Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 40
    Last Online
    7 juli 2010 @ 14:49
    Discussies
    248
    Thanks
    0

Blinzeln de kerstman deelt uit.....?

Ik dacht, zo luidop en toch een beetje bij mezelf, het zijn zware tijden voor de Meiden in de clubs .... en aangezien we allen beweren de Meiden een warm hart toe te dragen .... misschien .... misschien, heel misschien wil de forumleiding ook eens iets doen.... after all heeft dit forum alles te danken aan de Meiden in de clubs ... en aan de schrijvende beertjes .... dus dacht ik zo bij mezelf .. en luidop....

Waarom eens niet echt menslievend (lees: Meidlievend) zijn, en de inkomsten van de maand december integraal af te staan aan de Meiden in onze sponsorende club?
    Concreet? Het geld en de vrijkaartjes die het forum krijgt voor de maand december gewoon uitdelen aan de Meiden, zonder te veel tamtam, zonder dat iemand er eer uit haalt, gewoon mens- en Meidlievend zijn.
    Zou dat geen mooie beloning zijn voor de Meiden die tijdens de donkere kerst- en nieuwjaarsdagen het veel eenzame beertjes naar hun zin maken?

Just my opinion, iemand die dit voorstel weet te steunen? Of die tegenargumenten heeft, want ik heb uiteraard niet de wijsheid in pacht...

groet,

erpee.......

Last Online
    Gisteren @ 21:26
    Discussies
    24
    Thanks
    2.043

Standaard

Dit zijn de beste tijden voor de meiden die doorwerken.
    Weing dames en veel ijsberen die vrij hebben

Last Online
    Discussies
    248
    Thanks
    0

Reden de paashaas deelt uit......?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door molaar Bekijk bericht
    Dit zijn de beste tijden voor de meiden die doorwerken.
    Weing dames en veel ijsberen die vrij hebben
    Wat niet wegneemt dat ze van ons ook eens een mooi kerstcadeau mogen krijgen, maar enfin, ik ga ieder zijn zegje laten doen.... ieder zijn mening, mag ook met pasen he, de paashaas deelt uit

Last Online
    Vandaag @ 18:50
    Discussies
    4640
    Thanks
    46

Standaard Antwoord

Dat wordt iedere maand al gedaan,daar heb je geen kerstman, paashaas en zelfs geen rplover voor nodig :wink:
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Last Online
    Discussies
    248
    Thanks
    0

Cool met alle begrip

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Dat wordt iedere maand al gedaan,daar heb je geen kerstman, paashaas en zelfs geen rplover voor nodig :wink:
    Met alle begrip, maar ik begrijp er geen ene moer van, Willem2....
    Welke Meid teert mee op het financiële succes van het ijsberenforum?
    Voor zover ik weet, wordt er gesponsord door de clubs, en krijgen de beertjes vrijkaartjes.
    Mijn vraag/voorstel ging over de Meiden, wat krijgen die door dit alles?
    Het antwoord dat ik verwacht: klandizie .... nobel van ons, ijsbeertjes
    Reacties als: ik moet ook werken voor mijn geld/ze worden door ons goed betaald voor hun diensten en dergelijke , vind ik flauwe excuses

Ik ben van oordeel dat zij de enigen zijn die niet profiteren van de win/win/win/lose situatie. Ik verduidelijk mezelf: win( clubs)/ win (beheerders van ijsberenforum) / win (vrijkaartjesberen) / lose (Meiden)
    Zoals ik ook van oordeel ben dat zij de enigen zijn die het echt verdienen. Meiden die het ons steeds naar onze zin maken, in moeilijke omstandigheden.
    Een extra centje zomaar, zonder met de benen wijd te moeten, is veel nuttiger/nobeler dan ons wat vrijkaartjes toe te steken, het zou de sfeer tussen Meiden en beertjes en de manier waarop zij naar ons kijken wel veranderen (en in positieve zin).

Ik heb echter begrepen dat jij dit al afgeschoten hebt, en dat dit voorstel nooit een kans zal krijgen, zelfs niet op dit forum, waar wij beweren vrouwvriendelijk te zijn.

EN OF ik dit spijtig vind, het zal wel, maar die mening delen precies maar weinig beertjes momenteel. Klaarblijkelijk zijn maar heel weinig beertjes echt begaan met het lot die 80 percent of meer van onze dienstverlenertjes noodgedwongen moeten ondergaan. Mijn ultieme droom voor deze kerst was, hen te bedanken voor al het zware werk dat ze hebben geleverd, voor het plezier en de heerlijke uurtjes/dagen die ze ons hebben gegeven.
    Maar uiteraard mag ik niet voor God spelen, en kan niet het zuurverdiende geld, door en voor ijsberen, uitgeven aan de wezentjes waar het volgens mij allemaal echt om draait.
    Dat recht heb ik inderdaad niet, Willem2, maar die mooie kans heb jij wel.

Voorstel op voorhand afgeschoten dus heb ik begrepen uit je reactie, helaas, ik zie ze nu al een gemeende glimlach rond hun lippen toveren, en zichzelf afvragen: "hoe kan dat nu, dat mensen ons zomaar geld geven, en we moeten er niet voor neuken". De dankbaarheid zou voor eeuwig zijn, en doen we het daar allemaal niet een klein beetje voor? Of zijn we allen huichelaars als we om respect en begrip voor de Meiden schreeuwen?

erpee :wink:

Last Online
    1 januari 2016 @ 22:52
    Discussies
    76
    Thanks
    106

Standaard

RP heb je ook een fanclub want dan wil ik wel lid worden..........
    RP mooi verwoord zonder enig vorm van stem verheffing zodat er geen reden zal zijn om op wat voor manier dan ook dit bericht af te schieten/verwijderen.
    RP tegenwoordig is het ieder voor zich en god voor ons allen, jammer maar zo is de maatschappij helaas. En iedereen heeft hier aan meegewerkt......nu moet nog iedereen tot bezinning komen en nadenken waar we mee bezig zijn in deze wereld.
    Het meer is nooit vol.............meer en meer, wat is nu 1 keer per jaar een keer iets terug doen voor de dames ?
    De dames krijgen met de kerst van de club een parfum........tis een leuk idee en ze hoeven het misschien niet te doen als club.
    Respect staat bij het grote gros voorop tot het bloed achter hun ogen wegzakt tot op lagere hoogte en daar even blijft hangen, begrip is bij het grote gros te vinden binnen de deuren van een club en in het bijzijn van een dame om zoveel mogelijk eigenbelang erbij te winnen.
    Er zullen zeer zeker maar weinig beertjes begaan zijn met het lot van de dames.........omdat het ook zo gekweekt is en er maar gedacht wordt tussen de 16 en 24cm.
    Het gaat niet om nobel te zijn en oh wat zijn we goed dat we dit voor de dames doen, nee zoals je al zei rp zo'n glimlach op die gezichten van die dames dat ze even vergeten waar ze zijn en even vergeten wat voor werk ze doen ! ongeacht of ze vrijwillig of gedwongen dit werk uitoefenen.
    It´s better to fail in originality, than to be succesful in following

Last Online
    10 januari 2009 @ 17:27
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

Hun strijd is onze strijd.Internationale solidariteid.En alleen zul je die strijd nooit winnen RP.Daar is een heel leger voor nodig Deze meisjes hebben hulp nodig dat is zeker.Maar zolang oren en ogen gesloten blijven zal er niets veranderen.Geld is een gemeen wapen.En zolang er aan die meisjes een cent te verdienen is vrees ik dat die strijd nog lang niet is gestreden

Last Online
    5 november 2024 @ 21:13
    Discussies
    25
    Thanks
    10

Idee ijsberen....

is het niet zo dat aan de IJSBEREN geld wordt verdient....??

Zo mooi afzijdig als bepaalde beren zich hier houden onder het motto "ik mag geen God spelen" (maar die taak dan wel in andermans beren-schoenen steken) heb ik toch een paar vragen (want een idee is leuk, kritiek geven op dat het niet wordt uitgevoerd is ook leuk, maar euhhh praktijk??):

- Wie beslist dan welke dame WEL en welke dame NIET iets krijgt (commissie aangevoerd door....)
    - Hoeveel denk je wel niet dat het forum per maand oplevert (haha) dan krijgt iedere dame 2 Euro?
    - Als IEMAND die beslissingen moet nemen wie gaat dan kritiek op zijn keuzes geven (tja, er moet IEMAND GOD spelen... je kunt natuurlijk ook roepen "ik wil CHAOS... ik heb schijt aan de rest... mijn keuzes zijn MIJN keuzes!" ofzo :D)

Kijk, ik vind het een hele nobele gedachte hoor! niks mis mee!
    (ik heb ook een paar dames van een leuk kadootje voorzien dus kan het er wel mee eens zijn! -nee, geen tegenprestatie nodig, 1 was zelfs thekefrau)

Maar er zijn wel even een paar praktische probleempjes waar ERG licht over gedacht wordt!

Kom met een praktisch goed uitvoerbaar idee, laat de beren erover stemmen (er zijn vast nog 2 beren met een mening hierover) en DAN denk ik dat je behoorlijk wat meer steun bij de Opper-mod krijgt....

Maar geen ongeleide projectielen afvuren en dan roepen dat de mods alles afschieten.... fair is fair!

Waarschijnlijk is het toch een kwestie van "ieder voor zichzelf"

Just my 2 cents. :D

:wink:
    To err is human...to really screw things up requires a computer!

Do what makes you happy. Be with who makes you smile. Laugh as much as you breath. Love as long as you live.

Life is short, Break the rules, Forgive quickly, Kiss slowly, Love truly And NEVER REGRET anything that made you smile!!

Last Online
    5 september 2021 @ 09:08
    Discussies
    7
    Thanks
    55

Standaard praktijk ????????

Welke meiden, van welke clubs?
    Alle meiden van alle clubs in DLD?
    Of alle meiden van de sponsorclubs?
    Of sommige meiden van sommige clubs? En wie beslist dat?
    Of enkel de meiden die positief beoordeeld worden?
    Of enkel de meiden die reeds meer dan 1 jaar vermeld staan op YBF?
    Of enkel de meiden die uit landen komen, die niet tot de EU horen?
    Of niet tot de Eurozone?
    Of juist wel uit de Eurozone?
    Of ook de meiden die werken in NL en B?
    Ook de raamdames, of enkel de clubdames?
    Of enkel de raamdames waarover een recensie is geschreven?

Of geven we gewoon een bedrag aan iedere meid in de sexindustrie van België, Nederland en Duitsland? Hoeveel zijn dat er? Een paar honderdduizend? Per meid dan enkele eurocentjes, kwestie van niet te discrimineren.

Kortom, het is een zeer nobel idee van RPL om andermans geld uit te delen ter gelegenheid van Kerstmis, maar echt praktisch kan je dit voorstel niet noemen.

Misschien kan het YBF het geld integraal aan RPL geven, die het dan in 2009 in schijven van 50 € aan de meiden geeft.

RPSantaclaus. Ho ho ho....
    "Men, it has been well said, think in herds. It will be seen that they also go mad in herds, while they only recover their senses slowly and one by one."

Charles Mackay, "Extraordinary Popular Delusions and the Madness of Crowds" (1841)

Last Online
    Discussies
    76
    Thanks
    106

Standaard

Beste Beren,

Nu wordt alles wel heel erg uit zijn verband getrokken en gaat het nu om iets heel anders dan het voorstel van RPLover

M.vr.gr. JS

Last Online
    8 april 2023 @ 13:06
    Discussies
    46
    Thanks
    2

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Saruman Bekijk bericht
    RPSantaclaus. Ho ho ho....
    Sorry erpee, I can't help it, maar je hebt er weer een ere-titel bij

Wel erpee, je zou je goed hart al kunnen tonen door het verhaal Dames & Drugs van Gabi te nomineren. De volgende stap is dan dat Gabi (als eerste vrouw) deze nominatie ook echt binnenhaalt en dus een (eerste) deel van de koek naar een dame gaat ...

Last Online
    8 augustus 2021 @ 23:24
    Discussies
    5
    Thanks
    0

Standaard

Ik vind dat er een beetje hautain op het voorstel wordt gereageerd. Mogelijk ook een RPavlov-reactie.

Voor mij is het een prima idee iets vanuit het forum voor de meiden te doen. Tuurlijk, tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren (OFT wat een prachtig gedicht: het huwelijk van Elschot). Ik denk dat het voor de meiden al lastig genoeg is om ongevraagd op het forum in de hoofdrol te figureren. Bovendien berust het geestelijk eigendom voor de verslagen voor 50% bij hun.

Als wij als beren voor even de libido op dit idee focussen ipv op onze schaamstreek, moet het toch mogelijk zijn tot een vorm te komen. Desnoods delen we namens het forum bloemen of toilettasjes met inhoud uit. We hebben toch ook een secretaressedag ? Of we spreken een dag af waarop alle ijsberen een extra tip geven. Gewoon een keertje € 25 extra geven zonder de bek vol te blaffen ..

Last Online
    6 november 2023 @ 17:22
    Discussies
    41
    Thanks
    74

Standaard oude ijsberen uit de sloot halen.

Ik vind de opmerkingen hierboven vrij goedkoop.

De situatie voorstellen dat het forum een grote bron van verrijking is over de ruggen van de dames en de schrijvende ijsberen.

Het is feit dat jaren geleden (en dit gedurende enkele jaren) al de dames getrakteerd werden met sinterklaas en kerst door de forumleiding zonder dat daar toen enige cent van het forum binnen kwam. Dit was in het pre-RPLOVER tijdperk. Ik kan me dus voorstellen dat RPLOVER hiervan niet op de hoogte is. Bij deze dan.

Ten tweede bestaat het merendeel van de berichten uit informatie over meiden zoals paspoorten en recensies. Daarnaast is er ook nog de nodige portie gezeur en soms ook gezeik. Ik hoef denk ik niet toe te lichten wat de bijdrage van de forumleiding is.

Ten derde verbaast het mij dat er door relatieve buitenstaanders er geoordeeld over kan worden wat de opbrengsten zijn van een forum en wat daarmee gedaan dient te worden. Je kunt dan zo'n besluit proberen democratisch te forceren maar het forum wordt nu eenmaal niet volgens stemmingen en enquetes geleid. De forumleiding ontwikkelt een beleid en voert dat uit. En vooral, kijkt naar de praktische invulling hiervan. Ik ben vban mening dat de huidige forumleiding dit prima doet.

Of er iets gedaan moet worden voor de dames laat ik graag aan de forumleiding over.. zij zullen vast wel op gepast wijze dit doen als daar de sitatie zich voor leent.

Dit is mijn mening en dit is ook het enige wat ik hierover ga zeggen.
    Dus verwacht ook geen reactie van mij meer.

Greetz, H1

Last Online
    Discussies
    248
    Thanks
    0

Cool oei, ik begrijp het niet helemaal meer

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Horny_one Bekijk bericht
    Ik vind de opmerkingen hierboven vrij goedkoop.

De situatie voorstellen dat het forum een grote bron van verrijking is over de ruggen van de dames en de schrijvende ijsberen.
    Ik heb het niet over de verrijking op de rug van....daar zou ik een heel draadje kunnen over opzetten, maar dat doe ik bewust niet. maar nu je er toch over begint...... neen toch he, is mijn bedoeling niet, H1.
    Maar dit is het gedeelte "ideeënbus". Als er geen ideeën mogen geventileerd worden, moet dit gedeelte van het forum niet bestaan. As simple as that.

Het is feit dat jaren geleden (en dit gedurende enkele jaren) al de dames getrakteerd werden met sinterklaas en kerst door de forumleiding zonder dat daar toen enige cent van het forum binnen kwam. Dit was in het pre-RPLOVER tijdperk. Ik kan me dus voorstellen dat RPLOVER hiervan niet op de hoogte is. Bij deze dan.
    Nou breekt mijn klomp, JAREN geleden, dit forum, het pre-RPLOVER tijdperk. Wanneer kan dat dan wel geweest zijn, H1? Erpee is sinds november 2005 lid van dit forum, en ik denk dat het forum een maandje langer bestaat.
    Dus jaren geleden, laat ons stellen 3 jaar, en dat gedurende enkele jaren? Of hoe zie jij het? Gaf dit forum geschenken aan de Meiden toen het forum niet bestond? jouw opmerking slaat dus nergens op, jaren geleden bestond dit forum niet, we hebben net het driejarig bestaan gevierd in SS....
    Hier moet je toch nog eens voor in je pen kruipen, want je betoog slaat anders nergens op.....

Ten derde verbaast het mij dat er door relatieve buitenstaanders er geoordeeld over kan worden wat de opbrengsten zijn van een forum en wat daarmee gedaan dient te worden. Je kunt dan zo'n besluit proberen democratisch te forceren maar het forum wordt nu eenmaal niet volgens stemmingen en enquetes geleid. De forumleiding ontwikkelt een beleid en voert dat uit. En vooral, kijkt naar de praktische invulling hiervan. Ik ben vban mening dat de huidige forumleiding dit prima doet.
    Ik zeg niemand wat ze MOETEN doen met hun duurverdiende centen, H1, ik lanceer een voorstel, en er zullen altijd voorstanders en tegenstanders zijn.
    Het forum gaat er echter prat op een democratisch forum te zijn door leden en voor leden, dus voorstellen mag, of die voorstellen doorgevoerd worden, H1, daar kan ik alleen maar van dromen, en sommigen zijn daar dan weer bang voor, anderen zullen het een prachtig voorstel vinden, 11000 beertjes, 11000 verschillende meningen. Maar mag er over gepraat en nagedacht worden, of mag dat niet in een forum VOOR beertjes? Meer vraag ik niet. En ik zit in niemands portefeuille, en deel al zeker niet iemands geld uit. Heb jij al movements gezien die in die richting gaan?

Of er iets gedaan moet worden voor de dames laat ik graag aan de forumleiding over.. zij zullen vast wel op gepast wijze dit doen als daar de sitatie zich voor leent.
    Of er iets voor de Meiden kan gedaan worden is een zaak van ieder beertje, hier aanwezig, en niet alleen van de forumleiding. Als we (en de forumleiding incluis) beweren dat we een grote ijsberenfamilie zijn, mogen zo een dingen ook besproken worden, zonder dat de hel moet losbreken, zonder dat de dingen die ik vraag uit hun context moeten getrokken worden, zonder dat het in het belachelijke moet getrokken worden. En dan durven er hier mij "de relnicht" te noemen, terwijl ze er nu enkel op uit zijn alles, maar dan ook alles wat ik ook maar durft te schrijven, als onzin te bestempelen....

Dit is mijn mening en dit is ook het enige wat ik hierover ga zeggen.
    Dus verwacht ook geen reactie van mij meer.
    Greetz, H1
    Toch maar eens verduidelijken, H1, wanneer dat er jaren aan een stuk iets gedaan is voor de Meiden, want dat kan ik niet inplannen, zeker niet als ik rekening houd met de oprichting van dit forum.....

Last Online
    Discussies
    25
    Thanks
    10

Daumen hoch Allemaal prima...

Voorstellen doen? WERKELIJK Uitstekend!

Wanneer wij allen belasting betalen en we daarom mee willen beslissen wat er met dat belastinggeld allemaal wordt gedaan dan snap ik dat....

En wanneer de ijsberen gezamenlijk geld in het forum zouden steken (wat ik helemaal niet gek zou vinden zie ook het ISG) dat we dan samen zouden willen beslissen wat er met DAT geld gedaan zou kunnen worden.... kan ik me IETS bij voorstellen.... (maar dan nog steeds in beperkte mate)

Maar dat iemand zich "bemoeit" (bij gebrek aan een beter woord) met de inkomsten en uitgaven van een entiteit waar hij/zij geen cent in steekt...
    en dan toch ten overstaan van iedereen de leiding ter verantwoording meent te kunnen roepen...

Dat vind ik KRAS! (netjes blijven liefhebber!, netjes blijven! DIEP doorademen )

Als IEDEREEN zijn eigen straatje schoonveegt..... komt het allemaal GOED met de dames!

Het forum staat niet in "Utopia" er zijn allemaal verschillende meningen te zien en te horen maar uiteindelijk staat er ergens een computer met dat alles erop in "de echte wereld" waar dataverkeer betaald moet worden en er regels gemaakt moeten worden zodat het forum ook op wat langere termijn zal bestaan...
    (en waar veel tijd in gaat zitten om alles er goed uit te laten zien)

Praat hier dus niet in termen van egoistische ijsberen die niets voor een ander overhebben
    (ze bestaan waarschijnlijk wel, maar welke ijsbeer heeft nog NOOIT een fooi gegeven?)
    DUS moet het forum het maar regelen... het forum is de overheid niet!
    Ikzelf heb, dit jaar, meer dan 100 Euro aan kerstkadootjes uitgegeven voor dames in clubs
    (zonder tegenprestatie te verlangen - 1 blije thekefrau zou het niet eens MOGEN! en NEE ik ga niet vertellen wie het zijn, 't zijn MIJN centen en het gaat jullie NIETS aan! )
    Ik hoef dus ook geen rekening te houden met een eventuele bijdrage van het forum (zal ik dan minder weggeven?)

Een kadootje? LEUK!
    maar voor die 40.000+ dames in het vak in Duitsland alleen, zal dat dus niet meer worden dan een Choco-Prins (koekje)..
    tenzij... er iemand voor God wil spelen die gaat uitmaken wie WEL en wie NIET voor het kado in aanmerking komt (dan breekt de pleuris pas ECHT uit!)

NOBEL idee van een ijsbeertje die af en toe wat BOT uit de hoek kan komen maar het eigenlijk wel GOED meent!
    -maar wel ZELF aangeeft dat we hem VOORAL NIET serieus moeten nemen (LOL) -
    (ik herinner me een citaat "hij meent het goed, jammer dat het af en toe zo rot uit z'n strot komt", van wie was dat ook weer?)

Kom gerust met meer voorstellen en ideeen maar kijk niet raar op wanneer die voorstellen niet worden aangenomen....
    (buiten Utopia worden de MEESTE voorstellen het raam uit gegooid...)

:wink: GRTZ, Liefhebber (die ook nog HEEL VEEL goede onuitvoerbare ideeen op de plank heeft liggen)
    Laatst gewijzigd door liefhebber; 27 december 2008 om 13:24

Do what makes you happy. Be with who makes you smile. Laugh as much as you breath. Love as long as you live.

Life is short, Break the rules, Forgive quickly, Kiss slowly, Love truly And NEVER REGRET anything that made you smile!!

Last Online
    23 april 2012 @ 19:54
    Discussies
    127
    Thanks
    149

Standaard

Ik vind de gedachte van rplover erg goed en zegt iets over zijn persoonlijkheid. Echter je kan, mijns inziens, niet alle dvp's persoonlijk iets geven.

Alternatief: we doneren geld aan een organisatie bijvoorbeeld: http://www.roemenie-hulp.nl/. En we overhandigen de dvp's een symbolische check. Volgens mij is dan iedereen blij.

herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!

Last Online
    17 januari 2015 @ 14:22
    Discussies
    2
    Thanks
    0

Idee Idee???

Het idee van Rplover heeft mij toch aan het denken gezet.

Wanneer we de dames een goed hart toedragen dan kunnen we natuurlijk denken aan geld of een geschenk. Maar beter is het aan de toekomst van de dames te denken. Hoe te organiseren weet ik niet direkt maar ik denk dat veel dames (vooral uit het Oostblok) geholpen zouden zijn met een cursus Duits en dan met name het schrijven en de grammatica. Wanneer ze later in Duitsland een bestaan willen opbouwen is dit toch een eerste vereiste.

Naast alle fasciliteiten in een club zou er op vrijwillige basis 2 maal in de week een uur cursus kunnen worden aangeboden.

Idee???

Last Online
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Daumen hoch idee

Deze jongens brengen het zo als het zijn moet.Born to be wild en Timjava zo kan het ook en zonder schelden.Ik vind het een prima voorstel en denk dat dit ook is waar RP voor vecht.Ik hoop dan ook dat er verder niemand meer op gaat reageren .Alleen in de goede zin van deze twee mannen.Wij zijn volwassen mensen geen kinderen.

Last Online
    4 mei 2010 @ 21:01
    Discussies
    56
    Thanks
    0

Standaard

Hoewel het idee van rplover wel sympathiek is, is de praktische uitvoering ondoenlijk. Daarnaast moet iedereen zelf maar uitmaken of en hoeveel hij aan welke DVP(s) dan ook doneert. Een taak voor de forumleiding is hier m.i. niet weggelegd, tenzij als privépersoon, net als andere beertjes.

ik zie ze nu al een gemeende glimlach rond hun lippen toveren, en zichzelf afvragen: "hoe kan dat nu, dat mensen ons zomaar geld geven, en we moeten er niet voor neuken". De dankbaarheid zou voor eeuwig zijn, en doen we het daar allemaal niet een klein beetje voor?
    Ten eerste geloof ik niet in eeuwige dankbaarheid, ten tweede suggereer je hier voor mij dat ze zielig zijn, en dat geloof ik niet. Ik denk dat jij en ik van mening hierover verschillen, maar de meeste DVPs zijn echt niet zielig. Tot slot: als ik iemand iets geef, hoeven ze mij helemaal niet dankbaar te zijn. Ik geef iets omdat ik het leuk vind iets te geven, niet om dankbaarheid terug te krijgen.
    Wat doet ZL op dit forum? En hangt hij echt alleen maar op banken in de clubs?

De beste 'gouwe ouwe' van IJBF!

Last Online
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard de kerst is voorbij

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zakkenleger Bekijk bericht
    Hoewel het idee van rplover wel sympathiek is, is de praktische uitvoering ondoenlijk. Daarnaast moet iedereen zelf maar uitmaken of en hoeveel hij aan welke DVP(s) dan ook doneert. Een taak voor de forumleiding is hier m.i. niet weggelegd, tenzij als privépersoon, net als andere beertjes.

Ten eerste geloof ik niet in eeuwige dankbaarheid, ten tweede suggereer je hier voor mij dat ze zielig zijn, en dat geloof ik niet. Ik denk dat jij en ik van mening hierover verschillen, maar de meeste DVPs zijn echt niet zielig. Tot slot: als ik iemand iets geef, hoeven ze mij helemaal niet dankbaar te zijn. Ik geef iets omdat ik het leuk vind iets te geven, niet om dankbaarheid terug te krijgen.
    Bent u deze dames nog dankbaar als u er niet meer naar toe kunt? Die tijd komt neem dat maar van me aan.Het voorstel van born to be wild is dat de dames later een toekomst hebben wat is daar mis mee? Zij kunnen immers ook niet blijven neuken tot ze AOW krijgen Dan ziet geen beer hun meer staan.En jij kunt geen cadeautjes meer uit delen dan.Stop eens een keer over dit onderwerp.Er zijn vast leukere dingen om over te schrijven.

Last Online
    Discussies
    25
    Thanks
    10

Ausrufezeichen Eigen raad is goud waard?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wigwam3 Bekijk bericht
    Stop eens een keer over dit onderwerp.Er zijn vast leukere dingen om over te schrijven.
    Euhhhhh.... ???????? :D

Last Online
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard eigen raaad is goud waard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door liefhebber Bekijk bericht
    Euhhhhh.... ???????? :D
    Dat klopt. Maar heb er niet om gevraagd Hoeft er ook niet voor te betalen.Alhoewel??????????

Last Online
    Gisteren @ 21:32
    Discussies
    58
    Thanks
    2.761

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover Bekijk bericht
    Welke Meid teert mee op het financiële succes van het ijsberenforum?
    Ik ben van oordeel dat zij de enigen zijn die niet profiteren van de win/win/win/lose situatie. Ik verduidelijk mezelf: win( clubs)/ win (beheerders van ijsberenforum) / win (vrijkaartjesberen) / lose (Meiden)
    De meiden zijn juist de grootste winnaars van het IJsberenforum.
    Hoe drukker het hier wordt en hoe meer goede recensies een meid scoort, deste meer klandizie de dame krijgt en dus ook meer inkomsten.
    RPLover komt een beetje SP(A) achtig over, graag het geld van anderen verdelen.
    Willem2 en de 40 rovers geven hun tienduizenden euro's die ze per maand winst maken aan het forum echt wel zelf uit aan kamerbezoekjes, champagne en sigaren, zo stroomt het geld weer terug richting de clubs en de meiden.
    De enige verliezers zijn wij, de ijsberen die ons maandloon er in 1 dag doorheen brassen

Last Online
    Discussies
    76
    Thanks
    106

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sir Wankalot Bekijk bericht
    De meiden zijn juist de grootste winnaars van het IJsberenforum.
    Hoe drukker het hier wordt en hoe meer goede recensies een meid scoort,
    Drukker met lezers of recensie schrijvers ?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sir Wankalot Bekijk bericht
    De enige verliezers zijn wij, de ijsberen die ons maandloon er in 1 dag doorheen brassen
    Verliezer ? in deze westerse wereld met macht en rijkdom ?
    Verliezers zijn mensen die alles in het leven tegen hebben zitten.
    Zolang ijsberen nog in een club kunnen komen hebben ze hooguit een luxe probleem, incl. ondergetekende !

Zelfs al kun je niet meer in een club komen, financieel gezien, ben je nog geen verliezer

Een westerse opmerking door te stellen dat we een verliezer zijn.....

Gr. JS

Last Online
    13 december 2018 @ 23:31
    Discussies
    38
    Thanks
    0

Standaard

Mooie kerstgedachte van RP, maar ik vrees dat veel donaties zullen verdwijnen in de zakken van de pimps.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten