Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 101

Discussie: ANNA met Brilletje

Last Online
    19 juli 2024 @ 14:28
    Discussies
    88
    Thanks
    2

Standaard ANNA met Brilletje

Iemand al ervaring met Anna, een kleine(geile) roemeense met brilletje, staat vaak rondom de banken bij de bar te paraderen, volgens mij komt ze van FKK World...

Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Discussies
    197
    Thanks
    13

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Frits van Ede Bekijk bericht
    Iemand al ervaring met Anna, een kleine(geile) roemeense met brilletje, staat vaak rondom de banken bij de bar te paraderen, volgens mij komt ze van FKK World...
    Extince afgelopen woensdag. Ik meen dat hij wel over haar te spreken was

Sonny:wink:

Last Online
    24 juli 2013 @ 19:44
    Discussies
    20
    Thanks
    0

Standaard

Sonny heeft het bij het rechte eind :D. Ik schrijf geen recensies meer, maar kan over Anna nog wel even kwijt dat ik met haar een geweldige sessie heb beleefd. GFE+ zullen we maar zeggen. Deze temperamentvolle dame gaat bij sympathie voluit en wist mij dan ook prima te verwennen. Haar zien = herhalen :o.
    Steeds weer als je denkt dit is het einde, sta je op de grens van wat begint.

Last Online
    24 februari 2025 @ 16:21
    Discussies
    22
    Thanks
    5

Standaard Recensies

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Extince Bekijk bericht
    :D. Ik schrijf geen recensies meer :o.
    Hi Extince,
    Waarom schrijf je geen recensies meer ? Moeten we het nu allemaal zelf uitvinden ?
    Laatst gewijzigd door Willem2; 8 december 2008 om 00:31

Last Online
    23 juli 2018 @ 12:39
    Discussies
    91
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Frits van Ede Bekijk bericht
    Maak je ook ff een paspoortje? Dan komen die recensies wel vanzelf...

:wink:
    Cancel my subscription to the ressurection...

Last Online
    13 december 2018 @ 22:31
    Discussies
    38
    Thanks
    0

Daumen runter

Deze temperamentvolle dame gaat bij sympathie voluit en wist mij dan ook prima te verwennen. Haar zien = herhalen :o.
    Temperamentvol? Zeker! Haar zien = herhalen? No way voor mij!

Ik zag Anna 11-12. Duidelijk herkenbaar aan haar bril en inderdaad uitdagend dansen bij de banken. De berichten over haar had ik gelezen en ik dacht "Ik waag het er op". Dat had ik beter niet kunnen doen. Was een totale flop.

De conversatie verliep uitermate stroef. Zowel in het Engels als in het Duits. Grapjes a la Ace2 kwamen niet aan (had ik moeten weten) en leverden telkens een boze blik op. In het begin dahct ik nog dat het allemaal gespeeld was, een soort act of houding, maar ze meende het echt. Op alles wat ik zei, reageerde ze meteen en op zijn zachtst gezegd nogal bits. Zei ik A, dan zei zij B. We leken wel een kibblend echtpaar...

Dan maar over tot de orde van de dag: sex! Het begon lekker met wat strelen. TZ was blijkbaar niet in het pakket opgenomen. Pijpen was zeer zeer matig. Lafjes tegen aan likken noem ik geen pijpen.

Na 5 minuten wilde ze het condoom er al om doen. Moet je een trein halen? Had ik beter niet klunnen zeggen. Het was ineens helemaal over. Voor het eerst in mijn wandelcarriere wilde ik de sessie afbreken. Ik vroeg haar wat er aan de hand was. Het was haar laatste dag en ze wilde eigenlijk niet werken. Waarom blijf je dan niet thuis? Ze had geld nodig (waarschijnlijk om haar nieuwe schoenen te financieren). Ja dat je geld nodig hebt dat begrijp ik, maar als je een goede service zou verlenen dan verdien je ook goed geld. Zo schiet het niet op. Ai, weer een verkeerde opmerking.

Ik probeerde haar daarna nog wat op te warmen door te beffen, maar ze lag er als dood bij. Er was geen leven in te krijgen. Stoppen dus. Onderweg naar de kleedruimte vroeg ik nog of haar dag vandaag nog goed zou komen. Weer fout en weer een zeer boze blik. Geef mij maar € (enorm hoog bedrag), dan ben ik weer in orde. Ja daaaag Anna. Als je wat beter je best zou hebben gedaan (dan nog niet).

Snel € 50 afgetikt en vertrekken.

Fazit: voor mij geen tweede keer met Anna. Misschien dat ze een goede service verleent als ze in haar goede doen is en als ze de ijsbeer in kwestie sympathiek vindt. Normaliter zou ik haar een tweede kans moeten geven (iedereen kan wel eens een off day hebben) maar dit eerste contact was dermate stroef en zelfs vijandig, dat ik het niet nog een keer met haar probeer. Gekukkig loopt er zo veel moois in de clubs dat ik er geen traan om laat.

TTM

Last Online
    4 mei 2010 @ 20:01
    Discussies
    56
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TT Man Bekijk bericht
    ...
    Fazit: voor mij geen tweede keer met Anna. Misschien dat ze een goede service verleent als ze in haar goede doen is en als ze de ijsbeer in kwestie sympathiek vindt. Normaliter zou ik haar een tweede kans moeten geven (iedereen kan wel eens een off day hebben) maar dit eerste contact was dermate stroef en zelfs vijandig, dat ik het niet nog een keer met haar probeer. Gekukkig loopt er zo veel moois in de clubs dat ik er geen traan om laat.

TTM
    Deze Anna is vriendinnetje van dramaqueen Anastacia. Wie weet beinvloeden de dames elkaar negatief?

Zo te lezen zal deze dame ook bij ZL weinig scoren. TT bedankt voor de prima info, is denk ik betrouwbaarder dan die van Extince :teuflisch.
    Wat doet ZL op dit forum? En hangt hij echt alleen maar op banken in de clubs?

De beste 'gouwe ouwe' van IJBF!

Last Online
    Discussies
    91
    Thanks
    0

Standaard

TSB stond afgelopen week ook te twijfelen of hij deze dame eens aan een testritje zou onderwerpen. Voorlopig kijk ik nog even het poesje uit de boom:D

:wink:

Last Online
    Discussies
    38
    Thanks
    0

Standaard

@Zakkenleger: iedere informatie is puur persoonlijk en uiteraard ohne Gewähr!

Last Online
    Discussies
    20
    Thanks
    0

Daumen hoch

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zakkenleger Bekijk bericht
    TT bedankt voor de prima info, is denk ik betrouwbaarder dan die van Extince :teuflisch.
    Tamelijk onzinnige opmerking dit natuurlijk. Alsof informatie die negatiever uitvalt 'betrouwbaarder' zou zijn dan positieve informatie. Deze dame is temperamentvol (heb ik ook ondervonden, maar ik benaderde het anders dan TT Man) en duidelijk klikgevoelig waardoor de ervaringen meer uiteen kunnen lopen dan bij een ander. Laat ik het zo zeggen, Anna is qua service geen Melissa die met iedereen een uitstekende sessie uit de hoed weet te toveren (en daardoor juist weer wat profi overkomt, just my 50 cents...)

Overigens was ik in TT Man zijn plaats uberhaupt niet aan het kamerbezoek begonnen, als de conversatie al zo stroef loopt lijkt het me evident dat de beroemde klik ontbreekt. Hij had het dus een beetje aan kunnen zien komen.

Ter info voor zij die wel een klik met Anna hebben bij deze nog wat betrouwbare informtatie (:thefinger): veel knuffelen, vol tongzoenen, heerlijk lang en uitdagend pijpen en ge-we-dig standjeswerk waarbij haar wendbare lijf goed tot zijn recht komt. Ik ben inmiddels 3 maal met haar geweest en als ze in januari terugkomt van verlof zal ik haar zeker weer bezoeken.

Last Online
    2 februari 2025 @ 16:21
    Discussies
    17
    Thanks
    54

Standaard

Ich persönlich komme mit rumänischen Frauen oft nicht zurecht und meide sie nach Möglichkeit, auch wenn man in manchen Clubs kaum umhin kommt.

Habe von rumänischen Frauen schon derbe Sprüche gehört:

"Deutschland schlecht, Männer schlecht, Geld guuuuut".
    "Was, für Dich sind 50 € viel Geld. Für mich ist gar nix !!!"
    "Warum bist Du so unehrlich und sagst mir nicht, dass ich nicht Dein Typ bin ?"

Mit einer Frechheit präsentiert, dass einem die Ohren wehtun.

Ich weiß, es gibt natürlich auch Frauen aus anderen Ländern, wo das passieren kann, ich will nicht pauschalisieren, aber komme persönlich mit ihnen nicht so hin.

Last Online
    Discussies
    38
    Thanks
    0

Standaard

Alle informatie is betrouwbaar, of onbetrouwbaar. Het is informatie die per definitie niet objectief is. Daarom laat ik mij nooit voor 100% leiden door een of meer recensies.

Tja Extince, als ervaren ijsbeer had ik misschien beter moeten weten, maar de stroeve conversatie ontstond pas op de kamer. Waarom ik niet uitgebreider kennis heb gemaakt vooraf, waardoor een flop wellicht was voorkomen? Hmm zal de geilheid wel zijn geweest.

Anyway iedereen doet maar wat hij wil met de info.

Last Online
    13 februari 2025 @ 09:29
    Discussies
    8
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door flens Bekijk bericht
    Ich persönlich komme mit rumänischen Frauen oft nicht zurecht und meide sie nach Möglichkeit, auch wenn man in manchen Clubs kaum umhin kommt.

Habe von rumänischen Frauen schon derbe Sprüche gehört:

"Deutschland schlecht, Männer schlecht, Geld guuuuut".
    "Was, für Dich sind 50 € viel Geld. Für mich ist gar nix !!!"
    "Warum bist Du so unehrlich und sagst mir nicht, dass ich nicht Dein Typ bin ?"

Mit einer Frechheit präsentiert, dass einem die Ohren wehtun.

Ich weiß, es gibt natürlich auch Frauen aus anderen Ländern, wo das passieren kann, ich will nicht pauschalisieren, aber komme persönlich mit ihnen nicht so hin.

Merkwürdig, ich habe durschschnittlich gute erfahrungen mit Rumänischen Frauen....:D

Last Online
    Discussies
    56
    Thanks
    0

Standaard

Tamelijk onzinnige opmerking dit natuurlijk.
    Oh?
    https://www.ijsberenforum.com/forum/sh...2&postcount=51

I rest my case, your honour... :D

Alsof informatie die negatiever uitvalt 'betrouwbaarder' zou zijn dan positieve informatie.
    Dat is niet wat ik schreef .

Maar mijn opzetje is geslaagd, je hebt in ieder geval weer eens een recensie geschreven. Ga zo voort!

@TTMan: uiteraard! Als ik weer eens in GT ben zal ik Anna toch eens goed bekijken, maar gezien jouw verhaal lijkt de kans me klein dat ik met haar naar de kamer ga, ook al is Extince lyrisch. Vaak heeft E. wel gelijk maar niet altijd.

Last Online
    Discussies
    20
    Thanks
    0

Standaard

Oh?
    https://www.ijsberenforum.com/forum/sh...2&postcount=51

I rest my case, your honour... :D
    De vergelijking ontgaat me beste Zakkenleger. Dit is een draadje over Anna waar zowel TT man als ondergetekende iets hebben gezegd over onze ervaringen en waar jij een geloofwaardigheidsoordeel gaf, dat je nu Mia erbij haalt lijkt me nogal een uitvlucht. Maar ach, waar het hart van vol is... :D

Dat is niet wat ik schreef .
    Het is wat je suggereerde door wat je schreef.

Maar mijn opzetje is geslaagd, je hebt in ieder geval weer eens een recensie geschreven. Ga zo voort!
    Mis . Een recensie schrijven is heel iets anders dan de reactie die ik heb gegeven. But feel free to try again.

@TTMan: uiteraard! Als ik weer eens in GT ben zal ik Anna toch eens goed bekijken, maar gezien jouw verhaal lijkt de kans me klein dat ik met haar naar de kamer ga, ook al is Extince lyrisch. Vaak heeft E. wel gelijk maar niet altijd.
    Weer mis :o. Het gaat helemaal niet om gelijk hebben, TT Man en ik hebben gewoon verschillende (subjectieve) ervaringen met Anna en die kloppen allebei. Geen kwestie wie er gelijk heeft.

P.S. Ik heb je wel eens scherper meegemaakt Zakkenlegertje, gaat alles goed met je? Eet je wel genoeg rijst :D :D :D?

Last Online
    1 januari 2016 @ 21:52
    Discussies
    76
    Thanks
    106

Standaard

Gisteren en ongeloofelijk heerlijke ervaring met anna gehad, zo'n ééntje kom je maar weinig tegen, misschien wel de juisgte klik gehad..............

Last Online
    Discussies
    56
    Thanks
    0

Standaard

P.S. Ik heb je wel eens scherper meegemaakt Zakkenlegertje, gaat alles goed met je? Eet je wel genoeg rijst :D :D :D?
    De krampachtige manier waarop je je hier probeert te verdedigen zeg genoeg voor de kenner...

As before, I rest my case and go and eat a bowl of rice! Dank je voor je bezorgdheid voor mijn gezondheid! Maar gaat het wel goed met JOU?

Last Online
    24 februari 2025 @ 16:21
    Discussies
    22
    Thanks
    5

Standaard Anna (brilletje)

Begin deze week was ik met Extince aan het praten, terwijl hij met Anna op de bank zat. De manier waarop zij hem ondertussen opgeilde maakte dat ik eigenlijk ook wel met haar de kamer op wilde. Helaas ik had geen tijd. Wel tegen haar gezegd, dat ik graag een volgende keer met haar ga kameren.
    Ben benieuwd hoe die sessie dan af zal lopen. Maar ja, onze voorkeuren zijn natuurlijk erg persoonlijk. Eerder al hebben Extince en ik gekonstateerd dat we doorgaans niet op dezelfde dames vallen. Met TT-man en ZL. heb ik een voorliefde voor dezelfde dames gemeen. Ik hou jullie op de hoogte.

Last Online
    2 september 2021 @ 23:53
    Discussies
    1
    Thanks
    0

Daumen hoch Anna (met brilletje)

Vorige maandag (kerstfeest GT) een heerlijke sessie met haar gehad, eerst lekker op de bank en verder op de kamer met alles erop en eraan. Is zeker "klik-gevoelig" Dat bleek duidelijk uit het gesprek dat ik met haar had.

wordt vervolgd... (en binnenkort zonder brilletje!)

Last Online
    9 januari 2012 @ 23:13
    Discussies
    4
    Thanks
    0

Standaard

Ik was afgelopen woensdag mer Anna en had dezelfde ervaring zo ongeveer als TT man, voor mij dus ook nooit meer .... afzeiken doen ze bij mij thuis al daar hoef ik niet voor na GT

Last Online
    Discussies
    38
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door argentis Bekijk bericht
    afzeiken doen ze bij mij thuis al daar hoef ik niet voor na GT
    Als ik het thuis al niet accepteer, dan al helemaal niet als ik er voor moet betalen, zei TTM aka de macho man

Last Online
    9 maart 2010 @ 05:15
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard Roemeense Anna

Gisteren op 24/02/09, als 3 de bezoek met het speciale dametje met het brilletje.
    Het lijkt me wel een dametje met een willetje, en ik vermoed wel een zeker bitch gehalte. (maar hebben ze dat niet allemaal in zich )
    In elk geval voor mij een top sessie, en niet omdat ik zo fantastisch in bed ben, maar ik vermoed dat idd ook voor haar de klik er wel was, en hierdoor ook haar acteerprestaties iets makkelijker zijn.
    Ik vind ze een schatje, heel mooie vrouw, en tevens een hele goede dienst na verkoop, en dat vind ik ook wel leuk.
    Trouwens ze doet het veel beter dan haar zus Anka, die een weekje geleden de revue passeerde.

Last Online
    Vandaag @ 20:25
    Discussies
    4646
    Thanks
    46

Standaard

Als schrijver op dit forum
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Last Online
    25 juni 2023 @ 19:52
    Discussies
    83
    Thanks
    0

Lächeln

Vandaag met deze dame naar de kamer geweest, dat was een voltreffer zoals ik al een tijdje niet meer heb gehad in GT! We hebben niet te veel gepraat op de bank, ze wist me dermate snel "op te geilen" dat ik daar ook niet veel interesse in had.
    Op de kamer: heerlijk zoenen, fabuleus pijpen en ze plaagde me uitstekend. Ze houdt het liefste zelf de controle, maar halverwege de controle overgenomen en dat bleek ook een succes. We hebben een arsenaal aan standjes doorgenomen, waarbij ze heerlijk meebewoog en datgene deed wat je wil dat een vrouw doet. Alles bij elkaar een topsessie: 9,5:D
    Ik vind het geen GFE, maar ik heb heerlijke sex gehad, groot herhalingsgevaar. Babbelen is niet haar ding, ze heeft me verteld dat ze 29 is en voorheen in World werkte, meer info is ook overbodig
    On the seventh day finally he got creative ..... and God created woman

Last Online
    Discussies
    91
    Thanks
    0

Standaard toch maar eens proberen

TSB heeft bij deze dame steeds de boot afgehouden, maar op voorspraak van MY wil ik wel eens een poging wagen. In het verleden heb ik reeds gemerkt dat onze voorkeur naar dezelfde dames uitgaat.

Wordt vervolgd...

Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten