Ik weet dat Veronica en Connie het doen, maar welke nog?
Ik weet dat Veronica en Connie het doen, maar welke nog?
Miriam ook (tenminste ik meende dat ze zo heet, oor kapot )
Leest heel veel en schrijft een beetje
Ik heb toch niet gezegd allemaal, maar veel.
Even zonder gekheid. Je kunt het toch gewoon vragen of voorstellen. De meiden die rond de kino hangen zijn meestal niet vies van wat openbaar geklooi. Ga op het grote bed liggen en doe je badjas open. Moet je eens kijken hoe snel er een aan je lul ligt te zuigen.
Ga heen en probeer het...
ben het met je eens TT man! meeste meiden die daar rondhangen hebben er geen probleem mee...denk dat de lijst korter is met de meiden die het niet doen dan die het wel doen...
bijna iedereen doet het het !! ze zijn er allemaal niet vies van
en....wie van de beren komt "ins kino" graag zelf aan zin "trekken" ?
of .. is dit stof voor een nieuwe discussie?
(weet echter niet hoe zelf zo een te starten...)
:angryfiresoms is het ook wel makkelijk als er een wachttijd van een half uur of langer is.warmen ze je eerst op en ben je op dreef kun je in de wachtrij
gister was er een heerlijk kwartetje gaande in de bios, met chanel, lyla en 2 ijsberen. ging er hard aan toe.
Heel simpel, klik op onderstaande link en je zit in de enquete/discussie, dan maak je je vraag en als het goed is komt er vanzelf antwoord, succes.... Stiffie :wink::wink:
https://www.ijsberenforum.com/forum/forumdisplay.php?f=53
It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.
ken geen dame die het niet doet, maar Sara is erg goed! Ga haar volgende keer toch maar op de kamer proberen kan ik haar beter zien haha. En voor mij hoeft het ook niet perce in het openbaar