Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 26 t/m 38 van 38
    Last Online
    3 januari 2021 @ 15:24
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard

Er is sprake van dat de film La grande Boeuf uit '73 in een nieuw kleedje zou gestoken worden.
    Dien je kandidatuur in Foots, je krijgt mijn volle steun bij de selectie :smile:.

Hopelijk mag je nog lang genieten van het clubwereldje.

VAN HARTE PROFICIAT, weeral een jaartje wijzer .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Last Online
    5 december 2014 @ 18:10
    Discussies
    98
    Thanks
    108

Reden

Dame en heren,

Nogmaals erg bedankt voor de felicitaties. Ook de electronische kadeau's zien er leuk uit, mijn complimenten.

@ Anna, Sonja, die massage in VV, die doe ik graag, mag dat niet dan bewaar ik deze voor na mijn verhuizing, dan doen er vast nog veel meer spieren zeer.

@Big30 en Sonny, leuk zo's klein Schnitzeltje maar voor de echte ga je in Wenen naar Figlmuller, daar zijn ze zo groot als pizza's en die hangen aan alle kanten over je bord tot op de tafel Nee dat is geen grap.

Ik heb deze al eens 1 keer "geschaft" alleen niet met NL-se appelmoes, , nee met citroen, of zigeunersaus of jagersaus. Liefst met gebakken aardappeltjes of frietjes en vooraf een goede Goulash soep.

Bedankt en welterusten, Foots :wink:

Last Online
    Gisteren @ 22:07
    Discussies
    110
    Thanks
    281

Standaard VAN HARTE......

Foots,

OUWE VREETZAK...............

VAN HARTE PROFICIAT EN EET NIET TE VEEL ANDERS GROEI JE NOG EENS DICHT...............
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

Last Online
    8 februari 2021 @ 19:11
    Discussies
    493
    Thanks
    531

Standaard

Oeps te laat, maar daarom niet minder gemeend:

VAN HARTE GEFELICITEERD!!

Sex is not the answer, it's the question. "Yes" is the answer.

Last Online
    27 januari 2024 @ 11:23
    Discussies
    1
    Thanks
    3

Standaard

Beetje laat Foots... Maar toch nog heel erg gefeliciteerd met je verjaardag..

Ik hoop dat je het naar je zin hebt gehad vorige week en dat je zaterdag lekker nog een keertje in de herhaling gaat in VV aan de paal.. :D

Supper dikke verjaardagskus van Manon
    ------ Homo sapiens non urinat in ventum ------

Last Online
    Discussies
    98
    Thanks
    108

Rotes Gesicht

Dame en heer,

Nogmaals dank !
    Morgen aan de paal ? Ik hoop het, maar op dit moment ben ik zo ziek als een hond, mijn keel en mijn stem zijn bijna weg.

Groet, Foots

Last Online
    16 februari 2012 @ 11:48
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

ojee foots
    beterschap hopelijk ben je er vanavond

groetjes sonja

Last Online
    10 januari 2009 @ 17:27
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Unglücklich Gaat niet door

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door anna Bekijk bericht
    ojee foots
    beterschap hopelijk ben je er vanavond

groetjes sonja
    Geef die massage maar aan RProver .Want Foots is doodziek .Heeft nu al heimwee naar Nederland en is niet eens verhuist

Last Online
    7 juli 2010 @ 14:49
    Discussies
    248
    Thanks
    0

Reden goed gesproken

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wigwam3 Bekijk bericht
    Geef die massage maar aan RProver .Want Foots is doodziek .Heeft nu al heimwee naar Nederland en is niet eens verhuist
    Dat is gesproken.
    Anna, je hebt het goed gelezen, tot straks :D
    En dat klein ziek mormel dat ik aan de leiband met me meesleur,niet op letten, is wat er nog van Foots overblijft na die ellendige dag met zijn secretaresse

Last Online
    Discussies
    98
    Thanks
    108

Standaard

Dame en heren,

Tja ik ben nog doodziek, maar ik kom toch !
    Heimwee naar NL ? Ha, dat is het grappigste wat ik ooit heb gehoord. Ik zou je wel eens willen spreken WW3, dan leer je mij wel wat beter kennen.

Groet, Foots :wink:

Last Online
    Discussies
    98
    Thanks
    108

Reden

@RPlover,

Mijn secretaresse is heel aardig en lief, maar niet voor op de kamer.
    Daarom ben ik (ook ziek) naar Palace gegaan en heb me daar laten opjagen door de dames. Zie recentie.

Maar mijn secretaresse, nee die is te lief en zie haar meer als Asha, of mijn advocate. Aardig en onbereikbaar voor mij. Bovendien heb ik een lieve vriendin en huur ik liever een professionele vriendin zolang ik nog op haar aan het wachten ben.

Groet, Foots :wink:

Last Online
    10 januari 2009 @ 17:27
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Frage Lieve vriendin

Ik geloof U wel FooTs dat jij een leuke vriendin hebt en zo wat je nog allemaal meer schrijft. Maar je bent nu al bijna 14 dagen jarig. Hopenlijk word je niet elke dag een jaar ouder,want dan kun je toch beter in Nederland blijven vanwege je A.O.W..

En de fiscus.

Last Online
    Discussies
    98
    Thanks
    108

Reden

Tja WW3,

Het is nu bijna 1 week en ja het is meer dan genoeg. Vandaag in VV geweest en het was geweldig. Laat ik voorop zeggen dat ik ziek er naar toe ging en dat ook Seksenfun en Dupke er waren, leuk ! en ook Amanda en Massage Sonja, natuurlijk ook grote vriend Rplover en zelfs Graaf was er ook.

Ik was ziek en had erg veel last van mijn nek en ik kreeg een massagebon van Sonja, even rondgekeken en ja er waren zeker leuke dames ik noem even Leyla, bloedmooi vandaag in klassieke zwarte lingerie, ik wilde haar nog kameren voor het eten, maar het was er niet van gekomen, er waren een paar beren mij voor. Ook Julia van naam leren kennen prachtige dame met goede service hoorde ik.

OK , maar ik voel me niet sterk dus eerst maar even eten. Het was heerlijk kip, met salzkartoffelen, pasta, gemixte groeten, salade, saus, geweldig lekker ! Was wel snel op, de kip dan.

Toch wilde ik na het eten gelijk de massage doen, want ik had erg veel last van mijn nek. Zonder dat tegen Sonja te zeggen ben ik midden in de bar op de massagetafel gaan liggen. Wel eerst even naar de striptease van de leuke Tjechische gekeken. De massage was weer prima, tot dat ze ineens na 10-15 minuten zei, he je hebt hier een plek in je nek en meteen de vraag of ze dat mocht masseren. Ik vraag me nog steeds af hoe ze dat wist, want ik had er niets van gezegd

Massage in VV is ietsies anders dan bij haar thuis. Natuurlijk lig je midden in de bar met hardere discomuziek. Is iets minder ontspannend, maar geen probleem. Het tweede was dat ze thuis warme olie gebruikt en ik gaf haar de tip om een flessenwarmer voor babyvoeding mee te nemen. Was overbodig, want die had ze bij, alleen midden in VV was geen stopkontact. Is nu opgelost want ze heeft een apart massagekamertje gekregen.

Terug in de andere bar zei RPlover ineens tegen mij Nilo is er en inderdaad daar was een heel lief klein meisje met prachtige mooie grote ogen en schitterend zwart haar. Mijn droom van het jaar ? Ik kon het niet geloven, maar ze was het echt en ze herkende me ook nog een beetje. Maar ze zou toch niet meer komen in VV? Jawel dat was dus de verrassing van RPlover en ik moet zeggen ik ben gefacineerd van Nilo, zo mooi, zo lief en ik ben natuurlijk met haar naar de kamer gegaan. Hoe RPlover dat heeft geregeld ik geef het hem na, een meesterwerk van de oude relnicht. Ik zeg het u hij is echt veel aardiger dan iedereen van het forum bijelkaar !

Na 1,5 uur met Nilo gekamerd te hebben, ik zeg verliefdheidsgevaar in plaats van herhalingsgevaar !! Ben gewaarschuwd !! Nog betrokken in de striptease van de Tjechische dame, was niet echt wild, wel heeft deze dame behoorlijke armspieren heren, pas daar voor op.

Nog een hele tijd leuk gepraat te hebben met iedereen om het allerlaatst nog met Nuncia gekamerd. Was wilder en gaf precies de goede afsluiting van een topdag. Op weg naar huis voelde ik me een stuk beter, minder ziek en geen last meer van hoofdpijn, mijn nek en mijn schouder.

Kortom het was een mooie dag en inderdaad mag het topic gesloten worden. Iedereen bedankt het was geweldig, en speciaal voor Nilo, Sonja en RPlover een dikke kus.

Groet, Foots
    Laatst gewijzigd door foots; 7 december 2008 om 05:05

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten