Hallo,
Afgelopen weekend weer eens een bezoek gebracht aan de Vulkanstrasse in Duitsland. Hoewel ik neerstreek bij een leuke blondine in de Charlottestrasse 69 (de straat evenwijdig aan de Vulkanstrasse, waar zich eigenlijk eigenlijk maar 1 klein laufhaus bevindt op nummer 69), viel mij iets op:
Eros26 heeft flink uitgebreid en vrijdag 28 november was dan ook de opening van de nieuwe, fiks uitgebreide Eros26.
De loods aan de achterkant van het complex is omgebouwd tot DVP-zone.
Ik denk dat er wel ca. 60 kamertjes zijn bijgekomen!
Je kunt naar binnen via de oude vertrouwde entree, maar ook via de zij-ingangen (tevens nooduitgangen) aan de lange zijde en de korte zijde. Het ziet er allemaal ruim en degelijk uit, met voldoende vluchtroutes.
Het was er nog vrij rustig, maar met deze 'move' blijft Duisburg toch wel hoog staan qua reputatie in de laufhausprostitutie.
Zoals gezegd ging ik naar een leuke blondine in de Charlottestrasse, maar over een paar weekjes, als meer dames deze zone hebben gevonden, ga ik nog eens checken.
Overigens heeft de dönertoko (voor de imbiss na de wip) bij Eros26 baan gemaakt voor een pizzeria. Je kunt er heel aardig eten.
Zie ook de aangepaste website:
eros26
de
Ik mag blijkbaar geen links posten.