kan zowat alles met haar doen wat je verlangt, zoenen doet ze redelijk passioneel, knuffelen en teasen tot zeer goed. En met zulk een stel lippen kan je je aan een heerlijke pijpbeurt verwachten. Dat geeft Maureen je dan ook.
    Aan standjes geen gebrek, we hebben daar beneden pagina 1 tot en met drie van de kamasutra afgewerkt.
    Maureen lult niet over 5 of 10minuten extra, de twee keer dat ik met haar ben geweest, keek ze zeker niet op de klok, en nu liep het uurtje zelfs uit tot een uurtje en 15 minuten.
    Groot voordeel, Maureen vroeg bij de afrekening geen cent meer dan het uurtarief. Wat niet wegneemt dat ik haar niet wat fooi heb gegeven, maar dat was volledig mijn beslissing.
    Een echt pareltje, deze immer lachende en giechelende Nigeriaanse schat.
    Eentje om te koesteren, en hopelijk voor rplover blijft ze nog een tijdje. Het voeltaltijd goed een vriendinnetje in huis te hebben daar in YY

rplover

Last Online
    11 september 2020 @ 15:44
    Discussies
    235
    Thanks
    341

Standaard

Heb je nog een paar pagina`s te gaan :D :D

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover Bekijk bericht
    Aan standjes geen gebrek, we hebben daar beneden pagina 1 tot en met drie van de kamasutra afgewerkt.

rplover
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

Last Online
    6 januari 2025 @ 19:18
    Discussies
    52
    Thanks
    412

Standaard

Haar donderdag tegen het lijf gelopen en inderdaad een zeer lief ding, ik ga meestal niet voor zwartjes omdat ik er teveel slechte ervaringen mee had in het verleden.
    Met deze toch aan de babbel geraakt in het natte gedeelte, en reeds daar van haar heerlijke tong mogen proeven, en eerlijk meiden die reeds TZ voor ze op de kamer zijn zijn meestal meevallers.
    Met deze zwarte parel liggen rollebollen op kamer 15 de halve kamasutra zowaar afgewerkt en moet ik nog zeggen dat ze een lekker pijpbeestje is.
    Ze is in ieder geval een zwartje waar ik nog terug ga.
    Legger lief speels leuke babbel en een echte GFE.

Last Online
    5 november 2024 @ 21:13
    Discussies
    25
    Thanks
    10

Idee Verplaatsen maar....

De dame die Hotshot afgelopen vrijdag 24/11 om een vuurtje vroeg voldoet aan de beschrijving van de hierboven genoemde dame....
    Lachebekje, aanhankelijk, brede glimlach....
    (plus het helpt het zoeken aanzienlijk wanneer je weet dat ze zich maureen noemde :D )

Prettige dame, helemaal NIET zijn bodytype, maar euhhhh naar anderhalf uur wou hij nog steeds niet van de kamer af...

Dus verplaats haar maar naar Acapulco!

:wink:
    To err is human...to really screw things up requires a computer!

Do what makes you happy. Be with who makes you smile. Laugh as much as you breath. Love as long as you live.

Life is short, Break the rules, Forgive quickly, Kiss slowly, Love truly And NEVER REGRET anything that made you smile!!

Last Online
    8 april 2023 @ 13:06
    Discussies
    46
    Thanks
    2

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door liefhebber Bekijk bericht
    De dame die Hotshot afgelopen vrijdag 24/11 om een vuurtje vroeg voldoet aan de beschrijving van de hierboven genoemde dame....
    Lachebekje, aanhankelijk, brede glimlach....
    (plus het helpt het zoeken aanzienlijk wanneer je weet dat ze zich maureen noemde :D )
    Dus verplaats haar maar naar Acapulco!

:wink:
    Ahaa, weer een teken van God, een favorietje van mij uit de YY-tijd dat weer boven water komt .... in Acapulco! Waar is dat

Last Online
    Discussies
    52
    Thanks
    412

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Local Hero Bekijk bericht
    Ahaa, weer een teken van God, een favorietje van mij uit de YY-tijd dat weer boven water komt .... in Acapulco! Waar is dat
    MEXICO:Dfreu: Zoek en vind kijk eens HIER of anders HIERZO
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

Last Online
    8 april 2023 @ 13:06
    Discussies
    46
    Thanks
    2

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zeppos58 Bekijk bericht
    MEXICO:Dfreu: Zoek en vind kijk eens HIER of anders HIERZO
    Wel vreemd, het doet me eigenlijk ook denken aan een Elvis film: Fun in Acapulco. En muziek, dat past wel bij Maureen, op de kamer van de YY begon ze steeds spontaan mee te zingen met de muziek :D

Last Online
    4 oktober 2022 @ 21:44
    Discussies
    35
    Thanks
    24

Standaard

Yep, Maureen zit in Acapulco, al heel wat maanden.
    Ze groet mij altijd met haar brede glimlach.
    Hou je van rank, slank, zwart en lief, dan ben je bij haar aan het goede adres.

Haar body valt niet in mijn smaakpalet, maar ze is erg sympathiek en biedt goede service.
    Altijd op zoek naar honing

Last Online
    Gisteren @ 19:57
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Discussies
    92
    Thanks
    271

Daumen hoch maureen ....

Bij Maureen vallen me een paar dingen op.
    Ze is altijd samen met Tessy, behalve als ze is kameren... dus zoveel is dat niet het geval.
    Deze dame is zeer druk bezet, is zeer vriendelijk en voor Gusto niet bereikbaar... Tessy zal dat niet goedkeuren.....

Ik denk dat ze met veel Duitse mannen kamert, anders zou er toch eens 'n recencie volgen....
    Kan natuurlijk ook zijn dat jullie je ervaringen met Maureen voor jezelf houden....
    Tja ik kan dat niet, maar ok...grapje...

Gister had ze een geel lingerie jurkje aan en hééft me een dansshowtje gegeven, met die draaiende bips....heerlijk om te aanschouwen, je ogen daarna te sluiten, weer weg te dommelen bij dat heerlijke rustige zwembad met de vooruitzichten op een uur met Tessy....later op de avond
    Heren het is er heerlijk...

Gustomass.
    zo ge ut makt, zo hedde ge ut.

need to get her before we can be together...

Last Online
    25 juni 2023 @ 20:52
    Discussies
    83
    Thanks
    0

Lächeln

Gisteren met Maureen naar de kamer gegaan.
    Haar lijf is fantastisch als je van superslank houdt. Een echt Afrikaans pareltje. Op de kamer doet ze alles wat ze moet doen, naar mijn zin iets de professioneel, maar wel uitstekend. Lekker zoenen, vol overgave pijpen waarbij niets wordt vergeten (iets zachter zou mogen) en bij het neuken beweegt ze heerlijk mee. Goede sessie.
    On the seventh day finally he got creative ..... and God created woman

Last Online
    Discussies
    52
    Thanks
    412

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mauriceyep Bekijk bericht
    Gisteren met Maureen naar de kamer gegaan.
    Haar lijf is fantastisch als je van superslank houdt. Een echt Afrikaans pareltje. Op de kamer doet ze alles wat ze moet doen, naar mijn zin iets de professioneel, maar wel uitstekend. Lekker zoenen, vol overgave pijpen waarbij niets wordt vergeten (iets zachter zou mogen) en bij het neuken beweegt ze heerlijk mee. Goede sessie.
    En haar vriendinnetje Tessy is nog stukken beter
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

Last Online
    Gisteren @ 19:57
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Discussies
    92
    Thanks
    271

Daumen hoch Maureen en Tessy...Tessy en Maureen...

Zaterdag hebben beide dames er weet een potje van gemaakt. Een Afrikaans potje, wel te verstaan. Het blijft een mooi stel.
    Deze dames zijn werkelijk altijd aanwezig. De afgelopen 5 maanden geen bezoek meegmaakt zonder de opwachting van dit duo MTTM.
    Ze spelen mooi op elkaar in. maken er een feetsje van, ook al is er in feite niks te beleven. Plotseling beginnen ze om niks te lachen en het ijs is weer gebroken...even niet weten wat te zeggen, beantwoord Tessy steevast met een lachend en wat ondeugend vragend "Alles Klar???"
    Hun bewegingen vind ik prachtig . De Afrikaanse, het loopt, beweegt, huppelt en danst toch net effe héél wat anders als dames van de blanke continenten.

Zaterdag mogen genieten van een showtje wat in feite geen showtje was.
    Meer naar het einde van de avond verlaten beide dames hun eigen plekkie, in de kino, om eens rustig in de bar plaats te nemen op een sofa...nou ja rustig. Rust heeft Maureen niet in haar lijfke zitten. Als er bepaalde ritmische muziek gedraaid wordt, staat ze op van de sofa en kan ze het gewoon niet meer houden. Heel rustig en berekenend zet ze haar eerste stapjes, daarna volgen er meer en komt ook de rest van haar superslanke lichaam in beweging.
    Gusto heeft dit alles met Tessy naast/aan zich op zich in mogen laten werken. Genieten, genieten, genieten. Een Maureen die danst alsof ze op haar Feierabend in een disco haar ding mag doen. Dat lichaampje, alles beweegt...behalve haar voeten. Ze blijft steevast met haar voeten op de grond staan( denk dat ze in haar werk niet anders te werk gaat overigens..) de rest van haar lichaam beweegt ritmisch mee op de muziek. Is er een nummer afgelopen, maakt ze aanstalten om te gaan zitten, komt er wéér een nummer.... en hopla, daar gaat ze weer.
    Je ziet en je voelt het genieten in haar lichaam haar bewegingen stralen dat gewoon uit. Haar gezichtje spreekt boekdelen. Deze Maureen zit hier lekker in haar bruine velletje. Choco Baby noemen hun collegatjes deze beide dames.... precies een week terug mocht Gusto nog genieten van een adembenemend optreden van Tina Turner en haar Four Flowers, die ook geweldig dansten...
    Nu weer hier in Acapulco, een soort prive dans door Maureen. Wat is het leven toch mooi...
    Tessy zag dit alles rustig aan. Meedoen, nee dat was niks voor haar. Op het podium gaan, met z'n drietjes....had ik ja gezged, dan hadden we met drietjes daar bezig gegaan. Want als je een Afrikaanse eenmaal iets toezegt... dan zit je er aan vast....
    Een kamer sessie met Maureen en Gusto, dat zit er beslist niet in. De dames pakken elkaars klanten niet af....een ongeschreven regel die beter werkt dan menig geschreven regel...
    Maar gelijk als uit één mondje gaven ze me te kennen wél een trio te willen doen.
    Nou dat wil Gusto ook wel, maar dan moet ie wel over voldoende energie beschikken, want om bij voorbaat al kansloos de strijd in te gaan.....
    Het gaat er een keer van komen...hoe dat wordt..is een vraag...dat Maureen dan niet zo sublieme dansen weggeeft weet Gusto wel bijna zeker...
    Tis altijd mooi om nog naar iets moois uit te kunnen kijken....

Tessy en Maureen...one day we will fly.....the three of us...

Gustomass
    zo ge ut makt, zo hedde ge ut.

need to get her before we can be together...

Last Online
    3 januari 2021 @ 15:24
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard nu begin ik toch weer te denken dat ik het bij het rechte eind had

Op kamer vernoemde ex-Maureen, Lovely, dat wij al samen gekamerd hadden. Ik kon er mij maar weinig bij voorstellen. Toch gaf ik haar maar gelijk (wat je trouwens best altijd doet bij vrouwen, anders worden ze kwaad of ze houden toch minstens hun gelijk vol :wink.

Nu blijkt dat er ook geen recensie van mij over haar terug te vinden is. Dat terwijl ik, op enkele uitzonderingen na, toch elke keer wat neerschrijf .

Misschien vond ik het vorige keer wat flauwtjes en is het me ontgaan . Ik durf het te betwijfelen.

Gisteren was het in elk geval subliem te noemen maar dat kan je hier lezen .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Last Online
    22 juli 2023 @ 00:38
    Discussies
    127
    Thanks
    422

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    nu begin ik toch weer te denken dat ik het bij het rechte eind had
    Waarom ex-Maureen? Deze reactie geeft wederom dezelfde verwarring als reeds eerder onder het topic van PSR. De huidige Lovely in Acapulco is niet de in dit topic beschreven Maureen. Lovely in Acapulco betreft Sylvie ex-GT.

https://www.ijsberenforum.com/forum/...ead.php?t=2279

Maureen had ook bijvoorbeeld niet 2 van die kneiters van tattoos (hetgeen er feitelijk 3 zijn). Ondanks dat ze het zelf eerder tegensprak denk ik haar ook uit PHG te kennen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ace2 Bekijk bericht
    Silvy heeft voorheen ook in PHG gewerkt.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Clint Bekijk bericht
    Ze herinnerde mij nog uit PHG
    Haar 3e "verstopte" tattoo was een grote playboy bunny die me behoorlijk bekend voorkwam. Mogelijk dat ze jou dus ook uit PHG kent en je aldaar met haar gekamerd hebt. Ze kende mij dus ook, terwijl ik sporadisch in GT verkeer. Haar kwaliteiten staan echter buiten kijf. Dat heb ik zelf ook al meerdere malen mogen ervaren.

Last Online
    3 januari 2021 @ 15:24
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard

Bedankt voor je wijze aanvulling (ik zeg het niet graag tegen je maar :wink: ...) .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten