Den Haag, Diane's secret, Laan van NOI 200a, Victoria
Hoi bezoeker!
Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!
Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.
Wou mijn weekend eens heerlijk af sluiten dus heb na mijn eerste ervaring vorige week met beauty Victoria maar weer een afspraak gemaakt voor een vervolg met deze beauty. Zaterdag even gebeld en er was nog ruimte voor een hot date zondag.
Na even gewacht te hebben kwam Victoria met een andere chatjunk van beneden en wow wat zag ze er weer heerlijk uit.
We zijn deze keer naar kamer 3 gegaan.Na de gebruikelijke wasbeurt lag Victoria al op me te wachten op het bed.
Ben dan ook snel bij haar op bed gaan liggen waar we heerlijk begonnen te vrijen en wat kan deze heerlijke meid dat toch lekker.
Na een tijdje lekker vriien ging ze al zoenend naar beneden en heeft ze me weer heerlijk verwend waarbij ik haar wel af moest remmen hoor zo lekker doet ze dat vond het na een tijdje wel tijd om de rollen om te draaien en ben toen Victoria eens lekker gaan verwennen waar zij merkbaar van genoot.
Hierna gingen we lekker intiem waarbij we weer van het ene in het andere standje overgingen na enige tijd kwam dan ook de ontlading en moesten we allebei even bijkomen
Nog lekker liggen knuffelen met haar en toen was de tijd helaas alweer om en moesten we weer naar beneden waar nu nog een chatjunk zat bij te komen van een hot date.