Lucy mijn heerlijke verslaving en word hoog tijd dat ik weer eens een recensie schijf want loop er geloof ik al 4 achter dus ga nu echt klappen en straf van haar krijgen alhoewel dat vanavond wel heel erg lekker was maar daarover meer van de week :D
Uiteraard heb ik mijn eigen Lucy bijna elke week wel weer bezocht want van haar krijg ik echt nooit genoeg want zo lekker als Lucy is is eigenlijk niet met een pen te beschrijven of hier neer te zetten dat moet je gewoon zelf beleven
De laatste weken ben ik ook een paar keer naar de Matte Hari geweest en heb maar 1 keer de jacuzzi gezien hahaha en dat viel me nog mee met Lucy.
Als ik Lucy zie op de Laan dan ben ik al niet meer te houden en kan ik al niet meer van haar afblijven en het maakt ons echt niet meer uit wie er in de huiskamer zitten hehehe
En als we dan eenmaal op de kamer zijn dan weten we niet hoe snel we uit de kleren moeten komen om elkaar weer zo heerlijk te verwennen en dan al onze fitness oefeningen te gaan doen :p
En als we die allemaal gedaan hebben en weer totaal uitgeput maar oh zo happy op het bed nog een sigaretje liggen te roken schrikken we altijd weer van de tijd want die is dan meestal alweer voorbij en moeten we ons dan ook weer haasten om onze kontjes weer snel in de huiskamer te krijgen hehehe
Gelukkig kunnen we daar dan nog even samen nagenieten met een lekker drankje en dan is het weer voorbij en moeten we weer een weekje wachten voor ons volgende uurtje samen.
Lucy lieverd, jij bent zo lekker en zal echt nooit genoeg van jouw krijgen en zie je uiteraard volgende week weer op de Laan waar trouwens steeds meer kanjers komen werken en ik nog zoveel wensen heb maar dan toch maar weer de voorkeur geef aan mijn eigen lekkere lucy
Maar heb nog genoeg wensen alleen worden het er steeds meer met Victoria daar op de laan en nu komt Eva ook alweer terug, dat word weer een probleem erbij hehehe,
Maar een trio met Lucy en Maria of met Vic gaan er echt snel aankomen want Lucy vertelde mij iets met van een trio met Vic wat mij wel heel erg aanstaat hehehe
Zie je volgende week weer kanjer,
Kisses,
Jack