Weergegeven resultaten: 1 t/m 18 van 18
    Last Online
    13 januari 2025 @ 07:57
    Discussies
    25
    Thanks
    10

Reden Diana (Roemeense) ex- VV/GT

Naam: Diana
    Nationaliteit/taal: Roemeens/duits
    Leeftijd : 18 jaar
    Haarkleur/lengte: blond krullend tot op haar schouders
    Lengte: 1.65m
    Postuur/Cupmaat: slank/B cup
    Tatoeage/Piercing: geen enkele
    Service: PZC, NMC (beperkte service)
    Aanvullend: spleetje tussen haar tanden, blanco huid (ze houd niet van zonnebank)

Ik had haar gedurende de avond een aantal keren voorbij zien paraderen met haar blonde krullen en haar mini-brilletje en ik moet zeggen het had wel wat.
    Ik schatte haar leeftijd op een jaar of 22 maar uiteindelijk tijdens het gesprekje op de bank kwam haar werkelijke leeftijd eruit... 18 jaar en 2 maanden
    (tja, dat zijn leeftijden dan tel je de maanden nog )
    Een klein beetje slikken moest ik daarbij wel want ze was denk ik de jongste waarmee ik ooit op de kamer zou belanden.
    Ze vertelde dat ze pas 6 weken in Duitsland was en in Atlantica en Cocoon had gewerkt en dan nu sinds 1 dag in Acapulco.
    Haar Duits was voor iemand die pas 6 weken in het buitenland is opmerkelijk goed maar natuurlijk nog wat gebrekkig.

Al snel wist ik op de bank een beetje haar vertrouwen te winnen en ze vertelde vrijuit over al die gekke Duitsers die allerlei rare verzoeken hadden en ze moest er hard om lachen.
    Ik vertelde dat ik een normale jongen was maar dat ik zoenen wel erg belangrijk vond (sex zonder zoenen is als soep eten met een vork).
    "Normaal" was haar reactie... dus ik dacht DAT zit wel goed...

Op de kamer bleek ze toch wat minder ervaring te hebben dan ik dacht (Jaja, "raar he, ze zit pas 6 weken in het vak!") en tijdens mijn inleidende beschietingen ontweek ze kundig en met succes mijn kusreflexen...
    Tja, daar zat ik dan op bed van kamerTJE India met een 18 jarig grietje die eigenlijk geen zin had om te zoenen....
    Maar in plaats van de kamer af te gaan besloot ik deze keer eens een andere strategie aan te wenden; de "paardefluisteraar"-techniek werd van stal gehaald.
    Uweetwel, een schijnbaar ontembaar paard gaat in de ring met een meneer die middels een paar trucjes (zonder dwang, alleen verbaal en non-verbaal communiceren) het paard voor zich weet te winnen zodat na een uurtje het paard geheel vrijwillig alles doet wat de man wil.

In eerste instantie dacht ze de situatie behoorlijk in de hand te hebben en ze stak vrij snel haar tong in mijn oor (afleidingsmanoeuvre 1) ik gaf aan dat ik dat prettig vond maar begon haar lichaam te zoenen en naderde haar gezicht en haar mond. Toen duwde ze me achterover en begon een wilde pijppartij (afleidingmanoeuvre 2) die het cijfer 10 kwa inzet maar een 4 kwa uitvoering zou krijgen (there is no substitute for experience).
    Kleine liefhebber schrok ervan en ook Diana zag dat het niet goed zat...
    Ik nam het initiatief over en zette haar in Yab-Yum-positie tegenover me en begon haar hals te kussen. Toen het ook daar te heet onder haar voeten werd begon ze me Duitse woordjes te vragen (afleidingsmanoeuvre 3).
    Ik besloot de rollen om te draaien en nam afstand, ging achterover zitten en begon af te wachten of ze me zou "volgen".
    Een paar minuten later na wat strelingen en wat complimentjes kwam het keerpunt; Ze boog zich naar me toe en kwam met haar gezicht in de buurt van mijn gezicht.
    We keken elkaar even diep in de ogen en een voorzichtig zoentje was mijn deel.
    Zowel verbaal als non-verbaal gaf ik aan dat ik het zeer op prijs stelde en dat maakte dit schuchtere meisje wat moediger.
    Kleine kusjes die steeds wat langer duurden en met steeds meer aanmoediging mijnerzijds gepaard gingen. Ook kleine liefhebber begon haar aan te moedigen en dat beviel haar wel.
    Ze zag dat "haar" :green_smi tactiek succesvol was en ging door, duwde me op mijn rug en kwam bovenop me liggen zoenen.
    Ze vertelde dat ze op de kamer NOOIT zoent.
    Het a) niet lekker vind om te proeven wat ijsberen NET hebben gegeten (dankjewel Donna, dat je me ooit de truc met VicsBlue hebt geleerd) en b) zo onhygienisch vind dat ze zelfs met haar ex-vriendje niet uitgebreid zoende
    Natuurlijk gaf ik haar nog enkele complimenten en begonnen we het tweede deel van ons paringsritueel.

Laat ik U de rest van de vunzigheden besparen en me beperken tot enkele highlights; dit meisje van 18 is behoorlijk strak en om te voorkomen dat ik haar pijn zou doen gingen we over op sex-in-slowmotion waarbij ze heel puur reageerde en gezien haar non-verbale signalen er ook behoorlijk van wist te genieten.
    Het laatste stuk van onze slomo-rit ging ze helemaal los dat wil zeggen zij nam het zoen-initiatief over en zocht actief mijn mond om haar orale behoeften te bevredigen. In een innige omstrengeling schoot ik door mijn rem en pompte mijn nakomelingen de wijde wereld in
    (om 3 mm verderop door een rubberenbarriere opgevangen te worden -life sucks guys! :thefinger)

Ze had geheel vrijwillig een 180 graden draai gemaakt, alleen door wat complimentjes, strelingen en wat goedkeurend gegrom mijnerzijds.

Toen we na een uur beneden bij de kastjes stonden af te rekenen gaf ik haar 90 Euro.
    Ze schrok, en zei "je hebt me teveel geld gegeven het is 80 Euro!" ik zei "ik weet het...", midden in de zaal viel ze me om mijn nek en gaf ze me een zeer innige afscheidszoen.

Life CAN be beautifull!

Conclusie:
    Tevreden? Absoluut! het is een lief maar erg jong meisje dat constant vraagt "doe ik het goed?" en alleen al vanwege de "fluister-sport" vond ik het een mooie ervaring (en het was lang geleden dat ik in misch zo heftig was klaargekomen)
    Will I repeat? er loopt nog ZOVEEL ander lekkers rond in Acapulco... dus denk het niet -but never say never!.

GRTZ, Liefhebber :wink:
    To err is human...to really screw things up requires a computer!

Do what makes you happy. Be with who makes you smile. Laugh as much as you breath. Love as long as you live.

Life is short, Break the rules, Forgive quickly, Kiss slowly, Love truly And NEVER REGRET anything that made you smile!!

Last Online
    22 juli 2023 @ 00:38
    Discussies
    127
    Thanks
    422

Standaard

aanvulling:

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tegeil Bekijk bericht
    Van de aanwezige dames was ik zeer geinteresseerd in een kleine blonde verschijning.
    Bij haar op de bank gaan zitten en een kort babbeltje gemaakt.
    Haar naam is Diana, roemeense met blonde krullen tot op de schouder, 18 jaar (ik had haar iets ouder geschat), draagt een klein brilletje (zet ze op de kamer af). Ze is een maandje in Duisland, maar het was haar eerste dag bij Acapulco.
    Ondanks haar zeer jonge leeftijd ben ik toch een uurtje met haar naar de kamer gegaan.
    Ze stak direct haar tong in mijn oor, en begon met lekker te pijpen.
    De sessie was zeker niet slecht, maar ze moet nog bijleren.
    Haar poesje was erg strak, hetgeen niet bepaald onaangenaam is !!!
    Kortom: erg jong, moet nog wat bijleren, maar heeft zeker potentie.

Last Online
    Gisteren @ 21:07
    Discussies
    0
    Thanks
    4

Lächeln Diana, het lekkere opdondertje met brilletje

Ze speelt the "secretary" look met haar brilletje (dat ze afzet in de kamer).
    "Look, i'm secretary"
    @ Liefhebber :
    1. ze vraagt nog steeds of ze het wel goed doet... (regelmatig)
    2. Oorlikken... Niet aan te ontkomen!
    3. met de juiste aanpak is het inderdaad genieten! :teuflisch

Techniek:
    PZC : wat te heftig en gewelddadig (tanden) - niet lang volgehouden...
    NMC : subliem! - ze heeft een zeer mooi kontje... als je van doggy houdt... Mmm...

Gewoon lekker! :smile:
    rode ijsbeer

Last Online
    13 januari 2025 @ 07:57
    Discussies
    25
    Thanks
    10

Lächeln Klein maar fijn... (of was het nou; strak!)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door infrared Bekijk bericht
    @ Liefhebber :
    1. ze vraagt nog steeds of ze het wel goed doet... (regelmatig)
    2. Oorlikken... Niet aan te ontkomen!
    3. met de juiste aanpak is het inderdaad genieten! :teuflisch

Gewoon lekker! :smile:
    Afgelopen donderdag liep ze weer in haar witte setje maar gelukkig zonder die lange blonde hairextensions die ze had laten maken
    (nu weer ongeveer schouderlang blond haar -kan niet missen; klein opdondertje, brilletje, blond... Diana :D)

Is ze al zo vrij dat ze met iedereen zoent??
    (anders moet ik Maxima vragen of ik een keer vreemd mag gaan -nur aus edukatieve gründe, so zu sagen )

:wink: Liefhebber
    To err is human...to really screw things up requires a computer!

Do what makes you happy. Be with who makes you smile. Laugh as much as you breath. Love as long as you live.

Life is short, Break the rules, Forgive quickly, Kiss slowly, Love truly And NEVER REGRET anything that made you smile!!

Last Online
    22 juli 2023 @ 00:38
    Discussies
    127
    Thanks
    422

Standaard

Leuk ogend dametje. Brilletje, spleetje tussen de tanden en de hoogte van een smurf. Oftewel, het leek me wel wat. Terwijl ik net uit de sauna kwam, liep ze me voorbij, en vingen onze blikken elkaar. Gelukkig net lang genoeg, zodat ze mijn roep om aandacht begreep, en zich omdraaide. Snel de afspraak gemaakt dat ik me (net komende uit de sauna) snel zou douchen, waarna ik me fris en fruitig in de bar bij haar zou vervoegen. Daar 4 min. later aankomende was ze reeds in beslag genomen door ali-kebab-look-a-like en keek ze me verontschuldigend aan. Eerst was ik boos, nee teleurgesteld, en begreep haar "domheid" niet. Nu ik bovenstaande recensies zo lees, hou ik het er maar op dat het aan haar leeftijd ligt.

Last Online
    Vandaag @ 18:21
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Standaard

Kan me deze dame van een voorgaand Acapulco bezoek nog goed voor de geest halen.
    Zal het er bij aan aanstaand ACC bezoek ondanks haar beginnersfouten misschien toch maar eens op wagen .

Alleen de naam al belooft zeer veel goeds :D!

:wink::wink:
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Last Online
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Idee

Deze Diana zag ik in VV. Of ik moet me sterk vergissen. Heb haar in ieder geval in Acapulco ook gezien, ze droeg een brilletje en had nog steeds half lang krullend blond haar en een blanke huid . Haar naam in VV zal wel niet Diana zijn want daar loopt er al 1 van rond in VV.

1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Last Online
    27 november 2017 @ 07:53
    Discussies
    294
    Thanks
    621

Standaard

Is deze dame niet onder de naam Andrea aan het werk in VV? Extince kan dat misschien bevestigen.

Last Online
    26 april 2018 @ 12:03
    Discussies
    197
    Thanks
    13

Daumen hoch Nog steeds Diana

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Just John Bekijk bericht
    Is deze dame niet onder de naam Andrea aan het werk in VV? Extince kan dat misschien bevestigen.
    Afgelopen vrijdag heb ik de avond afgesloten met een sessie met deze Roemeense dame van 18 jaar:o

Ze schijnt nog steeds Diana te heten, want dat was het antwoord wat ze gaf toen ik om haar naam vroeg.
    Diana valt op door haar brilletje en super mooi strak lijf(je).

Dat ze nieuw in de Villa is bleek ook uit het feit dat ze moeite had om kamer 16 te vinden in de Villa catacombe. Ik moet zeggen, er zijn in de Villa betere kamers om te

Ik beschrijf Diana als een dame die het een ijsbeer redelijk naar zijn zin kan maken. Het oor-likken is zeker een handeling wat ze schijnbaar graag doet. Ik vond haar pijpen wat ongecontroleerd en hard, maar met wat bijsturen ging dit niet verkeerd. Neuken met Diana is gewoon Top. Dit doet ze als de beste. Lekker strak doosje. Ook mijn favoriete handeling "Beffen" kon ze waarderen.

Alles bij elkaar een leuke sessie met deze zeer jonge dvp gehad. Om nu te zeggen dat ik NEEDY naar haar bent.

Overigens was ze naar mij zeer schappelijk met het afrekenen. Ze vroeg gewoon 50 euro nadat we bijna 40 minuten op de kamer waren geweest. Er zijn dames die dat wel eens anders afhandelen.

Sonny

Last Online
    4 mei 2010 @ 21:01
    Discussies
    56
    Thanks
    0

Standaard

Nee, Andrea heeft donker, wat golvend haar.
    Wat doet ZL op dit forum? En hangt hij echt alleen maar op banken in de clubs?

De beste 'gouwe ouwe' van IJBF!

Last Online
    24 juli 2013 @ 20:44
    Discussies
    20
    Thanks
    0

Standaard

Andrea en Diana ken ik beiden, het zijn verschillende personen. Wel beiden 18 jaar en Roemeens :D.
    Steeds weer als je denkt dit is het einde, sta je op de grens van wat begint.

Last Online
    28 januari 2025 @ 10:46
    Discussies
    1003
    Thanks
    603

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ace2 Bekijk bericht
    Veel keek ik niet, want langs mij liep Diana uit VV. De mooiste vrouw die ik de vorige keer in VV had gezien, was nu op jacht in GT. Schijnbaar zijn er geen taboes meer: dat zo’n mooi meisje van een chique club overstapt naar een gore neukfabriek.
    Diana werkt al 2 weken in de Golden Time onder de naam Ivana !
    Zoveel mensen, zoveel meningen...
    ILUSIÓN ES MI CAMINO, VICTORIA MI DESTINO!

Sueña como si fueras a vivir para siempre, vive como si fueras a morir hoy!

Last Online
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RAUL7 Bekijk bericht
    Diana werkt al 2 weken in de Golden Time onder de naam Ivana !
    Haar vriendinnetje Celine wellicht ook in Gt gespot?

Last Online
    Discussies
    1003
    Thanks
    603

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Haar vriendinnetje Celine wellicht ook in Gt gespot?

Gisteren heb ik ze niet gezien, maar als ik ze zie zal ik het vermelden :D!

Last Online
    Discussies
    1003
    Thanks
    603

Standaard

Ik had haar al verschillende keren in de Villa gezien, maar twijfelde steeds om met haar te kameren .
    Gisteren toch besloten om met haar naar de kamer te gaan, nadat ze vertelde dat ze sinds kort pijpt zonder condoom !.
    Dat en haar zeer mooi kontje waren de reden dat ik haar de sleutel liet halen.
    Pijpen was redelijk, maar neuken met haar (doggy) is top !
    Al bij al een leuke sessie gehad !
    Laatst gewijzigd door RAUL7; 26 april 2009 om 22:19

Last Online
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Idee

Terug in de Villa! Twijfel nog een beetje of haar naam wel Diana is omdat er ook al een andere Diana in de Villa werkt, de Servische bedoel ik .
    Celine by the way zag ik ook weer in de Villa.

Last Online
    Discussies
    1003
    Thanks
    603

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Terug in de Villa!
    Laatste 2 weken terug in de Golden Time gezien :D!

Last Online
    15 januari 2025 @ 23:38
    Discussies
    2
    Thanks
    136

Standaard

Ze is sinds 2 dagen(na eigen zeggen) weer terug na Acapulco.
    Idd een leuke lieve meid en lekker strak.
    Maar geen herhalings gevaar.

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten