Oorspronkelijk geplaatst door
rplover
Ik zal je even quoten, Oblix.
Je schrijft wel erg veel neer, recensies en dergelijke, en als je dan toch eens in je pen kruipt, is het negatief.
Weet je waardoor clubs als de Villa kapotgaan? neen, van beertjes die de ganse dag lopen te buurten, het helamaal niks vinden en dan zonder een euro te spenderen naar huis rijden. Daar gaan clubs aan kapot.
De Meiden zitten er voor centen te verdienen, niet voor de ganse avond liggen te buurten.
ik vind je opmerkingen wel zeer zeer kort door de bocht. het is niet omdat twee klanten wat negatiever zijn (en dat mag), dat het een slechte club aan het worden is. integendeel, lees de verhaaltjes van Sonny, Jansen, Foots, .... er maar eens op na. Deze club is momenteel TOP, met een hele hoop mooie Meiden, maar ja, voor ieder zijn meug, zou ik maar zeggen.
En smaken en kleuren verschillen.
Ze jagen geen klanten weg, Oblix, echt niet. Ik amuseer me er geweldig, en met mij heel wat beertjes. Dat is gewoon een feit, en tja, dat jij er je gading niet kan vinden, laat ons daar aub geen geheim van maken. Maar waarom ben je er dan al 15 keer geweest (en ben je maar 2 keer van de 15 naar de kamer geweest?)? Een club waar ik mijn zin niet vind, daar kom ik geen 15 maal, en daar ga ik niks over schrijven, daar blijf ik gewoon weg
:wink: