Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik
In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.
Falls Flipper sie nicht verwechselt und sie wirklich an jenem Samstag im PHG war, war es vermutlich eine Ausnahme. Sie war wohl zuletzt im Harem, ist dort aber auch schon wieder weg. Hoffen wir mal, dass sie wieder irgendwo am Niederrhein auftaucht.
Laatst gewijzigd door egon, Dr. Rammler; 31 oktober 2008 om 13:03
Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik
very nice thin body, sexy dressed with a bikini and hugh heels, long black hair, dark body almost like an indian woman.
She was standing near the bar at the table where there were fruit plates ans melting chocolate, she was moving her body in a very sexy way. I approached her and see thru the window Herr Willem2 looking at me with his arm straight and his thumb UP like.. a seal of approval by the master.
Good BJ and very very good sex in her large pussy.
Highly recommended
Heren, beren,
Ik was koud van de kamer en ik stond in de overvolle bar te kijken naar die sexy Ebru. Wat een mooie dame is dat toch die wil ik nog zeker een keer pakken dacht ik. Toen stelde Rplover voor om haar met 2-en te pakken. Ik twijfelde even want het eten stond al bijna klaar en ik was koud 45 minuten van de kamer. Maar vooruit, ik ben geen watje en ik ging om half 9 samen met Ebru en Rplover op de kamer. Ebru begon met RPlover, maar die kon blijkbaar niet tegen de mooie rondingen van Foots zijn lichaam en Ebru deed erg haar best en geduldig pijpte ze hem. Tevergeef bleek, piel kaputt. RPlover schrijft u maar deel 2, kunnen ze die ook per ongeluk weggooien.
Nou Ebru concentreerde zich op mij en ja ze heeft me lang, erg lang gepijpt. Ik heb haar ook nog in een paar standtjes geneukt, maar het was nog te vroeg om mijn geil spontaan te doen opborrelen. Precies om 9 uur zei Ebru dat het half uur erop zat, maar we wilden beiden nog even doorgaan. Met regelmaat vroeg ik Ebru om RP wat aandacht te geven, want een dame delen is leuk, maar ik voelde me een beetje schuldig om haar op te eisen, maar RP wilde echt niet. Omdat we regelmatig elkaar lieten lachen kwam ik niet voldoende in mijn concentratie en bij het neuken maakte ze wat nepgeluid. Om het verhaal niet eindeloos te maken, het kwam niet en na 3 kwartier zijn we gewoon zonder een moment supreme gestopt.
Groet, Foots :wink:
Die letzten Beiträge (ab Flipper) betreffen alle die falsche Ebru! :o
Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)
In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League
Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)
Ich muss ja wenigstens ab und zu mal Ordnung in das Chaos hier bringen... :green_smi
Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)
In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League
"De andere Ebru in Happy" ist übrigens:
=> Ebru (Koerdistan) ex-Alef (schon lange )
Hallo, Ik vind Ebru eerlijk gezegd een beetje tegenvallen. Ze is wel knap en lief, maar het neuken was niet noemenswaardig. Ik had haar voor een uurtje gereserveerd en toen we na tien minuutjes rust weer aan de slag gingen begon ze me te pijnpen met een wel vrij sterk muntje in haar mond... Resultaat ik heb geen stijve meer gekregen gedurende die tijd.
Deze Ebru ben ik in Acapulco tegengekomen !
Zoveel mensen, zoveel meningen...
ILUSIÓN ES MI CAMINO, VICTORIA MI DESTINO!
Sueña como si fueras a vivir para siempre, vive como si fueras a morir hoy!
Wann?
ja wann, Mann ..............