-
13 januari 2009, 23:17
Gaby (Roemeense) (Fun Garden)
Onlangs met mijn vaste wandelmaatje 2bat4you voor het eerst naar Emmerich afgereisd. Ik had de mazzel een vrijkaart bemachtigd te hebben en mijn maat kon voor 35 eurie naar binnen.
Wij waren er al om ff over enen en er wij waren de eerste mannen. De thekefrau verontschuldigde zich dat er slechts 4 meisjes aanwezig waren, maar dat er snel 2 bij zouden komen. Dit staat toch wel in schamel contrast met GT in Bruggen, waar wij het afgelopen jaar een keertje of vier zijn geweest. Als je daar bij opening binnenkomt loop je gelijk met een mannetje of 20 naar binnen en zijn er zeker evenveel vrouwen aanwezig, waarvan het aantal in de middag toch wel naar de 30 oploopt.
Anyway, een keer een nieuwe saunaclub proberen. De ontvangst was hartelijk, maar het complete plaatje is het toch niet helemaal omdat er te weinig mannen en meisjes aanwezig zijn.
Na een paar biertjes en een saunabeurt hebben mijn wandelmaatje twee meisjes uitgezocht, die wel met zijn viertjes op 1 kamer wilden. Ik had gekozen voor Gaby, een vlotogende Roemeense (denk ik, die mij uitstekend bevallen is. Ze kan heerlijk pijpen en ze kreunde flink toen ik haar neukte en daar hou ik toch wel van. Dat is beter dan die poppen die zich zonder enig geluid laten berijden.
Kortom, de sex was ok, maar de entourage laat het afweten. Volgende keer toch maar een uurtje doorrijden naar Bruggen
-
Tags voor deze discussie
Regels voor berichten