Naam : Simona
Nationaliteit/taal : Litouwse / Litouws en Russisch
Leeftijd : 23 jaar
Haarkleur/lengte : Donkerblond / Halflang
Lengte : 1.70m
Postuur /Cupmaat : Normaal / D-cup
Tatoeage /Piercing : tongpiercing
Service : Zeer beperkt, NMC en Beffen
Extra : Alsof ze ontmaagd moest worden
Simona viel me op vanwege haar onschuldige en naturelle look. Op het eerste gezicht een Sonnymeisje. Helaas is haar service op de kamer uiterst passief. Typisch een geval van "Meid ga wat anders doen om je kost te verdienen"
Op zich kon ik wel met haar overweg, echter een ijsbeer welke actieve service verwacht, staat na afloop direct met de klacht bij het management
Op de kamer plofte ze op het bed neer en bleef eigenlijk als dom-lichaam daar liggen. Ik had haar onervarenheid al snel door, dus probeerde haar op haar gemak te stellen door haar te strelen. Haar reactie was meteen van "Wat heb ik nu aan mijn fiets hangen" maar non-verbaal (want verbaal was er geen communicatie mogelijk) gaf ze toch aan zich beetje op haar gemak te voelen.
Ik begon haar oraal te verwennen en zowaar, ze vond het nog lekker ook. Alleen jammer dat ze zich schaamde dat ze het lekker vondt. Tegen haar hoogtepunt aan pakte ze zelfs twee kussens en duwt deze op haar gezicht. Ik kon haar niet meer aankijken. Ik denk nog, "meisje, je stikt zo nog" Plots komt ze omhoog en het was voor Sonny daaronder Afblijven dus.
Ik ging naast haar liggen en ze wees naar mijn jr. Ze gebaarde dat pijpen niet mogelijk was Ze gaf mij het rubber in verpakking en ik moest het er zelf maar omheen doen
Ik klungelen met zo'n ding, maar toch, het lukte me om mijn jonge heer in te pakken. In miss. haar toch wel kletsnatte doos Ook hier bleek ze wel van te genieten, maar dit laten blijken
Opzich vond ik deze onervarenheid wel spannend, gewoon een keer iets anders op de kamer. Wanneer ze een veeleisende ijsbeer zou treffen, dan heeft ze zeker een issue
Ik heb het er maar bij gelaten, met de conclusie "eens en nooit weer"
Sonny:wink: