Ik nomineer ACE voor zijn verhaal over VV van afgelopen weekend !! Mooi stuk en hij verdient een keer een vrijkaartje
Ik nomineer ACE voor zijn verhaal over VV van afgelopen weekend !! Mooi stuk en hij verdient een keer een vrijkaartje
Ik nomineer Pater Jansen voor zijn Kerstverhaal over stalletje VV, zo ontroerend zo vol passie en toch zo teder. :green_smi:green_smi
https://www.ijsberenforum.com/forum/sh...ad.php?t=14822
It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.
Jansen wist Blauwebeer totnutoe steeds te bekoren met wel zeer amusante bewoordingen van zijn kameractiviteiten, maar met zijn Kerstverhaal, grappig en ontroerend tegelijk, heeft hij zichzelf meermaals overtroffen.
De nominatie voor de beste recensie gaat dan ook naar https://www.ijsberenforum.com/forum/sh...ad.php?t=14822
Bb :wink:
Ik nomineer het verhaal van Jetliner Sterrenkrijg III. Eerder vielen mij zijn stylistisch puntgave verhaaltjes al op. Nu laat hij weer zien dat een verslag zonder platte details ook kan lezen als de folder van een FKK.
You've done well Lord Jetliner As a reward, the Empire will grant you another nomination
http://www.youtube.com/watch?v=iiNQc...next=1&index=1
Ik hou van een frisse wind op dit forum, daarom nomineer ik weer Gabi voor haar reactie bij Dames & Drugs
Gabi, mein Lächeln fur dich
Ik nomineer ook voor Gabi
Sie bringt die Realität ganz EHRLICH und einfach auf dem punkt
Gabi , mein Respekt
Ik nomineer het verhaal van Gabi mee....
Ik heb een aantal keren (bij verschillende dames) flink "in de kleedkamers" mogen kijken en dan wordt je niet vrolijk.... logisch dat geestveruimende middelen worden gebruikt
(jammer maar helaas :o )
:wink:
To err is human...to really screw things up requires a computer!
Do what makes you happy. Be with who makes you smile. Laugh as much as you breath. Love as long as you live.
Life is short, Break the rules, Forgive quickly, Kiss slowly, Love truly And NEVER REGRET anything that made you smile!!
Nou nou nou, hierbij een dubbele nominatie voor de Waldorf en Statler van het IJsberen forum: Pling & Joop Slim
De chatbox is hun loge vanwaaraf ze regelmatig op een ironische manier kritiek leveren op het optreden van de artiesten in het YBF-theater maar zelf ook niet te beroerd zijn om in te springen ... :D
Behalve dat de mannetjes graag zeuren en hun kritiek vaak vergezeld laten gaan van een bulderende lach, is er over hun persoonlijke situatie weinig bekend ...
Laatst gewijzigd door Local Hero; 28 december 2008 om 11:01
Je bent te goed voor deze wereld local ! maar bedankt hoor voor de nominatie ook namens mijn medebeer pling (die ik ook nog niet heb mogen ontmoeten.....en ben bang als hij verkocht is aan VV ik hem dus ook niet zo gauw tegen zal komen...........tenzij..........de villa mijn stam club gaat worden lol
Ik heb van het forum een tent gevouwen en ben er maar in gaan slapen
Heerlijk toch, Local ! alles op zijn tijd local..........wie wat wil weten vraagt het maar !
Thank you, Thank you, dont call us, we call you !
It´s better to fail in originality, than to be succesful in following
Voor mij komt Gabi ook de eer toe deze keer en nomineer haar dus. https://www.ijsberenforum.com/forum/sh...1&postcount=11
Heb al genomineerd, maar kan het toch niet laten ook de bijdragen van RPlover Kerstman deelt uit te samen met de bijdrage van Gabi te nomineren.
Het lijkt op het eerste gezicht een kansloos huwelijk, maar bij nadere bestudering een gevalletje van 1+ 1 = 2.
Wat sommigen onzin noemen, wat de Hollanders niet in de originele taal kunnen begrijpen, wordt een chaotisch meesterwerkje, deel 1 en deel 2.
Of willen we het gewoon White Widow en Black Widow noemen?
Prachtig stukje proza, zijn gelijke nog niet gevonden. Dat noem ik nog eens een recensie EN van een nieuwe schrijver. Straks hebben we al die weglopers niet meer nodig
:wink:
Na zijn ontroerende kerstverhaal komt Pater Jansen met deze jaarafsluiting. Een preek waar ik mij helemaal in kan vinden, een nominatie waard.