Vandaag om 12.00 u stond ik op mijn balkon om de oudejaarsgroet uit te spreken.
Drommen mensen hadden zich beneden kunnen verzamelen.
Ik had besloten om geen lang verhaal te houden.
Dus beminde gelovigen.
Na een jaar vol humor,sex,geldverslinding,brandstof en leugens wil ik het jaar afsluiten met veel hoop,geloof en nog meer sex.
Na de vele berichten en verhalen waar ik hier in deze parochie heb staan te predikken wil ik iedere idioot die mij geloofde bedanken voor het lezen van deze rotzooi.
Ook de dames wil ik bedanken die als engelen om mij heen vlogen en mij bevredigde met O god Ik kom.
Geen van deze engelen zijn gegaan naar het hier boven, omdat ik ze vasthield.( met mijn paal hun vast nagelde aan mijn kruis ).
Ook wil ik de duivel (rplover) de bengel ( Rex) broeder (Sonny)
de vredesengel (Willem2) de judas (Foots) maar ook de andere misdienaars waaronder:Ace2,Toppie33,Ariebier,Knabbel,Extince,G T Junky,Joris,Picasso1,
Keessnoeiboot,Dupke,LocalHero,Obelix en nog vele andere uit de kudde bedanken als volgelingen in de moskeeen, die in Duitsland uit de grond zijn gekomen.
Ja dit is een wereldwonder dat deze ruimtes gebruikt mogen worden door onze nederige dienaars en engelen.
Ik hoop dat ook dat jullie allemaal wat in het collecte zakje hebben gedaan en hoop u allen terug te zien op mijn nieuwjaars preek vanuit Rome
Ook alle bedankt voor die mooie blummen
Moge ik u zegenen en u een vruchtbaar 2009 wensen.
Na deze preek heb ik het raam weer gesloten en door de mist geen man zien staan.
De microfoon uitgezet en in mijn gedachten zei ik zo (nu eerst even schijten,onder mijn zak krabben een boer laten en me weer onder mijn famile gaan bevinden).
Nu ben ik weer de schijnheilige Jansen die mee praat over het slechte in de wereld op het journaal.
Jansen vers 1.3 uit de geile bijbel.