Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 15
    Last Online
    Vandaag @ 15:46
    Discussies
    101
    Thanks
    5.439

Standaard Even een leugen uit de wereld helpen

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 2bat4you Bekijk bericht
    Gina had wat oosters over zich en was qua vormen ook wel mijn type dus even een praatje gemaakt en als snel bleek dat ze dus uit spanje kwam. Ze spreekt meerdere talen en het was wel leuk om mijn kleine beetje spaans te delen .
    Samen met Elgar naar een kamer gegaan en al gouw bleek dat van zoenen niks zou kome, na ja had ik ook maar moeten vragen. Ondertussen werd Elgar al flink gepijpt door zijn roemeense vriendin en voor ik het wist had ik er een condoom om en begon ook Gina te pijpen.
    Dat deed ze lekker rustig en ik lag lekker te genieten.
    Nog even afgemaakt op zn hondjes en weer naar beneden gegaan
    Al met al wel goed maar zeker geen topper.
    geef haar een klein zeventje.
    DVP's komen nooit uit Spanje (op misschien een enkele extreme uitzondering na). Zelfs in Spanje is het vinden van een spaanse DVP in clubs bijna als het zoeken naar een speld in een hooiberg. Bij mij vallen ze altijd door de mand als ze zeggen dat ze spaans zijn. In al die jaren clubbezoeken bleek geen enkele zogenaamde spaanse daadwerkelijk spaans te zijn.
    Als ze zeggen dat ze spaans zijn dan zijn ze eigenlijk: zuid amerikaans, marrokaans, roemeens, of roemeens, of roemeens, of roemeens......
    Ze kunnen vaak spaans spreken omdat ze daar vaak als DVP zijn gestart. Als ze vervolgens naar Duitsland gaan dan klopt het inderdaad dat ze uit Spanje komen .

Meertalige spaanse dames is overigens een zeldzaamheid. Spaanse dames spreken alleen maar spaans en af en toe zeer beroerd engels met een zwaar spaans accent.

Last Online
    Vandaag @ 13:23
    Discussies
    177
    Thanks
    3.076

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht

Meertalige spaanse dames is overigens een zeldzaamheid. Spaanse dames spreken alleen maar spaans en af en toe zeer beroerd engels met een zwaar spaans accent.
    Een van de mooiste vrouwen die ik ooit heb ontmoet was Spaans en sprak perfect Frans.

Last Online
    Vandaag @ 18:43
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Goedemorgenallemaal Bekijk bericht
    Een van de mooiste vrouwen die ik ooit heb ontmoet was Spaans en sprak perfect Frans.
    Ach dan ben ik bijna zeker dat het weer een Roemeense was :D:D:D!

:wink::wink:
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Last Online
    Discussies
    101
    Thanks
    5.439

Standaard

Vooral de marrokaanse dames spreken vaak goed frans. Frans is in Marroko de tweede taal.

Last Online
    Vandaag @ 00:41
    Discussies
    58
    Thanks
    2.763

Standaard

Gelukkig is Picasso 1 een uitzondering op deze regel, zij spreekt vloeiend Spaans en Nederlands... :teuflisch

Last Online
    Vandaag @ 11:19
    Discussies
    4640
    Thanks
    46

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sir Wankalot Bekijk bericht
    Gelukkig is Picasso 1 een uitzondering op deze regel, zij spreekt vloeiend Spaans en Nederlands... :teuflisch
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Last Online
    Discussies
    101
    Thanks
    5.439

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sir Wankalot Bekijk bericht
    In elk geval zal ik je niet tegen je kloten trappen :D.

Last Online
    5 december 2014 @ 18:10
    Discussies
    98
    Thanks
    108

Blinzeln

Heren, beren,

Kortom Spaanse vrouwen gaan niet vreemd en spreken geen buitenlands. Het zijn nette vrouwen !

Oké dan zal ik daar niet meer op vakantie gaan.

Groet, Foots :wink:

Last Online
    11 september 2020 @ 15:44
    Discussies
    235
    Thanks
    341

Standaard

Nee jij bedoeld ze kwam uit Spanje en kon perfect Frans
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

Last Online
    5 september 2021 @ 09:08
    Discussies
    7
    Thanks
    55

Standaard SPANJE

Sonterklaas is ook geen Spanjaard, maar komt toch ook ieder jaar weer uit Spanje.
    Een DVP avant la lettre !!!
    "Men, it has been well said, think in herds. It will be seen that they also go mad in herds, while they only recover their senses slowly and one by one."

Charles Mackay, "Extraordinary Popular Delusions and the Madness of Crowds" (1841)

Last Online
    Vandaag @ 18:43
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Idee

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Saruman Bekijk bericht
    Sonterklaas is ook geen Spanjaard, maar komt toch ook ieder jaar weer uit Spanje.
    Een DVP avant la lettre !!!
    De herkomst van de Sint is volgens de huidige traditie niet langer Klein-Azië, maar Spanje.

Nochtans is Sint-Nicolaas geboren in Patara te Lycië dat tegenwoordig in Turkije ligt, maar in het jaar 280 bij het toenmalige Byzantijnse Rijk hoorde. Later werd hij als Lyciër bisschop van Myra, de hoofdplaats van Lycië, en nam o.a. deel aan het Grieks(talig)e Concilie van Niceae. Hij stierf op 6 december 342. Na de inval van de moslims in het gebied, werden de stoffelijke resten van de heilige naar Bari gebracht, in het toenmalige koninkrijk van de Beide Siciliën (in het deel van Napels), waar de latere Keizer Karel V koning zou worden. Filips II, zijn zoon, zou de Nederlanden erven, Spanje én de Beide Siciliën. Vandaar de verwarring dat de Sint uit Spanje zou komen.

Aldaar is Sint-Nicolaas algemeen de patroon van de zeevaart. Sinterklaas arriveert in België en Nederland per stoomboot, hetgeen in dat perspectief niet verwonderlijk is: de historische banden van Spanje met de Nederlanden zijn bekend.
    http://nl.wikipedia.org/wiki/Sinterklaas

Flauw he :D!

:wink::wink:
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Last Online
    Discussies
    101
    Thanks
    5.439

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door foots Bekijk bericht
    Heren, beren,

Kortom Spaanse vrouwen gaan niet vreemd en spreken geen buitenlands. Het zijn nette vrouwen !

Oké dan zal ik daar niet meer op vakantie gaan.

Je kan je daar in elk geval wel helemaal vol vreten. Complete everzwijnen kun je daar naar binnen werken :D.

Of ze net zijn weet ik niet, wel dat het hoogst uitzonderlijk is ze in dit circuit aan te treffen en je bijna altijd uit kunt gaan van een leugen als ze vertellen dat ze uit Spanje komen.

Je gaat trouwens net zo min naar Spanje voor de spaanse dames als naar Duitsland voor de duitse dames . En juist in deze twee landen kun je ontzettend veel .

Ik had dit bericht zelf niet als aparte topic geopend, maar nu het er staat, kom op met andere leugens.

Last Online
    7 juli 2010 @ 14:49
    Discussies
    248
    Thanks
    0

Reden

Je gaat trouwens net zo min naar Spanje voor de spaanse dames als naar Duitsland voor de duitse dames . En juist in deze twee landen kun je ontzettend veel .

Ik had dit bericht zelf niet als aparte topic geopend, maar nu het er staat, kom op met andere leugens.
    Dat is de grootste onwaarheid. Ik ga naar Duitsland voor Bulgaarse meiden EN zeker voor de Duitse Meiden de laatste maanden. Er zitten kanjers tussen.
    Picasso, je stelt me teleur :D

Last Online
    Discussies
    101
    Thanks
    5.439

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover Bekijk bericht
    Dat is de grootste onwaarheid. Ik ga naar Duitsland voor Bulgaarse meiden EN zeker voor de Duitse Meiden de laatste maanden. Er zitten kanjers tussen.
    Picasso, je stelt me teleur :D
    Voor mij persoonlijk gaat het ook niet op . In duitsland ga ik erg vaak voor de duitse dames en in spanje voor de spaanse dames (ook al zijn ze lastig te ).

Last Online
    5 december 2014 @ 18:10
    Discussies
    98
    Thanks
    108

Reden

Heren, beren,

Tja, RP en Picasso hebben wel gelijk de Duitse dames moeten we niet onderschatten, daar zitten hele goede bij. Ik noem Chantal en Dani (beetje Turks, maar meer Duits)uit PHG wellicht ook Noelle uit VV.

Als ik nog eens op vakantie ga en ik ben alleen dan zal het zeker Duitsland worden op de motor, tot een uur of 4 of 5 rijden, zimmer frei en club dichtbei, dat klinkt goed !

Beste Picasso, Spanje mijd ik een beetje, maar Frankrijk daar wil ik absoluut nooit, maar dan ook echt niet heen.

Trouwens over 2 weken ga ik permanent op vakantie in Belgisch Limburg !!

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten