Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 51 t/m 61 van 61
    Last Online
    Gisteren @ 15:54
    Discussies
    1003
    Thanks
    603

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Of wat het een Fata Morgana ! Kom zo af en toe nog wel eens in PHG maar heb Larissa al een paar maanden niet in PHG gespot.

Afgelopen woensdag was ik 2 keer met haar op kamer, ik zal toch wel weten met wie ik op kamer ga !

@Big30: Vraag aan Knabbel en Oblix als je toch denkt dat ik uit mijn duim aan het zuigen ben :angryfire!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Larissa heb je toch zelf Woensdag jl in Happy gespot??
    Zij komt maar eens om de zoveel maanden, dus moet je geluk hebben haar te treffen, dan kan zo'n lijst helpen :D!

Last Online
    Vandaag @ 06:27
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Idee

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RAUL7 Bekijk bericht
    Afgelopen woensdag was ik 2 keer met haar op kamer, ik zal toch wel weten met wie ik op kamer ga !

@Big30: Vraag aan Knabbel en Oblix als je toch denkt dat ik uit mijn duim aan het zuigen ben :angryfire!

Zij komt maar eens om de zoveel maanden, dus moet je geluk hebben haar te treffen, dan kan zo'n lijst helpen :D!
    Alles klar RAUL7 :D!! Larissa was woensdag jl. Happy. Ik interpreteerde dat feit met "Larissa_is_back_in_Happy", maar zoals je al zegt dat ze er Woensdag was is nog geen garantie dat ze nu nog steeds in Happy is :p!

Ik zal eens dezer dagen maar eens polshoogte gaan nemen in Happy en een verslag uitbrengen !

:wink::wink:
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Last Online
    30 oktober 2024 @ 21:00
    Discussies
    25
    Thanks
    2

Standaard Zaterdag 20 december

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JackD Bekijk bericht
    Waarschijnlijk voorlopig even geen PHG en zeker geen -party voor mij.
    Een combinatie van bovenstaande verzuchting van eind november en een uitnodiging van W2 voor een bezoekje aan PHG, bracht ons, natuurlijk, "gewoon" weer in de "Blijde Tuin"; het was immers geen Party …

Gestrand in Oedt:
    De heenreis verliep voorspoedig, maar voor de terugreis haakte de trouwe chauffeur plotseling af; het "meisje" riep … Daar sta je dan. Gelukkig kon ik een beroep doen op Carpe Diem; nogmaals bedankt!

Bezetting:
    Uit ervaring weet ik dat dit meestal niet de beste tijden zijn in de duitse clubs. Veel meisjes/vrouwen zijn afwezig voor een welverdiende vakantie, familiebezoekjes e.d. Dus had ik mezelf ingesteld op een matige opkomst van zowel dames als heren. Dat viel in beide gevallen eigenlijk wel mee.

Veronica:
    Helaas voor mij Veronica weer niet getroffen; zal het ooit nog een keer lukken?

Michelle:
    Michelle was bij mijn vorige bezoek leuk aanhankelijk, maar bleek nu te druk om veel aandacht aan mij te schenken;
    ik hoop dat haar nieuwe "vrienden" ook goed voor haar zullen zijn.

Eve:
    Eve maakte mijn dag!

Last Online
    Vandaag @ 14:04
    Discussies
    42
    Thanks
    30

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JackD Bekijk bericht
    Uit ervaring weet ik dat dit meestal niet de beste tijden zijn in de duitse clubs. Veel meisjes/vrouwen zijn afwezig voor een welverdiende vakantie, familiebezoekjes e.d. Dus had ik mezelf ingesteld op een matige opkomst van zowel dames als heren. Dat viel in beide gevallen eigenlijk wel mee.
    Ja, dat klopt. In prostitutieland is het momenteel de gebruikelijke kerst-slapte. Ook in PHG was het gezellig rustig. Zowel met ijsberen als met dames. Rond middernacht was er een gigantisch ijsberenoverschot. De dames of bezet of reeds verdwenen.

Kleine tip voor het PHG-management: U heeft het juiste merk bier (Salitos), maar de verkeerde uitvoering; Bier met tequila graag, ipv het piswater, sorry, de "Corona"-variant. Die smaakt namelijk lang zo lekker niet...
    EVERYTHING YOU KNOW IS WRONG !!

Last Online
    6 januari 2025 @ 19:18
    Discussies
    52
    Thanks
    412

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dennis Bekijk bericht
    Ja, dat klopt. In prostitutieland is het momenteel de gebruikelijke kerst-slapte. Ook in PHG was het gezellig rustig. Zowel met ijsberen als met dames. Rond middernacht was er een gigantisch ijsberenoverschot. De dames of bezet of reeds verdwenen.

Kleine tip voor het PHG-management: U heeft het juiste merk bier (Salitos), maar de verkeerde uitvoering; Bier met tequila graag, ipv het piswater, sorry, de "Corona"-variant. Die smaakt namelijk lang zo lekker niet...
    Het zijn wij Belgen die weten wat bier is, het mag dan nog van Inbev komen met een Braziliaan aan het hoofd, hun bieren zijn gewoon goed, Stella, jupiler of Leffe, zeg het maar.
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

Last Online
    Vandaag @ 14:04
    Discussies
    42
    Thanks
    30

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zeppos58 Bekijk bericht
    Het zijn wij Belgen die weten wat bier is, het mag dan nog van Inbev komen met een Braziliaan aan het hoofd, hun bieren zijn gewoon goed, Stella, jupiler of Leffe, zeg het maar.
    Tja, België..... leuk land, maar aan de uitvoering schort het een beetje...:D

Heineken of Inbev, beiden grote jongens in de wereld van bier. Persoonlijk vind ik een Jupiler lekkerder dan een Heineken, maar een Leffe Blond of Stella Artois sla ik ook niet af.

Wat betreft Salitos; De Salitos met tequila, zoals ze die in Living Room hebben is wat mij betreft veruit de lekkerste variant
    EVERYTHING YOU KNOW IS WRONG !!

Last Online
    Vandaag @ 00:11
    Discussies
    65
    Thanks
    305

Standaard

Nou... verslagje voor het einde van 2008 dan maar..

Zaterdag:
    Laaste dagen ben ik (Flipperdeflapper) in HG geweest... zaterdag was erg leuk alleen kwam ik wat laat binnen, waardoor ik weinig van willem2 heb kunnen genieten :D.. Hij was de hele tijd bezet en een sleutel zat er weer niet in voor mij.. :green_smi

Ik was van plan 2 kamertjes te doen met 2 voor mij "nieuwe" Doperwtjes, euhm... Toppertjes bedoel ik natuurlijk) Maar helaas lukte het me niet met meer als een de kamer te delen.. na een 2 uur durende sexuele uitputtingsslag (met diverse Kamasutra en tantrische onderdelen).. lukte het me eindelijk de kamer te ontvluchten, een kamer die fysiek, (spreek uit als: PHIESIEK. Betekend: lichamelijk, als in met het lichaam) zwaar was zeg maar..

Ik kon nog net naar de pizza te kruipen om mijn krachten hier weer enigszins aan te vullen.. Echter, het duurde niet lang voor mijn Deerne me ingehaald had met de vraag of ik alweer instaat was te lopen.. zodat ik haar kon begleiden naar het ijsberenbal dat zich boven in de lobby afspeelde.

Hier troffen we Koning Willem2 met zijn ronde tafelgenotschap aan. Die (wederom) het reilen en zeilen in het Ijsberenrijk aan het discussieren waren (does it never get boring... i ask....)!!!!

Op diezelfde plek hadden zij 3 uur eerder diezelfde avond "Sir 11CC" (AKA: THE GANTULLLMEN, (dit lijkt me dan zoiets als, "De Mosselman" , maar dan in het wit zeg maar)) zien binnen galloperen in zijn aller fraaiste gewaad..

Helaas werd ik alweer, door mijn Deerne, vriendelijk, doch dringen, verdergesleept... naar de rest van het uit haar moederland aanwezige gezelschap, alwaar ik gedwongen werd deel te nemen in plezante gesprekken (waarin mijn heldendaden, meerdere malen bezongen werden),
    en we weelderig in de rondte dansten om de komst van het midwinternachts feest in te wijden...

En over Zondag:

Dat was een rustdag zeg maar..

:D

Tot zover mijn bijdrage aan dit forum voor 2008.. I don`t kiss and tell dus wie dit was.. laat ik even in het midden,.. Maar een clue geef ik.. Het was NIET Wisjna..

:wink:

PPPSSSS: Als ik het niet zeg hoeven andere ijsberen dat ook niet te zeggen.. Zo blijven die geheimtips nl nooit geheim ja..

Last Online
    22 juli 2023 @ 00:38
    Discussies
    127
    Thanks
    422

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flipper Bekijk bericht
    Tot zover mijn bijdrage aan dit forum voor 2008.. I don`t kiss and tell dus wie dit was.. laat ik even in het midden,.. Maar een clue geef ik.. Het was NIET Wisjna..
    Ach... Lang donker haar, n.a.w. Roemeens, ca. 1.65 mtr., redelijk grote kijkers en knijters. Naam volgt nog wel.

Last Online
    Vandaag @ 16:52
    Discussies
    101
    Thanks
    5.439

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Knabbel Bekijk bericht
    Ach... Lang donker haar, n.a.w. Roemeens, ca. 1.65 mtr., redelijk grote kijkers en knijters. Naam volgt nog wel.
    Anka? :D

Last Online
    Vandaag @ 06:27
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Idee Verplaatst

Aantal berichten die geen betrekking hadden op PHG hier naar toe verplaatst:

Zo maar wat bespiegelingen!

:wink::wink:
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Last Online
    1 januari 2016 @ 22:52
    Discussies
    76
    Thanks
    106

Standaard

lees eerst VV voordat je hier begint...........Vanaf villa vertigo de navigatie ingesteld op Kaarst..........maaaaaaaaarrrrrrrr hey plaatsje oedt....bekende naam...daar was mijn chauffeurbeer alwel eens geweest en zet dus koers naar phg, eenmaal aangekomen daar en het aantal auto's in ogenschouw genomen leek het redelijk veelbelovend eruit te zien.
    Aangezien ik nog wel steeds in mijn hoofd had dat ik naar LR wou kijken (first time)toch meegelopen naar binnen om te kijken hoe en wat....de deur werdt opengedaan door een vriendelijke vrouw die volgens mij niet echt wist wat ze met ons aanmoest, mijn chauffeurbeer vroeg of hij even een blik mocht werpen in de bar (hey niet werkelijk een blik he zulke hooligans zijn we niet), ik heb de bar niet mogen aanschouwen omdat er de dorpsomroepster stond die meedeelde dat er 2 beren "NUR KOEKEN" omriep, terwijl we helemaal geen koeken bij ons hadden, hoe kwam ze erbij !!! jammer, zjalka !... de vriendelijke dame bedankt en dat we een andere keer wel weer teurg kwamen, pfff wat liegen zeg (dat wordt straks wel duidelijk bij LR waarom ik zeg wat liegen).
    Ik had flink wat overredingswerk te doen zodat mijn chauffeurbeer WEL richting kaarst zou gaan......yesssssss ik had hem overtuigd !!!! onderweg uiteraard even een live verslag proberen uit te brengen op het forum over de populatie her en der in het land der wellness....................lees verder bij LR.............
    It´s better to fail in originality, than to be succesful in following

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten