Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6

Discussie: Simona (Litouwse)

Last Online
    26 april 2018 @ 12:03
    Discussies
    197
    Thanks
    13

Standaard Simona (Litouwse)

Naam : Simona

Nationaliteit/taal : Litouwse / Litouws en Russisch

Leeftijd : 23 jaar

Haarkleur/lengte : Donkerblond / Halflang

Lengte : 1.70m

Postuur /Cupmaat : Normaal / D-cup

Tatoeage /Piercing : tongpiercing

Service : Zeer beperkt, NMC en Beffen

Extra : Alsof ze ontmaagd moest worden

Simona viel me op vanwege haar onschuldige en naturelle look. Op het eerste gezicht een Sonnymeisje. Helaas is haar service op de kamer uiterst passief. Typisch een geval van "Meid ga wat anders doen om je kost te verdienen"

Op zich kon ik wel met haar overweg, echter een ijsbeer welke actieve service verwacht, staat na afloop direct met de klacht bij het management

Op de kamer plofte ze op het bed neer en bleef eigenlijk als dom-lichaam daar liggen. Ik had haar onervarenheid al snel door, dus probeerde haar op haar gemak te stellen door haar te strelen. Haar reactie was meteen van "Wat heb ik nu aan mijn fiets hangen" maar non-verbaal (want verbaal was er geen communicatie mogelijk) gaf ze toch aan zich beetje op haar gemak te voelen.

Ik begon haar oraal te verwennen en zowaar, ze vond het nog lekker ook. Alleen jammer dat ze zich schaamde dat ze het lekker vondt. Tegen haar hoogtepunt aan pakte ze zelfs twee kussens en duwt deze op haar gezicht. Ik kon haar niet meer aankijken. Ik denk nog, "meisje, je stikt zo nog" Plots komt ze omhoog en het was voor Sonny daaronder Afblijven dus.

Ik ging naast haar liggen en ze wees naar mijn jr. Ze gebaarde dat pijpen niet mogelijk was Ze gaf mij het rubber in verpakking en ik moest het er zelf maar omheen doen

Ik klungelen met zo'n ding, maar toch, het lukte me om mijn jonge heer in te pakken. In miss. haar toch wel kletsnatte doos Ook hier bleek ze wel van te genieten, maar dit laten blijken

Opzich vond ik deze onervarenheid wel spannend, gewoon een keer iets anders op de kamer. Wanneer ze een veeleisende ijsbeer zou treffen, dan heeft ze zeker een issue

Ik heb het er maar bij gelaten, met de conclusie "eens en nooit weer"

Sonny:wink:
    Laatst gewijzigd door Carpe Momentum; 22 november 2008 om 12:45 Reden: piercing

Last Online
    23 januari 2025 @ 23:01
    Discussies
    54
    Thanks
    141

Standaard

Hört sich nicht so gut an, oder habe ich das falsch verstanden?

Last Online
    22 juli 2023 @ 00:38
    Discussies
    127
    Thanks
    422

Standaard

Richtig verstanden

Last Online
    23 januari 2025 @ 23:01
    Discussies
    54
    Thanks
    141

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Knabbel Bekijk bericht
    Richtig verstanden
    Und ich bin trotzdem drauf reingefallen...

Kleine Ergänzung zum Paspoort:

Tatoeage /Piercing : blanko
    Sie hat jetzt ein Zungenpiercing

Der Service: Sehr mäßig. Kein Voll-Flop - aber auch keine Wiederholung

Last Online
    26 april 2018 @ 12:03
    Discussies
    197
    Thanks
    13

Standaard Toch sympatie voor Simona

Al moet je op de kamer niet veel van haar verwachten, tenzij je van een heel verlegen en onschuldige meisje houdt welke je nog wat wilt leren. Buiten de kamer is het een ander verhaal. Deze jonge Simona heeft inmiddels heel wat sympatie opgebouwd onder de aanwezigen in Villa Vertigo. De eigenzinnigheid en onschuld is het wat het 'm doet. Mantig probeert ze zich staande te houden op haar hakschoenen, waar ze eigenlijk niet normaal op kan lopen. Maar wanneer de DJ een bepaald nummer draait, dan gaan alle remmen bij Simona los. Lustig doet ze haar best tijdens haar korte dansact. Meeslepend om te zien, maar prachtig! Wanneer eenmaal haar krenkende schoenen uitgaan, dan swiebelt ze zich aan een wulpse tante rondom de paal teneinde als een volleerd FKK-danseres na aflooop zich snel weer uit de voeten maakt naar ruimte waar het solarium staat waar ze zichzelf weer aankleedt.

Voor Simona geldt: De aanhouder wint!

Last Online
    8 april 2023 @ 13:06
    Discussies
    46
    Thanks
    2

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TipTop Bekijk bericht
    Voor Simona geldt: De aanhouder wint!

Dat klopt wel een beetje. Deze Simona leren kennen als 1 van de vriendinnen van Tsarina Mia. Omdat ze mij altijd zo goed gezelschap hield tijdens het lange wachten op de Tsarina heb ik haar in een zotte bui beloofd eens mee te nemen op een date (aka de kamer). Ik was nog maar pas terug van de kamer bij Mia toen ze zich mij al aan die zotte belofte hield. Ik maakte haar duidelijk dat ik eerst wel the Inner Man wou bevredigen (jaaah Foots & Jansen, eten is voor mij één van die dingen die het leven de moeite waard maakt :D). Na het eten nog een koffietje for the road gaan drinken en dmv van een voorzichtig tikje met haar voetje trok ze weer mijn aandacht. Wel, zullen we dan maar ....

.... terug thuis dan eens opgezocht op YBF wie dat nu zou zijn (ik had haar naam genoteerd in een notitieboekjes Russisch) en wat de andere beertjes erover te melden hebben, en jaaaah, gotcha, Sonny had er al een recensie over geschreven, and you know the rest .... :wink:

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten