Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 15
    Last Online
    15 december 2008 @ 23:11
    Discussies
    1
    Thanks
    0

Standaard Duisburg - Vulkanstrasse - Eros26 uitgebreid

Hallo,

Afgelopen weekend weer eens een bezoek gebracht aan de Vulkanstrasse in Duitsland. Hoewel ik neerstreek bij een leuke blondine in de Charlottestrasse 69 (de straat evenwijdig aan de Vulkanstrasse, waar zich eigenlijk eigenlijk maar 1 klein laufhaus bevindt op nummer 69), viel mij iets op:

Eros26 heeft flink uitgebreid en vrijdag 28 november was dan ook de opening van de nieuwe, fiks uitgebreide Eros26.
    De loods aan de achterkant van het complex is omgebouwd tot DVP-zone.

Ik denk dat er wel ca. 60 kamertjes zijn bijgekomen!
    Je kunt naar binnen via de oude vertrouwde entree, maar ook via de zij-ingangen (tevens nooduitgangen) aan de lange zijde en de korte zijde. Het ziet er allemaal ruim en degelijk uit, met voldoende vluchtroutes.
    Het was er nog vrij rustig, maar met deze 'move' blijft Duisburg toch wel hoog staan qua reputatie in de laufhausprostitutie.

Zoals gezegd ging ik naar een leuke blondine in de Charlottestrasse, maar over een paar weekjes, als meer dames deze zone hebben gevonden, ga ik nog eens checken.

Overigens heeft de dönertoko (voor de imbiss na de wip) bij Eros26 baan gemaakt voor een pizzeria. Je kunt er heel aardig eten.

Zie ook de aangepaste website:
    eros26
    de

Ik mag blijkbaar geen links posten.

Last Online
    Vandaag @ 06:27
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Onnootje Bekijk bericht
    eros26
    de

Jawel hoor!

http://www.eros26.de/

:wink::wink:
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Last Online
    10 januari 2009 @ 17:27
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

Dat mag wel.Maar niet schelden dat doen ijsberen niet op deze manier

Last Online
    Gisteren @ 23:23
    Discussies
    177
    Thanks
    3.076

Standaard

Je kunt naar binnen via de oude vertrouwde entree, maar ook via de zij-ingangen (tevens nooduitgangen) aan de lange zijde en de korte zijde. Het ziet er allemaal ruim en degelijk uit, met voldoende vluchtroutes.
    Goed zo, een beer die op nooduitgangen en dergelijke let.
    Maar die vluchtroutes, zijn die alleen bij calamiteiten of ook als je de broer van je vrouw tegenkomt? Of de vader van je verloofde

Last Online
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

En als RP je tegenkomt na dat gepoetste bericht van Zaterdag

Last Online
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

Hallo,

Afgelopen weekend weer eens een bezoek gebracht aan de Vulkanstrasse in Duitsland. Hoewel ik neerstreek bij een leuke blondine in de Charlottestrasse 69 (de straat evenwijdig aan de Vulkanstrasse, waar zich eigenlijk eigenlijk maar 1 klein laufhaus bevindt op nummer 69), viel mij iets op:

Eros26 heeft flink uitgebreid en vrijdag 28 november was dan ook de opening van de nieuwe, fiks uitgebreide Eros26.
    De loods aan de achterkant van het complex is omgebouwd tot DVP-zone.

Het was er nog vrij rustig, maar met deze 'move' blijft Duisburg toch wel hoog staan qua reputatie in de laufhausprostitutie.

Zoals gezegd ging ik naar een leuke blondine in de Charlottestrasse, maar over een paar weekjes, als meer dames deze zone hebben gevonden, ga ik nog eens checken.

Overigens heeft de dönertoko (voor de imbiss na de wip) bij Eros26 baan gemaakt voor een pizzeria. Je kunt er heel aardig eten.

eros26
    de

Heb je die vluchtroutes daar dan nodig?Is er ook brandalarm?Voor het geval dat je het er erg heet krijgt.

Last Online
    15 december 2008 @ 23:11
    Discussies
    1
    Thanks
    0

Standaard

Elk gebouw heeft vluchtroutes nodig.
    Het zal je maar eens gebeuren dat de geilheid overslaat in 'fuego' en dat de tent in lichterlaaie staat.

Ik heb het genoemd om aan te geven dat men toch wel heeft nagedacht over de oplossing: een neukfabriekje met oog voor veiligheid. Niks mis mee.

Wat betreft het bericht aan RP.
    Dit is terecht verwijderd, hoewel ik dat ook deed om hoge bomen de juiste wind te laten vangen. Je moet niet vergeten dat hij een meester is in het afvangen van kritiek, en een bal daarna keihard kan terugspelen. Het leek erop dat hij boven de forumwet stond. Daarnaast staat buiten kijf dat hij ZEER veel heeft bijgedragen. Genoeg over de kwestie, niet over RP zelf.
    In de praktijk zal het best een toffe peer zijn.
    Schrijfvrienden zullen we wel niet worden; hoeft ook niet.

:wink:

Last Online
    Vandaag @ 00:02
    Discussies
    66
    Thanks
    9.991

Standaard

Dat is goed nieuws, want die döner was niet best
    The Gods pause for a moment to contemplate your fate.

Last Online
    10 augustus 2023 @ 14:30
    Discussies
    8
    Thanks
    52

Reden ERO26

Ben net ook ff naar "megaschuur" geweest. Zag er allemaal netjes/schoon uit. Ik denk dat 1/3 van de kamertjes bezet was.

Heb Gina bezocht. Leuke meid, sex was goed.

Stond ook een leuk blondje, Princess was haar naam volgens mij. Iemand daar ervaring mee??

Last Online
    19 juni 2015 @ 10:00
    Discussies
    14
    Thanks
    2

Cool

Vandaag ook eens iets anders geprobeerd dan een FKK richting Duisburg gereden
    was er nog nooit geweest. Auto geparkeerd voor Haus 26 en naar binnen gelopen.
    Zag er groot en netjes uit, maarrrr niet veel dames, boven nog ff een koffie gedronken
    aan de bar.Dan maar naar de overkant haus 13 t/m 50 ofzo . Zelfde verhaal erg veel
    kamers maar weinig dames. Heb zeker een uur rondgelopen en per toeval kwam ik een
    Brasileira tegen Bianca uit Salvador de Bahia de streek van Ivete Sangalo, waar ik
    2 maal op vakantie ben geweest, erg leuke meid gezellig mee gepraat wat oude herinneringen opgehaald ben er ongeveer 3 kwartier binnen geweest voor een standaard sessie 30 euro maar heb haar 50 gegeven ze werkt in Haus 21 begane grond. Mijn conclusie Duisburg voor mij niet weer te weinig dames,volgende keer maar weer Freude,of GT, wel makkelijk bereikbaar direct vanaf de autobahn rij je zo de Vulkanstrasse in.

( gelukkig heb ik thuis een lift kan momenteel f f geen trap meer zien:thefinger

Last Online
    Discussies
    8
    Thanks
    52

Standaard haus26

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door carrera-gt3 Bekijk bericht
    Vandaag ook eens iets anders geprobeerd dan een FKK richting Duisburg gereden
    was er nog nooit geweest. Auto geparkeerd voor Haus 26 en naar binnen gelopen.
    Zag er groot en netjes uit, maarrrr niet veel dames, boven nog ff een koffie gedronken
    aan de bar.Dan maar naar de overkant haus 13 t/m 50 ofzo . Zelfde verhaal erg veel
    kamers maar weinig dames. Heb zeker een uur rondgelopen en per toeval kwam ik een
    Brasileira tegen Bianca uit Salvador de Bahia de streek van Ivete Sangalo, waar ik
    2 maal op vakantie ben geweest, erg leuke meid gezellig mee gepraat wat oude herinneringen opgehaald ben er ongeveer 3 kwartier binnen geweest voor een standaard sessie 30 euro maar heb haar 50 gegeven ze werkt in Haus 21 begane grond. Mijn conclusie Duisburg voor mij niet weer te weinig dames,volgende keer maar weer Freude,of GT, wel makkelijk bereikbaar direct vanaf de autobahn rij je zo de Vulkanstrasse in.

( gelukkig heb ik thuis een lift kan momenteel f f geen trap meer zien:thefinger
    Ben je ook in haus 26 in die grote Hal beneden geweest???
    Dus niet de trap op naar de bar maar naar beneden.

Last Online
    Vandaag @ 00:02
    Discussies
    66
    Thanks
    9.991

Standaard

Ik was afgelopen weekend in Duisburg, het oogde een beetje rustig (feestdagen komen er aan). Er zaten wel een paar plaatjes tussen :ledy-in-r De loods in haus 26 zit bijna voor de helft vol met dames. Die loods is toch een uitkomst, je word werkelijk gek (of fit :D ) van al die trappen daar en dan staat de verwarming ook nog eens op 25 graden :hot: Ik was ook nog even in Oberhausen, er waren redelijk wat vrouwen daar. Maar op dit moment is Duisburg toch "the place to be". :thefinger
    The Gods pause for a moment to contemplate your fate.

Last Online
    19 juni 2015 @ 10:00
    Discussies
    14
    Thanks
    2

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peer12 Bekijk bericht
    Ben je ook in haus 26 in die grote Hal beneden geweest???
    Dus niet de trap op naar de bar maar naar beneden.
    Hoi Peertje ik ben direct bij aankomst naar nummer 26 geweest enorm
    grote loods veel kamers, maar er was niks te beleven ben zeker 1/2 uur
    wezen zoeken maar niks gevonden errug rustig. Aanrader vind ik de bar
    boven om ff bij te komen.Mooie bardame maar was natuurlijk niet beschikbaar.

Ik vermoed dat veel dames op afspraak werken dat daarom veel deuren gesloten zijn.

Ciao

Last Online
    Discussies
    8
    Thanks
    52

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door carrera-gt3 Bekijk bericht
    Hoi Peertje ik ben direct bij aankomst naar nummer 26 geweest enorm
    grote loods veel kamers, maar er was niks te beleven ben zeker 1/2 uur
    wezen zoeken maar niks gevonden errug rustig. Aanrader vind ik de bar
    boven om ff bij te komen.Mooie bardame maar was natuurlijk niet beschikbaar.

Ik vermoed dat veel dames op afspraak werken dat daarom veel deuren gesloten zijn.

Ciao
    Hallo Carrera,

Grappig, toen ik er was waren er wel een paar leuke dames. De bardame is leuk maar toen ik er was liep ook een blondje. Daar zou ik het nog niet doen al keer ik geld bij.

Conclusie: Je moet gewoon geluk hebben met de dames afwezig zijn. En hopen dat er iets van jou smaak bij zit.
    Gr Peer

Last Online
    Gisteren @ 20:32
    Discussies
    68
    Thanks
    1.955

Standaard

was gisteren daar,beter als die andere laufhauser daar waar je trap op/af moet...is ook koeler.zat vol gisteravond tussen 9 en 12 uur,daarna gingen veel meisjes al naar huis.
    goede sessie gehad 30 minuten verschillende standjes...30 euro,daarna gegeten met 2 man inclusief drinken bij de locale chinees in centrum 22 euro incl fooi!
    De Riesen-Eisbear...

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten