Weergegeven resultaten: 1 t/m 12 van 12
    Last Online
    14 september 2024 @ 23:05
    Discussies
    3
    Thanks
    3

Standaard Het rplover & oblix VV debat!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door foots Bekijk bericht
    Heren, beren,

Mooie woorden RP, kunnen zo uit mijn mond komen. Maar ik wil de eer niet opstrijken, alleen Jansen weet dit nog botter te stellen ga neuken en schrijf recenties i.p.v. die onzin.

Groet, Foots :wink:
    He relzwijn en vreetnicht.

Ik vind dat er meer gezeurd moet worden en zeker als dit terecht is.
    begint zo aardig op enn bar (uitzuipkot) te lijken.
    Maarja je moet iets doen om je klanten weg te jagen.

oja dit zal wel weer snel gewist worden is een beetje negatief.

Last Online
    7 juli 2010 @ 14:49
    Discussies
    248
    Thanks
    0

Blinzeln ole ole, de negatieven doen ook weer mee

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door oblix Bekijk bericht
    He relzwijn en vreetnicht.

Ik vind dat er meer gezeurd moet worden en zeker als dit terecht is.
    begint zo aardig op enn bar (uitzuipkot) te lijken.
    Maarja je moet iets doen om je klanten weg te jagen.

oja dit zal wel weer snel gewist worden is een beetje negatief.
    Ik zal je even quoten, Oblix, dan blijft het staan :teuflisch
    Je schrijft wel erg veel neer recensies en dergelijke, en als je dan toch eens in je pen kruipt, is het negatief
    Weet je waardoor clubs als de Villa kapotgaan? Neen? Van beertjes die de ganse dag lopen te buurten, het helemaal niks vinden en dan zonder een euro te spenderen naar huis rijden. Daar gaan clubs aan kapot.
    De Meiden zitten er voor centen te verdienen, niet voor de ganse avond liggen te buurten. En kom nu niet af dat er vrijdags zaterdags niks te zien is, dan ben je gewoon stekeblind, en heb je een verdomd moeilijke smaak

Ik vind je opmerkingen wel zeer zeer kort door de bocht. Het is niet omdat twee klanten wat negatiever zijn (en dat mag), dat het een slechte club aan het worden is. Integendeel, lees de verhaaltjes van Sonny, Jansen, Foots, Zakkenleger, Extince.... er maar eens op na. Deze club is momenteel TOP, met een hele hoop mooie Meiden, maar ja, voor ieder zijn meug, zou ik maar zeggen.
    En smaken en kleuren verschillen nu eenmaal. maar het een uitzuipkeet noemen, ik heb er nog nooit een Meid naar Champagne horen vragen naar mij. Naar de sleutel daarentegen, en als je ze dan ook nog meeneemt naar de kamer, daar gaat het om. Seksclub, Oblix, geen ramenbuurt, waar je kan rondhangen, de ganse dag, zonder binnen te gaan. En twintig jaar geleden dierven ze ook daar de pispot over uwe kop gieten, als je te veel buurtte.

Ze jagen geen klanten weg, Oblix, echt niet. Ik amuseer me er geweldig, en met mij heel wat beertjes. Dat is gewoon een feit, en tja, dat jij er je gading niet kan vinden, laat ons daar aub geen geheim van maken. Maar waarom ben je er dan al 15 keer geweest (en ben je maar 2 keer van de 15 naar de kamer geweest?)? Een club waar ik mijn zin niet vind, daar kom ik geen 15 maal, en daar ga ik niks over schrijven, daar blijf ik gewoon weg
    :wink:
    Laatst gewijzigd door rplover; 15 december 2008 om 20:18 Reden: stondt vol vauten

Last Online
    Discussies
    3
    Thanks
    3

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover Bekijk bericht
    Ik zal je even quoten, Oblix.
    Je schrijft wel erg veel neer, recensies en dergelijke, en als je dan toch eens in je pen kruipt, is het negatief.
    Weet je waardoor clubs als de Villa kapotgaan? neen, van beertjes die de ganse dag lopen te buurten, het helamaal niks vinden en dan zonder een euro te spenderen naar huis rijden. Daar gaan clubs aan kapot.
    De Meiden zitten er voor centen te verdienen, niet voor de ganse avond liggen te buurten.

ik vind je opmerkingen wel zeer zeer kort door de bocht. het is niet omdat twee klanten wat negatiever zijn (en dat mag), dat het een slechte club aan het worden is. integendeel, lees de verhaaltjes van Sonny, Jansen, Foots, .... er maar eens op na. Deze club is momenteel TOP, met een hele hoop mooie Meiden, maar ja, voor ieder zijn meug, zou ik maar zeggen.
    En smaken en kleuren verschillen.

Ze jagen geen klanten weg, Oblix, echt niet. Ik amuseer me er geweldig, en met mij heel wat beertjes. Dat is gewoon een feit, en tja, dat jij er je gading niet kan vinden, laat ons daar aub geen geheim van maken. Maar waarom ben je er dan al 15 keer geweest (en ben je maar 2 keer van de 15 naar de kamer geweest?)? Een club waar ik mijn zin niet vind, daar kom ik geen 15 maal, en daar ga ik niks over schrijven, daar blijf ik gewoon weg
    zodra er iets negatief over de club geschreven word klim jij in je pen voor zeker weer een vrijkaartje. laat andere ook gewoon hun mening neer schrijven zonder dat jij weer komt vertellen hoe geweldig het er wel niet is.

en verder heb je het wel erg fout. er zijn wel aardige dames daar, maar die heten geen sofia.

Last Online
    Discussies
    248
    Thanks
    0

Standaard

zodra er iets negatief over de club geschreven word klim jij in je pen voor zeker weer een vrijkaartje. laat andere ook gewoon hun mening neer schrijven zonder dat jij weer komt vertellen hoe geweldig het er wel niet is.
    Een vrijkaartje, Oblix? neen, jong, je weet dat je aan het zeiken bent. Ik doe het echt niet voor een kaartje, en dat weet jij maar al te best.
    Van mij mogen ze negatief schrijven over de VV. Heb ik trouwens ook gedaan, in het verleden, toen ik vond dat er heel wat schortte.
    Maar jij? Als je de ganse dag niks wil doen, iedere Meid weigert, en dan komt klagen dat het slecht is, tja, dat zegt meer over jou dan over de club

Last Online
    Discussies
    3
    Thanks
    3

Standaard

Een vrijkaartje, Oblix? neen, jong, je weet dat je aan het zeiken bent. Ik doe het echt niet voor een kaartje, en dat weet jij maar al te best.
    Van mij mogen ze negatief schrijven over de VV. Heb ik trouwens ook gedaan, in het verleden, toen ik vond dat er heel wat schortte.
    Maar jij? Als je de ganse dag niks wil doen, iedere Meid weigert, en dan komt klagen dat het slecht is, tja, dat zegt meer over jou dan over de club
    Je verdraaid alles om jezelf goed te praten. je laat gewoon voor andere die er een andere mening op na houden. geen ruimte om dit hier neer te schrijven.
    waar het om ging was dat 75 euro voor de party veel geld is. en 50 euro voor een jaccussietje absurt is. maar in bars (uitzuipkotten) is dit wel normaal.

en jij haald er weer allerei leugens bij, zijn we wel van jouw gewend.

big 30 wissen deze klets.

Last Online
    Discussies
    248
    Thanks
    0

Standaard

Je verdraaid alles om jezelf goed te praten. je laat gewoon voor andere die er een andere mening op na houden. geen ruimte om dit hier neer te schrijven.
    waar het om ging was dat 75 euro voor de party veel geld is. en 50 euro voor een jaccussietje absurt is. maar in bars (uitzuipkotten) is dit wel normaal.

en jij haald er weer allerei leugens bij, zijn we wel van jouw gewend.

big 30 wissen deze klets.
    Maak jezelf eens uit voor leugenaar, Oblix.
    Ik zeg het zoals het is, en ik lieg hier niet. Jij gaat buurten, en dat is je goed recht, maar dan niet komen zeveren dat het niks is, dan moet je er wegblijven, as simple as that......
    :thefinger

Last Online
    Discussies
    3
    Thanks
    3

Standaard

Maak jezelf eens uit voor leugenaar, Oblix.
    Ik zeg het zoals het is, en ik lieg hier niet. Jij gaat buurten, en dat is je goed recht, maar dan niet komen zeveren dat het niks is, dan moet je er wegblijven, as simple as that......
    :thefinger
    Jij schrijft meestal onzin en liegt alles bij elkaar. dat weten de meest hier al wel.

Last Online
    Discussies
    248
    Thanks
    0

Standaard

Jij schrijft meestal onzin en liegt alles bij elkaar. dat weten de meest hier al wel.
    Dan kan ik je gerust een zeikerd noemen. bij deze dus
    Lieg ik alles bij mekaar, Oblix? Kom het eens bewijzen, want jij mag je dan al sterk wanen, met al je vriendjes, maar dat neem ik niet, zelfs niet van jou.
    Bewijzen hier, of je bek houden.
    uitdagen en schrijven mag je, maar me uitmaken voor leugenaar zelfs jij niet

Last Online
    Discussies
    3
    Thanks
    3

Standaard

Dan kan ik je gerust een zeikerd noemen. bij deze dus
    Lieg ik alles bij mekaar, Oblix? Kom het eens bewijzen, want jij mag je dan al sterk wanen, met al je vriendjes, maar dat neem ik niet, zelfs niet van jou.
    Bewijzen hier, of je bek houden.
    uitdagen en schrijven mag je, maar me uitmaken voor leugenaar zelfs jij niet
    Ok ik ben een zeikerd en jij een leugenaar.
    zo en nu ben ik er klaar mee.

Maar jij zal zo nog wel reageren he relzwijn

Last Online
    Discussies
    248
    Thanks
    0

Rotes Gesicht heftig?

Ok ik ben een zeikerd en jij een leugenaar.
    zo en nu ben ik er klaar mee.

Maar jij zal zo nog wel reageren he relzwijn
    Ja, uiteraard. Van je vrienden moet je het hebben he Oblix.
    Jij kan al met de kudde meelopen, je loopt te zeiken over een club waar je helemaal niet wil gaan neuken, de Meiden steeds een nee van je krijgen als ze je mee naar de kamer willen krijgen, en dan raar opkijkt dat ze nors kijken.
    En dan heb je het lef nog dat te schrijven, en het daarom en slechte club te noemen. En iedere gelegenheid aanwendt om er iets slechts over te zeggen.
    Als dat leugens zijn, mag je me gerust een leugenaar noemen.
    Heb ik geen enkel probleem mee.
    Maar ik denk dat het probleem niet aan de club in kwestie ligt, maar aan je ingesteldheid.
    Als we samen naar de Villa reden, en jij zegt dan al dat het een goedkope dag voor je gaat worden, want dat je toch niet naar de kamer gaat, dan kan je moeilijk hier komen stellen dat het aan de club ligt.
    Maar nu ben ik weer de leugenaar waarschijnlijk?
    Weet je wat, ik hou erover op, want eigenlijk is dit weer gezeik eerste klas, en enkel en alleen omdat jij het daar nu niet goed vindt. Waarom ging je dan keer op keer terug, als je toch niet van bil wil? Rare vogels, sommige ijsbeertjes.

En nu niet gaan denken dat ik je haat he, ik probeer gewoon een punt te maken, en jij ook, lekker gezond, zo wat ruzieën onder mekaar toch :D
    En ja, ik was heftig, maar je wist weer niet waar ik het echt over had, daarvoor kom je de laatste tijd iets te weinig in de villa, Oblix :D

Ik vond trouwens JustJohn zijn bericht nog veel te lovend, ik heb hem zaterdag gesproken, en had veel zwaardere terechte kritiek verwacht. Maar JustJohn heeft dat heel diplomatisch en lief opgelost. ik vind trouwens MeesterMixer zijn bericht ook heel erg netjes. Het is die reactie van die "uipzuipkeet" die me tegen de borst stootte, Oblix, niet meer of niet minder

Last Online
    5 december 2014 @ 18:10
    Discussies
    98
    Thanks
    108

Standaard

Heren, beren,

Allebei gelijk en allebei niet !
    Ten eerste RP liegt niet ! De tent is zeker goed evenals PHG, anders maar beide prima niks mis mee. De bewering dat RP dan een vrijkaartje krijgt is niet waar en hij verdient dat niet. Wel is het zo dat sommige alleen maar iets melden en nooit een damerecentie schrijven, dat is jammer want daar is dit forum voor. Dat was mijn verwijzing naar Jansen die dat zo mooi kan zeggen.

Ten tweede klagen over iets mag zeker, je mag de prijs te hoog vinden voor de kerst, ik was er niet dus ik weet het niet. Was schijnbaar een tombola met leuke prijzen, tje dan kun je ook concluderen dat je die zelf betaald. Hoe was het eten, waren er paaldanseressen, dat kost ook wat.

Het badje voor 50 euro, vind ik zeker prijzig, maar volgens mij is dat voor de dame en niet voor de jacuzzi. Blijft natuurlijk je eigen keuze, is wel anders dan bij andere clubs, mag gerust, graag zelfs genoemd worden.

Obelix ik weet niet of je wel eens in VV wel eens geen keuze kan vinden, heb ik ook wel eens gehad. In PHG heb ik het nooit, wel ooit een mindere dag, kan altijd gebeuren. Ga waar je je prima voelt doe ik ook en schrijf eens wat leuks over een dame als ze goed was of schrijf dat het niet goed was en waarom.

Dit was mijn preek, verder heren, beren geniet waar u dat het beste kan en laat het eenieder weten via dit forum.

Groet, Foots :wink:

Last Online
    Vandaag @ 03:29
    Discussies
    65
    Thanks
    306

Standaard

Beste beertjes...

Zo is het wel genoeg geweest. Als jullie willen ruzieen dan doen jullie het maar via PM`s.

Modjes.. do your job.

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten