Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 29
    Last Online
    Vandaag @ 18:58
    Discussies
    65
    Thanks
    305

Standaard

Nou... verslagje voor het einde van 2008 dan maar..

Zaterdag:
    Laaste dagen ben ik (Flipperdeflapper) in HG geweest... zaterdag was erg leuk alleen kwam ik wat laat binnen, waardoor ik weinig van willem2 heb kunnen genieten :D.. Hij was de hele tijd bezet en een sleutel zat er weer niet in voor mij.. :green_smi

Ik was van plan 2 kamertjes te doen met 2 voor mij "nieuwe" Doperwtjes, euhm... Toppertjes bedoel ik natuurlijk) Maar helaas lukte het me niet met meer als een de kamer te delen.. na een 2 uur durende sexuele uitputtingsslag (met diverse Kamasutra en tantrische onderdelen).. lukte het me eindelijk de kamer te ontvluchten, een kamer die fysiek, (spreek uit als: PHIESIEK. Betekend: lichamelijk, als in met het lichaam) zwaar was zeg maar..

Ik kon nog net naar de pizza te kruipen om mijn krachten hier weer enigszins aan te vullen.. Echter, het duurde niet lang voor mijn Deerne me ingehaald had met de vraag of ik alweer instaat was te lopen.. zodat ik haar kon begleiden naar het ijsberenbal dat zich boven in de lobby afspeelde.

Hier troffen we Koning Willem2 met zijn ronde tafelgenotschap aan. Die (wederom) het reilen en zeilen in het Ijsberenrijk aan het discussieren waren (does it never get boring... i ask....)!!!!

Op diezelfde plek hadden zij 3 uur eerder diezelfde avond "Sir 11CC" (AKA: THE GANTULLLMEN, (dit lijkt me dan zoiets als, "De Mosselman" , maar dan in het wit zeg maar)) zien binnen galloperen in zijn aller fraaiste gewaad..

Helaas werd ik alweer, door mijn Deerne, vriendelijk, doch dringen, verdergesleept... naar de rest van het uit haar moederland aanwezige gezelschap, alwaar ik gedwongen werd deel te nemen in plezante gesprekken (waarin mijn heldendaden, meerdere malen bezongen werden),
    en we weelderig in de rondte dansten om de komst van het midwinternachts feest in te wijden...

En over Zondag:

Dat was een rustdag zeg maar..

:D

Tot zover mijn bijdrage aan dit forum voor 2008.. I don`t kiss and tell dus wie dit was.. laat ik even in het midden,.. Maar een clue geef ik.. Het was NIET Wisjna..

:wink:

PPPSSSS: Als ik het niet zeg hoeven andere ijsberen dat ook niet te zeggen.. Zo blijven die geheimtips nl nooit geheim ja..

Last Online
    4 mei 2010 @ 21:01
    Discussies
    56
    Thanks
    0

Standaard Zo maar wat bespiegelingen!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flipper Bekijk bericht
    ...
    PPPSSSS: Als ik het niet zeg hoeven andere ijsberen dat ook niet te zeggen.. Zo blijven die geheimtips nl nooit geheim ja..
    Tsja... Leuk dat je een mooie avond hebt gehad. Maar als iedereen zo gaat schrijven als jij ('mooie avond maar ik vertel niet met wie en ook niet wat ze zo goed deed') dan kunnen we net zo goed meteen stoppen met het forum. Dat je je dame(s) geheim wilt houden prima, maar schrijf er dan helemaal niks over, of alleen in de IM met de aanwezige beertjes.
    Wat doet ZL op dit forum? En hangt hij echt alleen maar op banken in de clubs?

De beste 'gouwe ouwe' van IJBF!

Last Online
    Discussies
    65
    Thanks
    305

Standaard

Hahahaha,.. :D ja ja ...ik vooral..

Als ik de ellelange onzin verhalen over het oppoetsen eigen kleine egotjes lees hier krijg ik gewoon zin om mee te doen.. Het sarcasme druipt mijns insziens toch wel af van mijn post.. Het forum dat eens bevolkt werd door ijsberen die wel iets zinnigs te vertellen hadden lijkt nu een verzameling van rare fluitketels,self proclaimed heroes en relnichten te zijn geworden..

Als je niet begrijpt waar mijn post over gaat zakkeleger.. dan is dat een ander verhaal..

Maar goed.. het was mijn bijdrage voor 2008.. Ik heb geen kwade bedoelingen met mijn post.. Maar waar is de grens vraag ik me af. Wanneer komt realiteit terug naar dit forum.. Het lijkt af en toe wel een film van Disney.. Alleen hier speelt Shrek steeds de hoofdrol..

Last Online
    Discussies
    65
    Thanks
    305

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Knabbel Bekijk bericht
    Ach... Lang donker haar, n.a.w. Roemeens, ca. 1.65 mtr., redelijk grote kijkers en knijters. Naam volgt nog wel.
    Hey als je niet onder je echte naam schrijft mag je helemaal niet meedoen.. knabbelbeertje.. ik krijg trouwens nog steeds iets van jou..
    Je maakt mijn hele punt waar trouwens, "knabbel" zullen we je dan voorlopig maar noemen.. omdat er steeds voor mij geschreven lijkt te worden dooft mijn stem ook op dit forum..
    Laatst gewijzigd door Flipper; 23 december 2008 om 10:48

Last Online
    22 juli 2023 @ 00:38
    Discussies
    127
    Thanks
    422

Standaard

Hey als je niet onder je echte naam schrijft mag je helemaal niet meedoen.. knabbelbeertje.. ik krijg trouwens nog steeds iets van jou..
    Je maakt mijn hele punt waar trouwens, "knabbel" zullen we je dan voorlopig maar noemen.. omdat er steeds voor mij geschreven lijkt te worden dooft mijn stem ook op dit forum..
    Flipper is nu helemaal van slag. Knabbel zit hier keurig aan zijn buro en is aan het werk... en ik zou niet weten wat ik jou schuldig ben. Na zo'n flauw antwoord al helemaal niet, maar dat zegt ook al genoeg. Heerlijk zo'n stille Kerst :wink:

Last Online
    Discussies
    65
    Thanks
    305

Standaard

Knabbel was niet aanwezig en kan dus niet weten wie het was. Volgens deductie zou dat dus betekenen dat jij niet knabbel bent, maar een van de 4 anderen die dat gezien hebben. Whahahahaha...

Ow btw..

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Knabbel Bekijk bericht
    Flipper is nu helemaal van slag. Knabbel zit hier keurig aan zijn buro en is aan het werk... en ik zou niet weten wat ik jou schuldig ben. Na zo'n flauw antwoord al helemaal niet, maar dat zegt ook al genoeg. Heerlijk zo'n stille Kerst :wink:
    Na zo'n flauw antwoord al helemaal niet := Dus weet je dat wel..

je bent niet scherp vandaag.. valt me tegen..
    Laatst gewijzigd door Flipper; 23 december 2008 om 12:05

Last Online
    22 juli 2023 @ 00:38
    Discussies
    127
    Thanks
    422

Standaard

Knabbel was niet aanwezig en kan dus niet weten wie het was. Volgens deductie zou dat dus betekenen dat jij niet knabbel bent, maar een van de 4 anderen die dat gezien hebben. Whahahahaha...

Als jij nu niet eens zo zou prediken met jouw premisse, dan had je kunnen weten dat ik er afgelopen woensdag nl. wel was, en dat toevallig ter plaatse bij het "bespreken" van de voor mij "nieuwe" dames, jouw nieuwe schatje in het gesprek voorbij kwam... niet zo moeilijk dus.

Eigenlijk vind ik het nu al zonde hier weer tijd aan te moeten spenderen. Je lijkt wel een relnicht in spé.
    Mod wissen maar... iedereen zalig Kerstfeest :wink:

Last Online
    Discussies
    65
    Thanks
    305

Standaard

Dr wordt Nix gewist.. dit is nu precies mijn punt.. zelfs als je bent wie je zegt te zijn dan nog is dit precies onderdeel van het punt dat ik wil maken.

PS. De discussie is gesaved btw.. je hebt gelijk dat we even OT gingen,,..

Dit is waar het eigelijk om ging:

Hahahaha,.. ja ja ...ik vooral..

Als ik de ellelange onzin verhalen over het oppoetsen eigen kleine egotjes lees hier krijg ik gewoon zin om mee te doen.. Het sarcasme druipt mijns insziens toch wel af van mijn post.. Het forum dat eens bevolkt werd door ijsberen die wel iets zinnigs te vertellen hadden lijkt nu een verzameling van rare fluitketels,self proclaimed heroes en relnichten te zijn geworden..

Als je niet begrijpt waar mijn post over gaat zakkeleger.. dan is dat een ander verhaal..

Maar goed.. het was mijn bijdrage voor 2008.. Ik heb geen kwade bedoelingen met mijn post.. Maar waar is de grens vraag ik me af. Wanneer komt realiteit terug naar dit forum.. Het lijkt af en toe wel een film van Disney.. Alleen hier speelt Shrek steeds de hoofdrol..

Last Online
    Vandaag @ 19:54
    Discussies
    101
    Thanks
    5.439

Standaard

Er zijn wel prachtige recensies genomineerd van de volgende schrijvers: Ace2, Jansen, Sonny, Foots, Meestermixer, Zeppos, rplover....
    En de relnicht is al enige tijd nauwelijks in discussies bezig, dus daar kunnen we al helemaal niet naar wijzen.
    Lijkt me weinig aan de hand. Maar wanneer ijsberen die normaal niet schrijven ook over hun ervaringen gaan berichten, kan het forum hier wel door groeien.

Last Online
    Discussies
    65
    Thanks
    305

Standaard

Picasso..

Everything is in "the eye of the beholder" zeggen ze wel eens.. de een zijn goud is de ander zijn pyriet.. Als men schrijft over dames of clubs dan heb ik daar geen problemen mee. Dat is de bedoeling van dit forum. Soms heb ik het idee dat het meer om de beertjes gaat.

Maar dat is slechts mijn mening.. het was het enig zinnige wat ik nog in 2008 te melden heb. En wellicht ook in 2009..

succes..

ps.
    Ik schrijf niet omdat er geen reden is om nog te schrijven Picasso. Alles is al gedaan. Het enige wat ik kan is in herhaling vallen over hetzelfde sprookje met een andere vrouw.. Nummer 300+ (dik) als ik me niet vergis.. wat valt er nog te vertellen wat je wil horen.. ik heb niets meer over vrouwen te melden.. Alleen of het leuk was in de club of niet.. De rest roddelen ze toch wel bij mekaar..

fyi.

Last Online
    7 juli 2010 @ 14:49
    Discussies
    248
    Thanks
    0

Cool sarcasme, cynisme? ik noem het frustratie

Picasso..

Everything is in "the eye of the beholder" zeggen ze wel eens.. de een zijn goud is de ander zijn pyriet.. Als men schrijft over dames of clubs dan heb ik daar geen problemen mee. Dat is de bedoeling van dit forum. Soms heb ik het idee dat het meer om de beertjes gaat.

Maar dat is slechts mijn mening.. het was het enig zinnige wat ik nog in 2008 te melden heb. En wellicht ook in 2009..

succes..
    Dit zegt meer dan genoeg over jezelf. Je geeft duidelijk aan niet te willen schrijven, maar verwijt anderen wel dat ze egotrippen?
    Jouw initiële posting, daar druipt geen sarcasme vanaf, Flipper, maar arrogantie en frustratie.
    En dat voor iemand die denkt dat alle clubs aan zijn edele kont hangen. Natrappen moet je laten, en al zeker mensen aanvallen die wel schrijven, iets waar jij nog niet eens aan toe komt.
    Hoe lang is het eigenlijk geleden dat we een mooi verhaal van jou hebben mogen lezen?
    Stellen dat het over de Meiden moet gaan, tja, Flipper, je doet me in een lachbui schieten man. Waan jij je echt de onsterfelijke Koning der Ijsberen, die eens komt vertellen hoe goed het was (bij de oprichting) en hoe het niet verder moet, en zichzelf de allerbeste vind? Egotripperij, zo noem ik dat.

Als je het beter kan (of meent het beter te kunnen) dan een relnicht of een hero of een Ace of een Jansen, Sonny,Jetliner, Zeppos, LocalHero, Sphinx, Picasso1, .......gewoon bewijzen, en niet de mensen komen afzeiken over hun postings.
    Als je de boel nog een keertje wil platleggen, gewoon verder doen. je bent op de goede weg. Succes......

Last Online
    Discussies
    65
    Thanks
    305

Standaard

RP.. was je alweer vergeten dat je op mijn ignore lijst staat,.. ja he..

Ik probeer een punt te maken dat helemaal los staat van ijsbeertjes die schrijven. Anders had ik het mezelf makkelijk kunnen maken en gewoon iemand kunnen quoten. toch.. of denk je niet.. Daar is dat knopeke "quote" toch voor mallerd..

nogmaals als je reageert op een van mijn posts.. probeer je dan te gedragen. Je probeert er nu mee aan de haal te gaan om de rest eens flink op de korrel te kunnen nemen. Als dat gebeurt dan mogen de modjes wissen, want daar heeft niemand zin in.

Ow en ik geef al antwoord.. lezen RP

Quote:
    ps.
    Ik schrijf niet omdat er geen reden is om nog te schrijven Picasso. Alles is al gedaan. Het enige wat ik kan is in herhaling vallen over hetzelfde sprookje met een andere vrouw.. Nummer 300+ (dik) als ik me niet vergis.. wat valt er nog te vertellen wat wil je horen.. ik heb niets meer over vrouwen te melden.. Alleen of het leuk was in de club of niet.. De rest roddelen ze toch wel bij mekaar..

fyi.

Last Online
    7 juli 2010 @ 14:49
    Discussies
    248
    Thanks
    0

Blinzeln niks dan verwijten, en dan maar zeuren als er reacties komen

opgelost op de chat met Flipper en de relnicht
    Laatst gewijzigd door rplover; 23 december 2008 om 19:25 Reden: opgelost op de chat

Last Online
    17 september 2024 @ 14:46
    Discussies
    0
    Thanks
    5

Standaard

Waar is dit forum voor en deze rubriek????????

Last Online
    26 april 2018 @ 12:03
    Discussies
    197
    Thanks
    13

Standaard

ik vind dat de mods even moeten vegen in dit draadje. de Laatste postings gaan helemaal niet meer over PHG.

Succes,

Sonny:wink:

Last Online
    Vandaag @ 19:55
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Idee

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TipTop Bekijk bericht
    ik vind dat de mods even moeten vegen in dit draadje. de Laatste postings gaan helemaal niet meer over PHG.

Succes,

Sonny:wink:
    Beste Sonny,

Ik heb de berichten niet weggehaald maar verplaatst naar dit topic. Berichten hebben inderdaad geen betrekking op PHG.

Groet,
    Big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Last Online
    Discussies
    65
    Thanks
    305

Standaard

Biggie..

Dan moet je ook alles verplaatsen dat bij dit draadje hoort. Nu is iedere samenhang weg.

fyi

Last Online
    Vandaag @ 19:55
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Idee

Biggie..

Dan moet je ook alles verplaatsen dat bij dit draadje hoort. Nu is iedere samenhang weg.

fyi
    Geef aan welk(e) bericht(en) je naar dit topic verplaatst wilt hebben om de samenhang die jij mist te garanderen! Dat kan maximaal gaan om 2 berichten waarin het gaat om de mysterieuze Roemeense dame waar geen naam aangekoppeld is.
    Maar dat soort info hoort nu juist wel thuis in het PHG topic! Dat er weinig samenhang in dit topic is zegt ook iets over de manier en aard waarop we op elkander reageren. Als dat onsamenhangend gebeurt is het topic per definitie ook onsamenhangend :D!

:wink::wink:
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Last Online
    Discussies
    65
    Thanks
    305

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Geef aan welk(e) bericht(en) je naar dit topic verplaatst wilt hebben om de samenhang die jij mist te garanderen! Dat kan maximaal gaan om 2 berichten waarin het gaat om de mysterieuze Roemeense dame waar geen naam aangekoppeld is.
    Maar dat soort info hoort nu juist wel thuis in het PHG topic! Dat er weinig samenhang in dit topic is zegt ook iets over de manier en aard waarop we op elkander reageren. Als dat onsamenhangend gebeurt is het topic per definitie ook onsamenhangend :D!

:wink::wink:
    mooi zo.

Last Online
    4 mei 2010 @ 21:01
    Discussies
    56
    Thanks
    0

Standaard

...
    Het forum dat eens bevolkt werd door ijsberen die wel iets zinnigs te vertellen hadden lijkt nu een verzameling van rare fluitketels,self proclaimed heroes en relnichten te zijn geworden..
    ...
    "Vroeguh was alles betuh", dat werk? Ach, ik kan me uit de begintijd ook nog wel zinloos geleuter herinneren. De enige manier om dat te veranderen is door zelf meer zinvolle 'content' te plaatsen. Relevante info, dus, en recensies. En het geleuter het geleuter laten.

Je ergeren aan zinloos geleuter, en daarom niet meer schrijven, is net iets minder erg dan het zinloze geleuter zelf, en net zo min constructief bijdragen aan een forum.
    Laatst gewijzigd door Big30; 25 december 2008 om 08:50
    Wat doet ZL op dit forum? En hangt hij echt alleen maar op banken in de clubs?

De beste 'gouwe ouwe' van IJBF!

Last Online
    Discussies
    65
    Thanks
    305

Standaard

Vooralsnog heb ik alleen ijsbeertjes gesproken die het roerend met me eens zijn, en zelf ook niet meer schrijven om dezelfde redenen als die ik al aangaf.. Zinloos is de post dus zeker niet..

Tijd dat het eens gezegt werd echter wel..

laterz..

Last Online
    13 december 2016 @ 15:09
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard ik doe niet mee omdat ik af ben

Ik zeg niets omdat ik niets te zeggen heb.
    Ik schrijf iets omdat ik niets te schrijven heb.
    Ik hoor niets maar geef wel antwoord als men mij iets vraagt.
    Ik zie niets omdat ik niets gezien heb.
    Dus ik leuter maar wat ,maar ben het geleuter zat.

En daar gaat nu hele hele gebeuren hier over

Jansen (vers 1.2) uit het grote onzin boek.

Beste wensen voor 2009 stelletje flauwe hanen :teuflisch

Last Online
    Vandaag @ 18:01
    Discussies
    177
    Thanks
    3.076

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht
    ....
    Ik schrijf iets omdat ik niets te schrijven heb
    .....
    zo krijgen we het forum wel vol

Last Online
    Gisteren @ 18:03
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869

Standaard

Ik denk dat FLIPPER gezellig met zijn oude vlam Vera op de kamer is geweest.

Last Online
    Discussies
    65
    Thanks
    305

Standaard

Die is grappig,..

ik ben in heel mijn leven nog nooit met vera op de kamer geweest..

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten