Oorspronkelijk geplaatst door
Just John
'Verliefdheid'. Ik was, zoals wel vaker, helemaal weg van een dame. Geen echte verliefdheid maar wel een niet te weerstane drang de dame vaak te ontmoeten, voor sommige is dit misschien verliefdheid. Voor mij is dat wat anders. Die verliefdheid dus in dit geval, de eerste keren een fantastische GFE beleving, geweldige sex en knuffelen, zoenen, likken, teasen, spelen en heerlijk neuken. Maar de keren erna (lijkt) sluipt bij de dame het gemak erin. Tijdens het kameren, bij mij altijd met jacuzi indien mogelijk, gebeurde er weinig flitsend meer. Tijdens het laten vollopen van het bad houdt de dame de kleren aan gedurende 20 minuten waar we de eerste keer al heerlijke sex hadden voordat het bad was volgelopen! En ook in het bed bleven de spetters weg. Nee, het was van relax en geen initiatieven ontplooien. Vervolgens op bed gekropen. Koud, koud, rillend tegen me aangekropen en (dat moet gezegd worden) leuk gekletst, maar geen sex. Na 1,5 uur toch maar besloten wat door te pakken. Vervolgens toch nog een klein uurtje gesext. Maar achteraf geen echt goed gevoel. Thuis gekomen de eerste recensie die ik had geschreven nog eens doorgelezen. Wat een verschil. Er was bijna niets meer over van dat gelukzalige gevoel na de eerste keer. De kwaliteit was drastisch teruggegaan tot vrijwel nul gereduceerd.
Ik vind haar nog steeds leuk, heb een zwak voor haar maar de 'verliefdheid' is acuut weg.
Mijn vraag hoe komt het nu dat de sex zo verandert? Hebben andere ijsberen ook wel eens deze ervaring? Hoe hier mee om te gaan en te voorkomen?
Het kan natuurlijk verschillende oorzaken hebben, de dame kan gewoon haar dag niet hebben. Maar in dit geval is de teruggang geleidelijk gegaan en is het niet een kwestie van een slechte dag. Wie heeft ideeen?