Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 26 t/m 36 van 36
    Last Online
    23 januari 2025 @ 06:44
    Discussies
    15
    Thanks
    48

Standaard

Gisteren YY weer eens op vrijdagavond bezocht. Dat was alweer een tijdje geleden.Het was gezellig.
    Het ene moment wat meer beren dan het andere moment.

Voldoende dames aanwezig, ik schat dat de 40 makkelijk gehaald werd. Een mengelmoes van oude bekende dames, wat nieuwere bekende dames en voor mij helemaal nieuwe dames.

Een prima avond gehad.
    Ich hab drei Haare auf der Brust, ich bin ein Bär.
    Ich zähl sie jeden Tag, es werden halt nicht mehr.
    So ein Bär scheut in der Tierwelt überhaupt keinen Vergleich,
    man kann mit Bären prima kuscheln, denn so ein Bär ist herrlich weich.
    Wer´s einmal ausprobiert hat, will immer mehr.
    Ich hab drei Haare auf der Brust, ich bin ein Bär.

Last Online
    8 april 2023 @ 13:06
    Discussies
    46
    Thanks
    2

Standaard Route naar YY en VV

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Nog (maar -zo lees ik dat- ) eens in Yin Yang gestopt. Zo'n beetje tegen m'n zin eigenlijk omdat de villa me te ver rijden was.
    Dat is een interessante stelling S&F
    Ik heb altijd gedacht dat vanaf oprit Wommelgem het evenlang rijden is naar YY als naar VV, gewoon omdat het naar VV rechtoe rechtaan is. Naar VV is er alleen die file op de ring rond Eindhoven, dat hangt van dag tot dag af. Nog de routes eens opgezocht via google maps:

Villa Vertigo
    Oprit Wommelgem naar Bahnstraße, 47929 Grefrath, Duitsland
    144 km – ca. 1 uur 20 min.
    (route via E34, A67, en A40)

Ying Yang
    Oprit Wommelgem naar Heinsbergerweg, Roermond
    137 km – ca. 1 uur 13 min.
    (route via E313, E314, A2, A73) (nog altijd probleem met tunnels in weekend )

Alternatieve route Ying Yang
    Oprit Wommelgem naar Heinsbergerweg, Roermond
    130 km – ca. 1 uur 21 min.
    (route via E34, A2, afslag Grathem (niet Kelpen!), N273, N280)(geen probleem met tunnels in weekend )

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johnny99 Bekijk bericht
    Gisteren YY weer eens op vrijdagavond bezocht. Dat was alweer een tijdje geleden.Het was gezellig.
    Het ene moment wat meer beren dan het andere moment. Voldoende dames aanwezig, ik schat dat de 40 makkelijk gehaald werd. Een mengelmoes van oude bekende dames, wat nieuwere bekende dames en voor mij helemaal nieuwe dames.

Een prima avond gehad.
    toch mooi dat dat nog altijd kan lukken in de YY :smile:
    Laatst gewijzigd door Willem2; 22 november 2008 om 12:58 Reden: quote

Last Online
    3 januari 2021 @ 15:24
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard erotiek in het openbaar (Hongaars prinsesje en seksenfun)

Zondag omstreeks kwart over een aangekomen in het Nederlandse paradijs YY.

Na het aantrekken van een groene bosbeermantel op verkenning getrokken. Al gauw kon ik vaststellen dat het erg goed zat met de line up vandaag. Talrijke dames aanwezig. In de loop van de avond groeide het damesaantal steeds maar aan. De line up werd er ook steeds maar beter en beter op. Om van super naar subliem te evolueren. De line up was beter dan zaterag in PHG. De beertjes die zaterdag in PHG waren weten dus wat dit dan wel niet moet betekenen.

Na wat drankjes met maatjes binnengekieperd te hebben ben ik naar één van de HWP getrokken. De warme broebels tegemoet, na het trotseren van de koude buiten. Heerlijk toch, die warme bubbels. Uiteraard nam ik plaats in de HWP met zicht op de voorbijparaderende mooie dames.

Na het broebelen snel naar het restaurant gelopen. Het was al half drie en om drie uur sluit het restaurant voor 2 uurtjes. Lekkere taart, heerlijke toetjes (zoals chocolademoes) en kraakverse broodjes.
    Ik tafelde nog wat na met een mede-beertje tot een uur of half vier.

Beneden terug in de bar aangekomen kwam ik een oude bekende dame tegen, die tegenwoordig wat vaker in YY rondhangt. Hoewel ik met deze dame ook niet die superklik heb, toch even gedag gezegd. Daar bleef het niet bij. Ze sleurde me als het ware tegen haar bevallig lijf en verplichte me eigenlijk om naast haar te gaan zitten op een krukje aan de bar. Nu ja,... als het dan écht moet... doe ik dat dan maar hè :smile:. Eigenlijk had ik er helemaal niets op tegen hoor. Zeker niet wanneer ze (we) steeds dichter en dichter tegen mekaar gekropen kwamen, om het heel mooi en proper te zeggen. Een mede-beer kwam voorbij, werd nieuwsgierig en wou graag weten of er al geklinkt was op een kamertje. De dame antwoordde daarop dat we gewoon gezellig aan het babbelen waren, de rest zien we wel. Gaat deze beer na lange tijd toch wel naar de sauna toe zeker . Later op de namiddag/avond/laatavond (nacht kon niet omdat Dupke persé vroeg naar huis wou, dedju hè :smile:, maar later hierover meer).

Na een minuut of twee kwam een mede-beertje bij in de sauna zitten. Samen werden we een kwartier later voor gek verklaard door een aantal meiden omdat we beslist hadden om in ons blootje in de sneeuw buiten te gaan lopen. Moest er al 10 cm. sneeuw gelegen hebben, toen, zoals dat 's avonds het geval was, had ik me er zeker voor de leute in gerollebold :smile:. Nu hielden we het maar op sneeuwballen gooien. Een dame daagde ons uit, alsof we niet zouden durven, de sneeuwballen in haar decolleté mikken, niet durven, daar sie... en nog één .

Snel maar weer tijd om ons na nog een koude douche naar de warmte van de bar te begeven. De warmte van de verwarming, het volk, de open haard en niet in het minst van de bloedhete hitsige meiden die er rondliepen. Tijdens dat we weer wat vocht dat we verloren hadden aan het bijdrinken waren liep daar ineens een superknappe dame door de bar. Slank, jong, hele lange natuurlijke zwarte haren tot half haar rug, topless... . Maar... mijnen mede-beer wist te vertellen dat ze pijpt met condoom én dat ze niet zoent, laat staan tongzoenen. "Allé seksenfun, vergeet ze dus maar gauw, schrap ze maar van jouw plots opgeborreld verlanglijstje", zei hij. Schrappen, wat zeg je nu... . Dit schrappen. Nee hoor, geen denken aan. Ze zag er zo bevallig uit mijnheer. Ik kon me écht niet bedwingen, heer. (biechten doe ik later wel)
    Ze was intussen naar een ander beer gewandeld. Ja ze jaagt wat. Die beer leek niet te gaan toehappen. Ik dus met één of twee krukjes dichter bij haar gaan zitten. Maar... ze zag me gewoon niet staan (zitten) :o. Ze liep door, op weg naar de volgende beer. Dat komt er nu van hè, als je verplicht bent om zo'n stom groen bosbeerpak te moeten dragen. Nee, geef mij maar dat vrouwenrokje :wink:. Ze week niet van haar gepland rondje bar af. Maar ook de volgende beer bleef drinken in plaats van te gaan seksen. Wat bezielt sommige beren toch .
    Jackeline, ja zo heet ze, liep ineens naar beneden, naar de kino. Ik er snel achteraan. Nu zou ze me niet meer kunnen ontwijken. Ik zou ze in de kino aanvallen. , ze stond ineens weer op het bovenste trapje, ik ook. "A ha", of zoiets zei ze en begon me meteen te verleiden, te verleiden, te verleiden, te overtuigen, te overtuigen (dat kussen hè).... Ik twijfelde, wijfelde (met plezier en met nen stijve :smile heerlijk lang... goh en besliste om niet met haar te gaan kinoplezieren en meer.
    Ik liep weer naar de bar. Keek wat rond. Zag vele meiden, maar niet die ik persé wilde... dacht nog steeds aan haar... én keerde op mijn passen terug (na een kleinigheid te zijn gaan eten in het restaurant). Ik stapte op haar af, lachte eens verleidelijk/verlegen en zei: "waar wacht je nog op, mevrouw". Ze keek effe verbaast maar pakte mijn handje vast (ik haar lekker strak kontje :smile sleurde me mee naar een kamer. Gelukkig was er nog eentje vrij want ik had er zin in, en wel nu meteen :smile:.

Na dit geweldige GFE-kamertje zonder zoenen mijn buik maar eens voor goed gaan vullen in het restaurant.
    Wie stapt daar nu ineens binnen. Een onbekende blonde dame. Wat zeg ik nu, dame. De mooiste jongevrouw ooit gezien ter wereld. Pas van kamer of niet, die zou en moest ik hebben. Ik bleef met wat mede-beren nog wat natafelen totdat zij naar beneden ging. In zeven winden ging ik er achter aan, wetende dat zij nooit lang vrij zou zijn in de bar.
    Maar ja... de natuur riep... nog nooit zo snel mijn bruin kwakje gelost, snel nog een douche... ik was klaar voor haar :smile:.
    Komt Anette me toch bepotelen in de douche zeker. Met haar maakte ik bij mijn vorige aanwezigheid in YY al een urenlang praatje aan de bar. Ik beloofde haar toen, wegens tijdsgebrek, om volgende keer te gaan kameren. Dit kwam er dus tussen en de blonde mooiste dame ter wereld nadien niet meer gezien. Volgende keer beter, ik weet weeral waar naar verlangen en het zou al donders fout moeten lopen als ik donderdag of vrijdag niet in YY sta.

Na de sessie met Anetta (onder haar topic beschreven) toch nog effe snel wat gaan eten, 'k had weeral honger en 't was weeral lekker.

Tien uur was het, ietsjes later, 10 cm. sneeuw buiten. Bomen helemaal ondergedekt door de sneeuw, ook alle struiken. Een romantisch en eerder zeldzaam beeld in onze contreien. Maar romantiek zou pure erotiek worden, binnen dan wel.
    Net voor ik op het afspraakje om acht uur met Anette in een sofa met Dupke zat, kwamen twee Hongaarse (nieuwe mooie) meiden bij ons zitten. Het blondje naast mij op de leuning van de sofa, het zwartje naast Dupke. Zij kwamen natuurijk in eerste plaats om gewoon een babbeltje met ons te slagen . Dupke zag het zwartje niet zo zitten, ik wel én ook het blondje, maar ik zat vast aan een net gemaakte afspraak, dus... tja, wat moesten ze nu doen hè.

Maar goed dus... na de derde keer warm gesnoept te hebben in het restaurant beneden aan de bar gaan zitten. Geheel, héél toevallig ging ik naast het zwartje zitten. Die Hongaarse dame met haar prachtige zwarte haren die daarstraks zo persé dupke nog wou meenemen naar private oorden.
    "Ha, gij weer", begon het met een flinke lach. Ik kan je garanderen dat die twee Hongaarse dames onderling big fun hadden, en maar lachen, zo zie ik het graag.
    Ik begon een hartig, warme en plezante babbel, met veel gelach (en gechiegel van hen), met hen. Mijn ogen en aandacht verzonken hoe langer hoe meer in die Hongaarste dame (haar ogen en decolleté...) die naast me zat met het zwarte haar. Wat fikflooien.... Ik daagde haar uit om wat te gaan dansen op de dansvloer, een paaldansshow... ik zei maar wat. Dat deed ze niet. Flauw hè. Ik wou zelfs samen met haar. Maar zij wou niet. Tja, wat doe je daar dan aan. Niets.
    Plots draaide ze een nummer, uiterst ingewikkeld om op te dansen en ze vroeg of ik met haar mee dan dansvloer op wou gaan. "Tuurlijk, komaan".
    Het begin van meer dan een uur verschillende keren op verschillende (uiterst moeilijk dansbare nummers, die ze er voor uitkoos) liedjes zij en seksenfun op de dansvloer en aan de paal. Niet veel na onze eerste erotische danspasjes kwamen twee meiden ook het podium op. Nog later stonden vele meiden op meubilair en overal erotisch te dansen op de luidklinkende dansbare muziek. Echt toffe geweldige erotisch bruisende momenten.
    Niemand die lette op de verschrikkelijke erotische dansacts van mij van de mannen, van de vrouwen des te meer, alle mannen gericht op haar uitdagende danspasjes. Het publiek moedige ons flink aan. Daar lette ik echter niet op. Zij en ik waren bezig met onze choreografie in het oog te houden en om onze handen, benen, knieëen en ik mijn tong op de juiste momente te laten glijden over de heetste plekjes. Kwestie van de show wat waard te laten zijn.

Nadien nog wat erotisch gedanst met haar aan de bar op leuke beatdeuntjes van het moment. Ik mocht trouwens lekker mijn gangetje gaan met mijn handjes... ze vond het schitterend.

Vanwege dat dansen met een bosbeermantel niet écht staat had ik enkel nog een handdoek om, Maja trachtte deze van mijn lijf te scheuren. Ondanks mijn womanproof-omwikkeling van die handdoeken was het haar nog bijna gelukt ook. Het was trouwens ook veel te warm om met zo'n groen bosbeerding te dansen. Ik zweette me kapot. Zij ook. Wat was dat heerlijk om zo tegen mekaars bezwete lijven te glijden.

Omstreeks elf uur stillekes aan afgerond. Dupke was al ne keer komen vragen om te vertrekken. Al goed dat hij er nog was, want ik wist van geen stoppen, mijn stoppen waren doorgeslagen.

Volgende keer feest ik verder met haar in bed :smile:.

Vandaag was ik er op het werk niet helemaal bij, er spookte vanalles moois door mijn hoofd van gisteren.
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Last Online
    31 mei 2023 @ 21:24
    Discussies
    1
    Thanks
    0

Standaard

hallo met zijn alle

Weet er iemand of YY met de kerst open is ?

TommyV

Last Online
    11 september 2020 @ 15:44
    Discussies
    235
    Thanks
    341

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tommyv Bekijk bericht
    hallo met zijn alle

Weet er iemand of YY met de kerst open is ?

TommyV
    Meestal zijn ze tijdens dit soort dagen wel geopend maar hou er rekening mee dat kerstavond dus 24 december ze dicht zullen zijn, ook de dames op de feestdagen zullen niet dik gezaaid zijn, maar het kan er wel errug gezellig zijn dan, niet zo hectisch

Ps. Je kan ook even met YY bellen dan weet je het zeker
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

Last Online
    Discussies
    1
    Thanks
    0

Standaard

24 25 en 26 december YY gesloten 31 december en 1 januari gesloten vrijdag 2 januari weer open.

TommyV

Last Online
    10 maart 2015 @ 23:52
    Discussies
    20
    Thanks
    17

Lächeln

Oh da's nu toch jammer, Tommy.
    We hadden samen met Daina Stille Nacht kunnen zingen onder de boom
    #Ursi polari, aardig beest#

Last Online
    Discussies
    1
    Thanks
    0

Standaard

idd jammer maar Daina was er dan toch niet komt een weekje ervoor maar eens een hotel geboekt net hihi

TommyV

Last Online
    11 september 2020 @ 15:44
    Discussies
    235
    Thanks
    341

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tommyv Bekijk bericht
    24 25 en 26 december YY gesloten 31 december en 1 januari gesloten vrijdag 2 januari weer open.

TommyV
    Iets verderop zijn ze wel open, zo net over de grens bij GT :D:D
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

Last Online
    Gisteren @ 20:50
    Discussies
    177
    Thanks
    3.076

Standaard Met kerst toch geen tijd,

kerstdiner koken.... krijg zon 25 man familie op bezoek....
    26 december een dag afwas

Last Online
    3 januari 2021 @ 15:24
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard

Gisteren weer een lekker dagje beleefd in Yin Yang .

Tussen het lekker eten en relaxen door ook wel menige dames moeten afslaan. Te veel van het goede, wat een luxe probleem. Toppertjes aanwezig maar vooral héél veel dames. Om drie uur werd de kaap van 30 al overschreden. Tegen zeven uur 's avonds werd de kaap van 50 duidelijk overschreden. Alle kamers werden zeer actief benuttigd. Gelukkig beschikt Yin Yang over een kleine dertig kamers, wat de wachttijd op een kamer ten goede kwam. De line up was súper!

2 paaldansacts mogen genieten, eentje van Naomie, prachtig! Zij danste op dat moeilijke nummer waarop ik onder andere zondag nog danste op het podium met die Hongaarse dame aan de paal. Ze keek me indringend aan, die Naomie .
    Enkele dames herinnerde me aan het dansen van zondagavond. Ze vonden het top . Ik denk toch niet dat ik zo snel overtuigd zou zijn geweest door de dame als de horde bekende beren, te verwachten morgen in PHG, aanwezig zouden zijn geweest.

Na uitgerelaxed te zijn werd het tijd om een uiterst mooie slanke natuurlijk-ogende jongedame 'ten dans' te vragen. Je verneemt er meer van als je even onder haar topic gaat kijken.

Voldaan met een van de mooiste dames een uurtje gekamerd in Yin Yang. Ik wist effe niet wat ik nog meer zou wensen die dag.

Toch wist een oude bekende mij te strikken. Jessie met andere woorden. Jessie nam me gevangen in het natte gedeelte. Ze deed het zo geweldig, ik kon niet meer los. Een echte cow girl dus. Ze zou me ook niet meer lossen vooraleer ik gelost had :smile:. "Twee jaar kennen wij elkaar al, maar we spraken nog maar amper tegen mekaar", overviel ze mij. Dat klopte ook. Ik val dan ook niet speciaal voor haar type maar had zin in een goeie massage en ging dan ook énkel en alleen daarvoor met haar naar de kamer. Het verbaasde mij enorm wat een praatgrage grappige vrouw dit kan zijn. De massage was o.k. maar die heb ik toch al beter gehad. Verder klopt het dat PZC niet tot haar standaardpakket behoort.

Ik had nog een paar dames in gedachte maar de dag vloog weeral veel te snel voorbij en toen ik moest kiezen tussen 'honger onderweg' of nog effe één van mijn favorietjes uitnodigen koos ik voor een volle maag en volle zak :smile:.

De grappige en leuke situaties en (woord)spelingen tussendoor met de overvloedig aanwezige dames hou ik voor mezelf :smile:.

De andere dames zijn voor volgende keer :smile:.
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten